PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Lelie en Coyote: 2010



lelie
05-08-09, 18:43
Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest en dat is ons erg goed bevallen. We zaten 2 weken in een prachtige villa met privézwembad.
We hebben een bezoek gebracht aan de Hollywood Studio's (Disney blijkt niet echt iets voor ons te zijn), Gatorland (een aanrader!) en we zijn een dag naar St. Augustine geweest. Verder nog een dag Merritt Island en een dag Clearwater. De rest van de tijd hebben we opgevuld met veel shoppen in de Outlets en in de Walmart en SuperTarget kunnen we ons ook uren vermaken :D.

We hebben er nu voor gekozen om een week naar Orlando te gaan en een weekje naar Las Vegas, omdat we dat ook een heerlijke stad vinden.

We willen dit keer een dag naar Typhoon Lagoon en de dag voor vertrek willen we naar Bush Gardens, daar zijn we nog nooit geweest.

We zijn al wel aan het kijken voor (goedkope) tickets. Vliegen op Miami zou voordeliger zijn? Rechtstreeks vliegen op Orlando zou ook wel lekker zijn.

We hebben voor deze datum gekozen, omdat er dan toevallig 3 vrije dagen in onze vakantie vallen.

Do 29-04: Amsterdam - Miami
Vr 30-04: Miami (strand e.o.)
Za 01-05: Miami - Orlando (villa)
Zo 02-05: Orlando (villa)
Ma 03-05: Orlando (villa)
Di 04-05: Orlando (villa)
Wo 05-05: Orlando (villa)
Do 06-05: Orlando (villa)
Vr 07-05: Orlando (villa)
Za 08-05: Orlando - Tampa (Bush Gardens)
Zo 09-05: Tampa - Las Vegas (Hotel 1)
Ma 10-05: Las Vegas (Hotel 1)
Di 11-05: Las Vegas (Hotel 1)
Wo 12-05: Las Vegas (Hotel 2)
Do 13-05: Las Vegas (Hotel 2)
Vr 14-05: Las Vegas (Hotel 2)
Za 15-05: Las Vegas - Amsterdam
Zo 16-05: Aankomst Amsterdam

Groetjes van Marloes

Mickey99
05-08-09, 20:04
Heerlijk vooruitzicht Marloes!

Florida in combinatie met Las Vegas lijkt me erg gaaf en ik wens jullie heel veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja

Teleton
06-08-09, 08:58
We zijn al wel aan het kijken voor (goedkope) tickets.

Hey Marloes,

Als je voor goedkope tickets kijkt, heb je weinig kans omdat je precies aan het begin van de drukke meivakantie vertrekt. De schoolvakantieperiode is nooit aantrekkelijk geprijsd. Voor vertrek rond 10-12 mei zullen de tickets waarschijnlijk voordeliger uitkomen, hoewel het altijd afwachten blijft. Met vliegticketsprijzen weet je het nooit.

Is vertrek van Brussel een optie? Hou dan de aanbiedingen van connections.be in de gaten. Ze adverteren nu met stuntprijzen naar Miami op dit forum, helaas is er op hun site niet zoveel over te vinden. In decemeber vorig jaar hadden ze ook erg mooie aanbiedingen, maar resultaten uit het verleden..........[-o<

lelie
06-08-09, 20:45
Ik zal het in de gaten houden. We kunnen helaas pas eind september boeken, want dan kunnen we de vakanties pas bespreken op mijn werk.
Zou het schelen als we een week eerder vertrekken? Dat is ook nog een optie.

Ebelix
06-08-09, 22:14
Ja. In heel Nederland valt de vakantie tussen 30 april en 15 mei.

mattrob
07-08-09, 06:45
Ja, en bij ons van 30 april tm 8 mei. Dus houd er rekening mee dat het vanuit Nederland (en misschien weer België, als ze weer met die stuntprijzen komen) erg druk zal zijn in de periode dat jullie willen gaan. De donderdag van jullie (geplande) vertrek en de zondag van jullie geplande aankomst (ook van die week eerder) zullen dus druk zijn en waarschijnlijk (zeker als je later pas kunt boeken), duur zijn. Er zijn al genoeg op dit forum die al voor die periode geboekt hebben ....

Over het schema valt nog niet veel te zeggen; 7 dagen in een villa in Orlando en 6 dagen in een mooi luxe Las Vegas hotel klinkt in ieder geval goed :mrgreen: !

lelie
09-08-09, 10:01
Waarschijnlijk gaan we een week eerder, maar inderdaad, voor de prijs van de tickets maakt dat helaas niet uit.
We hebben nu tickets gevonden (vliegen op Miami - terug van Las Vegas) voor EUR 626.
Wat ik niet begrijp, waarom zijn de tickets net zo prijzig als we een week eerder gaan? Dan is het nog geen vakantie.

Do 22-04: Amsterdam - Miami
Vr 23-04: Miami (strand e.o.)
Za 24-04: Miami - Orlando (villa)
Zo 25-04: Orlando (villa)
Ma 26-04: Orlando (villa)
Di 27-04: Orlando (villa)
Wo 28-04: Orlando (villa)
Do 29-04: Orlando (villa)
Vr 30-04: Orlando (villa)
Za 01-05: Orlando - Tampa (Bush Gardens)
Zo 02-05: Tampa - Las Vegas (Hotel 1)
Ma 03-05: Las Vegas (Hotel 1)
Di 04-05: Las Vegas (Hotel 1)
Wo 05-05: Las Vegas (Hotel 2)
Do 06-05: Las Vegas (Hotel 2)
Vr 07-05: Las Vegas (Hotel 2)
Za 08-05: Las Vegas - Amsterdam
Zo 09-05: Aankomst Amsterdam

mattrob
09-08-09, 10:13
Zit het niet met name in die terugreis ? Of is het misschien dan weer juist Spring Break .... Ik bedenk maar wat ...

Teleton
09-08-09, 10:52
Wat ik niet begrijp, waarom zijn de tickets net zo prijzig als we een week eerder gaan?

De tickets vind ik gewoon relatief duur op dit moment, terwijl er in 'jullie' periode stoelen genoeg zijn. Wij willen ook graag rond die tijd, maar wachten nog even (nog even wachten, nog even wachten....Pizza!) en zien wel of er aanbiedingen komen. Dat kan overigens ook verkeerd uitpakken......:-k

lelie
09-08-09, 14:28
Ik zie dat ze (in ons geval) steeds dezelfde prijzen hebben, of je nou 17 april, 22 april of 29 april vertrekt en zelfs op 5 of 13 mei, alle prijzen zijn hetzelfde.
Maar wij vliegen dan wel op Miami en terug van Las Vegas.
Het blijft allemaal een gok.
Ik heb de tickets het liefst rond de 500 euro, maar of dat gaat lukken...

paula
09-08-09, 19:38
Ziet er goed uit Marloes, jammer dat we dit keer niet mee kunnen maar ja soms moet je keuzes maken en willen volgend jaar 5 weken gaan en al half mei dus geen Florida reisje voor ons in april.
We komen trouwens wel in Florida maar dan in het noorden (begin juni)
Veel plezier met de verdere voorbereidingen en hopelijk kan je nog goedkopere tickets scoren.

lelie
10-08-09, 12:02
Jammer he, dat we niet samen kunnen gaan. Misschien een volgende keer weer. Ook lekker dat jullie nu 5 weken gaan!!! \\:D/

We willen via Priceline een hotel boeken in Miami voor de eerste 2 nachten. We hebben maar 2 dingen op de planning staan, en dat is het strand (Miami Beach denk ik) en het Holocaust Memorial. Daar hebben we 1 volle dag voor. In welke wijk kunnen we het beste gaan zitten? Dicht bij het strand zou lekker zijn!