PDA

Bekijk Volledige Versie : Basketball: Miami Heat (NBA)



gamed0g
05-08-09, 08:28
Hello people,

ik vroeg me af wat de meest praktische manier is om losse tickets te halen voor een NBA game van de Miami Heat?

Ik zie via de website dat het gaat via ticketmaster maar kan dit ook in Miami gemakkelijk? En hoelang voor een wedstrijd is dan handig?

iemand ervaring daarin?
Wellicht een tip mbt de seating chart!???:-s

thnx

Ta2 Gerrit
05-08-09, 09:56
Wij vonden de meest praktische toch Ticketmaster en dan afhalen bij het "will call" loket.
Je kunt op de website van de club (in ons geval Orlando Magic) de seatingchart bekijken en die vindt je bij Ticketmaster weer terug. Aan de prijzen zie je wat de beste plaatsen zijn ;-)

Ook bestaat de mogelijkheid om seizoenplaatsen over te nemen (voor één wedstrijd) van seizoenkaarthouders die niet kunnen. Vaak nog betere plaatsen, maar niet altijd goedkoper. Was op de site van OM een aparte sectie voor.

Ook aan de kassa zijn gewoon kaarten te koop (mist niet uitverkocht, uiteraard) en op de website wordt dan, vaak per wedstrijd, vermeld wanneer de boxoffice open is.
Vaak op bepaalde tijden in de dagen voorafgaand aan de wedstrijd, en op de dag zelf ook een x aantal uren voor aanvang.

Wij vonden Ticketmaster de makkelijkste oplossing, waarbij ik nog wil aangeven dat je met een goedkoop ticket (bij OM althans) vrij simpel de hele arena doorkunt om een plaatsje (mist die er nog zijn) te zoeken wat je aanstaat, en nog vrij is.

nielsenmarielle
05-08-09, 16:10
Klinkt goed! Ik ga in november en dan spelen ze ook thuis. Ticketmaster lijkt me prima. Helaas kan ik nog niks kopen voor november.

gamed0g
05-08-09, 23:40
Ik wil dus ook in november..

helaas vertrek ik op de dag dat Cleveland op bezoek komt, maar Denver in Miami lijkt me ook vet.

Anthony tegen Wade is een aardige match-up!

thnx alvast voor de info

Orangedevil
08-08-09, 02:13
Geen sport want helaas is het basketbal nog niet begonnen als we gaan. Maar we gaan wel naar Disney on ice in Miami(AA arena). Nu heb ik ook via ticketmaster besteld. En gaat het met de tickets ook via Will call. Is dat een loket aan het stadion? En kan ik daar gewoon heen voor de show met mijn paspoort,huidige CC en res. nummer?

Ta2 Gerrit
08-08-09, 10:54
Antwoorden; JA en JA :-)

Orangedevil
08-08-09, 11:05
Mooi zo! Gewoon ff straat oversteken dus van hotel naar AAA.;-)

gamed0g
09-09-09, 12:18
Ticketmaster geeft bijna voor alle teams al tickets uit(of preorder) behalve voor Miami!

bietje vaag..andere websites verkopen ze wel al maar kweet niet goed hoe hun afhandeling is (ophalen/versturen tickets etc..?)

iemand een idee waarom ze nog niet verkrijgbaar zijn?

sjemmie
09-09-09, 12:22
Gamed0g. Ik begrijp het niet geheel.

In 2004 werden tickets voor Miami Heat gewoon via Ticketmaster verkocht en kon je ze ophalen bij de Will Call Window.

Voor seizoen 2009-2010 zijn lang niet alle tickets al in de "losse" voorverkoop gegaan. Ik weet dat de tickets voor de pre-season games van Orlando op 12 september in de verkoop gaan. Wellicht dat de ticket nog niet vrijgegeven zijn voor losse verkoop en dat tickets op dit moment alleen voor seizoens kaarthouders beschikbaar zijn.

Nog even gekeken op Twitter. Wat ik snel kan vinden is een tweet van 1 september van Miami Heat:
Single tickets aren't on sale yet. If you sign up at HEAT Live!Wire you can get Specials & Pre-Sales, http://bit.ly/OC8QG

Ebelix
09-09-09, 18:49
Volgens mij komen de losse tickets, indien beschikbaar, pas eind september in de verkoop.

sjemmie
10-09-09, 18:27
Voor Orlando Magic:
The Magic also announced single game tickets on-sale dates for the coming year. Home games 1-20 (home opener Oct. 28 vs. Philadelphia through Jan. 22 vs. Sacramento) will go on sale on Oct. 3, while home games 21-41 (Jan. 28 vs. Boston through regular season finale Apr. 14 vs. Philadelphia) will go on sale Dec. 5.

On the respective single game on-sale dates (Oct. 3 and Dec. 5), tickets will be available to purchase beginning at 9 a.m. at Amway Arena, while being available on-line at orlandomagic.com and at other TicketMaster outlets at 11 a.m.

Geen nieuws omtrent Miami Heat.

gamed0g
10-09-09, 22:52
okay dan!

ff wachten nog...(en opgegeven voor die livewire SPAM :) )

marcellarenders
18-09-09, 20:45
Ook ik zit met smart te wachten op 2 kaartjes van miami heat! En wel op 3 november. Als iemand weet wanneer ze te koop zijn, dan hoor ik dat graag!

vondutchga
18-09-09, 21:05
check stubhub.com, kaartjes voor 3 november staan hier

http://www.stubhub.com/miami-heat-tickets/heat-vs-suns-11-3-2009-871411/

marcellarenders
19-09-09, 18:50
Bedankt voor de site. Ik weet alleen niet hoe alles op die site in zijn werk gaat. Hoe bestel ik ze, en kan ik deze kaartjes dan ok bij het willcall loket ophalen? Ik heb me de laatste tijd namelijk alleen verdiept in ticketmaster.

alvast bedankt!

gamed0g
20-09-09, 05:06
ook hier staan tickets:

http://www.mytopseats.com/ResultsGeneral.aspx?pcatid=1&ccatid=66&gcatid=30&kwds=Miami%20Heat

maar ik heb daar geen ervaring mee en wil ze eigenlijk gewoon via de Ticketmaster website regelen!

ik wacht nog heel even af tot eind van de maand/begin oktober...

marcellarenders
20-09-09, 19:08
Ik vraag me af of die tickets wel bij ticketmaster in de verkoop komen.. Ik heb eens even op die site gekeken en je kunt alleen de Greater Miami Area als "zaal" invoeren. En ik dacht dat miami heat in de American Airlines Area speelde?? Het is me even niet meer helemaal duidelijk.

Gisteren een mailtje gestuurd naar miami heat, dus ben benieuwd wat ze daar op gaan reageren. (met de vraag hoe aan kaartjes te komen)

gamed0g
21-09-09, 18:17
ja, en als je vanaf de heat site nba.com/heat naar individual tickets kijkt zie je alleen de uitwedstrijden!

ik wacht op jouw reactie

marcellarenders
21-09-09, 18:56
Beste gamed0g,

Ik heb een mail gestuurd naar seasons@heat.com, en kreeg het volgende bericht terug:

Hi Marcella,

I will be happy to help you purchase tickets for this game. They will be available at the beginning of October. How much you you like to pay per seat. Please let me know and I will find the best available seats for you.

Regards,
Meg

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders stuur je ook een mailtje naar hun!
Bedankt voor het meedenken en zo kunnen we elkaar toch mooi helpen!

Groetjes Marcella

gamed0g
22-09-09, 09:26
thnx!

ik ga ook direct een mail opstellen..

ik ben benieuwd waar we terecht komen..
ik wil overigens naar de wedstrijd MIA-Denver.. (aardige Anthony fan)

nou, laat anders eens weten wat eruit is gekomen....

gamed0g
03-10-09, 04:06
vanaf maandag beginnen de pre-sales van de Heat op ticketmaster of via www.nba.com/heat (kom je er ook)

kben benieuwd

Mauricevandepol
07-10-09, 13:28
Ik heb de tickets voor de pre-season game tegen de Grizzlies maandag besteld. YES!

sjemmie
07-10-09, 18:15
Single Game Ticket Presale: starts NOW, ends 10/8 at 10pm. Password is HEASOC.

marcellarenders
08-10-09, 19:21
Ik heb mijn e-ticket binnen!! We zitten in vak 122 rij 35. Ik ben benieuwd of het goede plaatsen zijn??

En nog even een vraagje. Kun je met dat e-ticket zo naar binnen, of moeten we dan eerst lanngs een speciaal loket??

gamed0g
09-10-09, 00:28
thnx voor de code,

ik heb ook 2 tickets voor Miami-Denver 6November!
zin in!


iemand een idee hoe t zit om een camera mee te nemen (DSLR) naar binnen? mag dat? of alleen die kleine hand cameratjes?

gamed0g
09-10-09, 00:37
thnx voor de code,

ik heb ook 2 tickets voor Miami-Denver 6November!
zin in!


iemand een idee hoe t zit om een camera mee te nemen (DSLR) naar binnen? mag dat? of alleen die kleine hand cameratjes?


whooops..
found it!
http://www.aaarena.com/index.php?page=guestservices&id=18&cid=850

stefimke
11-10-09, 20:52
whooops..
found it!
http://www.aaarena.com/index.php?page=guestservices&id=18&cid=850

Nou.. mij is het dus niet duidelijk. Bijvoorbeeld een Canon xxxxD/xxxD/xxD is in mijn optiek een non-professional camera, maar in de optiek van het poort-personeel bij de Miami Heat wellicht wel.

Iemand ervaringen met een dSLR bij de Miami Heat? Of toch alleen een compactcamera?

gamed0g
12-10-09, 21:13
ik neem t ckere voor t onzekere en neem alleen een compact mee..
anders sta je daar met je tas vol lenzen en de rest van de mikmak:cry:

nielsenmarielle
15-10-09, 16:26
2 kaartjes online gekocht voor Miami Heat tegen de New Jersy Nets op 14 november =D>
Hopelijk redelijke plekken. Vond 120 dollar of meer teveel en bij tickets boeken bleek er tussen de 30 - 65 dollar tickets weinig verschil te zijn. Dus maar de 30 dollar tickets genomen.
Blijft toch een gok, zat 2 jaar geleden in het Staples center in Los Angeles in een skybox van The LA Times en zelfs toen was het zicht goed,maar niet super.

Moet ze ophalen aan de kassa, iemand ervaring mee? Gaat dat makkelijk? E-Ticket was niet mogelijk omdat ik van buiten de USA ben.

Oja hoever is het vanaf Miami Beach?

sjemmie
16-10-09, 00:25
Iemand ervaringen met een dSLR bij de Miami Heat? Of toch alleen een compactcamera?

Bij Miami Heat in 2004 geweest. Zekere voor het onzekere genomen en geen DSLR meegenomen. In 2009 bij Orlando Magic geweest en een Nikon D60 meegenomen met een 18-70 lens. Ze keken daar naar zowel de camera als de lens en deze werden beide OK bevonden.

gamed0g
16-10-09, 12:23
Bij Miami Heat in 2004 geweest. Zekere voor het onzekere genomen en geen DSLR meegenomen. In 2009 bij Orlando Magic geweest en een Nikon D60 meegenomen met een 18-70 lens. Ze keken daar naar zowel de camera als de lens en deze werden beide OK bevonden.



goed man!

ik ga het ook gewoon proberen!

nielsenmarielle
26-10-09, 14:26
Iemand ervaring bij ophalen van de tickets bij het stadion? Ik heb geen e-ticket ontvangen en moet ze dus ophalen.

Ta2 Gerrit
26-10-09, 19:56
Afhalen bij het "will call" loket op vertoon van ID en creditcard waar ze op besteld zijn.
Dit kan soms al een dag of paar dagen voor de wedstrijd, maar in ieder geval vanaf een paar uur voor voor de wedstrijd. Gaat heel makkelijk.

nielsenmarielle
01-11-09, 00:56
Okay dank je. Dat zal wel goedkomen dus.

Iemand een idee hoelang het is met de auto/taxi vanaf Miami Beach naar het stadion?

JvG
18-11-09, 21:55
Wij gaan 27 december naar Miami heat vs Indiana Pacers! Heb er echt onwijs veeeel zin in!! Ik moet eigenlijk mijn vriendin (Milla) bedanken, want zij heeft dit geregeld voor mij! Op Twitter had ze een bericht neergezet dat ze zocht naar Miami Heat Tickets en binnen 5 minuten was er een Heat Tickets Account die haar een link gaf van de Heat site + een code en daarmee kon ze heeeel goedkoop tickets bemachtigen. We zitten wel boven ergens, maar dat vind ik niet erg want het gaat mij erom dat ik het een keer in het echt kan mee maken!

gamed0g
20-11-09, 23:22
Okay dank je. Dat zal wel goedkomen dus.

Iemand een idee hoelang het is met de auto/taxi vanaf Miami Beach naar het stadion?

een kleine 20min.
Ik ben nu een weekje terug en heb 2games gezien!
ook nog 2 hele vette (MIA-DEN & MIA-CLE)

echt geweldige sfeer, allemaal celebs...en dit seizoen wederom weer een Finals waardig team!

Ondanks de andere ervaring van voorgaande NBA Game gangers mocht ik mn Nikon DSLR niet mee naar binnen nemen en dus helaas in mn auto achter laten. Hij zei zoiets van, ja die lens kan eruit komen en dat hebben alleen professionele camera's en mag dus niet, terwijl op de website staat, Geen professionele camera's en niet flitsen...beetje twijfelachtig...
Let daar dus op! Nu dus met mn telefoon maar pics lopen schieten.

veel plezier yall

Joost026
02-02-11, 23:48
Heeft er iemand nog tips waar te parkeren bij het stadion v.d. Miami Heat?

De wedstrijd begint in ons geval om 15:30, wat is nu een goede tijd om aanwezig te zijn bij het stadion? Uurtje ervoor..?

Thanks

Vike32
03-02-11, 10:43
Wij gaan op 27 maart ook naar een game van de Heat (vs Houston Rockets). Wordt voor ons het 2e bezoek aan een NBA wedstrijd, we hebben 2 jaar geleden in Phoenix een game van de Suns gezien.

Als ik jullie was zou ik iets eerder komen dan een uur voorafgaand aan de wedstrijd, er is rondom zo'n game veel te zien en te beleven en ook een bezoek aan één van de fanshops is zeer de moeite waard.

Volgens de website van Miami Heat is er in de directe omgeving van de AA Arena veel parkeergelegenheid. Het zal wel aardig prijzig zijn denk ik....

Ebelix
03-02-11, 11:47
Ik sta altijd versteld dat 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd de tribunes nog maar half vol zijn. Veel Amerikanen komen pas het laatste moment binnen en zelfs pas als de wedstrijd al begonnen is.

Vike32
03-02-11, 14:59
Ik sta altijd versteld dat 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd de tribunes nog maar half vol zijn. Veel Amerikanen komen pas het laatste moment binnen en zelfs pas als de wedstrijd al begonnen is.

Klopt. Wat nog veel bijzonderer is, dat veel mensen 5 minuten voor tijd de zaal al weer verlaten. Ik bezoek veel basketbalwedstrijden in de NL eredivisie en heb dat in Nederland nog nooit meegemaakt.
Meestal staan ze zich voor de wedstrijd vol te proppen bij één van de vele foodcourts. Waarschijnlijk willen ze vroeg weg om niet in de file te hoeven staan.
Het blijven rare jongens, die Amerikanen ;)

Milla
06-03-11, 13:39
Wij hebben 2 jaar terug gewoon geparkeerd onder het stadion. Was rond de 20 dollar als ik het me goed kan herinneren? Ik kan me nog herinneren dat we naar AAA reden en onderweg stonden er allemaal mensen met kartonnen 'bordjes' waar op stond "MIAMI HEAT PARKING - 10 DOLLARS HERE!".. We dachten: Ja daaaaag, daar parkeren en de auto nooit meer terug zien zekers? Dusss, hebben gekozen voor het meest veilige en zijn dus gewoon gaan parkeren in een garage onder het stadion. Nahja.. of dat zou veilig was weet ik niet, want na de wedstrijd gingen wij buiten staan, om er na 15 minuten achter te komen dat wij niet meer naar binnen konden dus we moesten ff omlopen en via een zijdeur konden we de parkeergarage in,maar daar had je geen kaartje of wat dan ook voor nodig om binnen te komen. Iedereen kon daar naar binnen lopen..

marcel&mirella
22-03-11, 00:02
Ik baal er flink van dat we vorige week toch uiteindelijk geen kaarten hadden gekocht voor El Heat tegen de San Antonio Spurs....Wat een galavoorstelling !! Lebron James, wat een kanjer !! Was ook wel duidelijk te merken dat iedereen de Woensdag erna tegen Oklahoma erbij wilde zijn, de enige kaarten die wij nog konden krijgen via Ticketmaster kostten slechts $ 425 pp...dus maar op tv gekeken....

laurens
16-09-15, 02:06
hi,

Ik twijfel of ik kaartjes ga kopen voor een basketbal wedstrijd in miami... wij zitten daar rond de 17e van november 2 wedstrijden kan ik dus heen, iedereen zegt dat t een gave ervaring is om naar een wedstrijd te gaan, mijn kennis van basketbal gaat tot een slam dunk en een 3 punter en wanneer die worden gegeven ( sorry jongens).. is t dan de moeite waard om zoiets bij te wonen? of is dat dan zonde?

het zou dan gaan om: Miami Heat vs. Minnesota Timberwolves (http://www.ticketmaster.com/miami-heat-vs-minnesota-timberwolves-miami-florida-11-17-2015/event/0D004F0CEC48A622?artistid=805966&majorcatid=10004&minorcatid=7) of Miami Heat vs. Sacramento Kings (http://www.ticketmaster.com/miami-heat-vs-sacramento-kings-miami-florida-11-19-2015/event/0D004F0CEC4EA63D?artistid=805966&majorcatid=10004&minorcatid=7).....

Wie helpt mij?

Maikel1981
30-03-16, 23:26
Doen, absoluut!! Ik was van ons stel van 7 de enige met een beetje NBA kennis omdat ik regelmatig Heat games thuis kijk via een streampje. Ik vond het fantastisch om mee te maken en ook de andere 6 genoten van het hele spektakelstuk. Van het dakterras,de dancers voor en tijdens de wedstrijd, de gekte van het publiek en het complete pakket entertainment om de wedstrijd heen en natuurlijk het geweldige niveau van de sport zelf. Moet wel zeggen dat we het niet ongelukkig troffen met een overrompelende partij tegen Bulls en een degelijke overwinning op de Suns. Parkeren achter de metromover op de braakliggende terreinen is veilig en je bent er sneller weg dan van de parkeergarages onder en naast het stadion. Goedkoop is het niet afwisselend van 15 tot 25 dollar per wedstrijd afhankelijk van de tegenstander. Kaarten zijn redelijk eenvoudig te bestellen via de kaartenmarkt. Vividseats.com of seatgeak.com. absolute must do als je in Miami bent!

ronenivonne
31-03-16, 07:51
Idd gewoon doen. Kennis heb je niet nodig en het is heel mooi om mee te maken!!!

Air
08-09-17, 01:19
Ik wilde dit jaar (mei 2017) heeeeel graag naar de Miami Heat (Van de Orlando Magic viel aan het begin van het seizoen al te verwachten dat ze de play-offs niet zouden halen)...
Op 1 wedstrijd na hadden ze de play-offs niet gehaald.... haha baal ik nog steeds van!

Mocht er iemand info willen hebben over de NBA of wedstrijden... let me know, ben al jaren groot fan van de NBA (lees; verslaafd, kijk iedere dag een volledige wedstrijd) :)

michelwuyts
31-10-17, 16:22
Je kunt online bij ticketmaster kaarten kopen voorwedstrijden van Miami Heat. Is het mogelijk om deze tickets op je telefoon telaten zien?
Als ik namelijk zover mogelijk invul staat dat dit de gratismethode is. Iemand hier ervaring mee? Printen kan ook, maar ik las dat die72uur van tevoren pas kan?

Hdam
08-11-17, 14:02
kun je als je een kaartje koopt ook op een andere vrije plek in het stadion zitten? of ben je gebonden aan je plaats/ het vak waar je in zit?

michelwuyts
09-11-17, 10:38
Zou niet weten waarom dit anders zou zijn dan in Nederland.
Ik heb wel begrepen dat Amerikanen laat naar hun stoel gaan. Dus niet te vroeg gaan verplaatsen.
Vind het wel een leuk systeem dat je tickets van anderen kunt overkopen, maar ook weer doorverkopen. Moeten ze bij ons ook invoeren.

Hdam
27-11-17, 12:09
bedankt voor je reactie.
ik heb kaartjes gekocht voor een wedstrijd en ga kijken wat de mogelijkheden zijn.

Maikel1981
16-09-18, 21:56
Vanaf vorig seizoen is er alleen mobile ticket entree, je ticket moet op je telefoon staan om binnen te komen.

Maikel1981
16-09-18, 22:01
Amerikanen en zeker Heat fans, komen altijd laat, op een andere plek gaan zitten is niet zo handig omdat de kans erg groot is dat de ticketeigenaren van die stoel nog komen. Het stadion is overigens altijd uitverkocht, echter vanwege de grote hoeveelheid thuiswedstrijden per seizoen zijn er altijd mensen die niet komen, na een minuut of 10 zou je wel op een andere stoel kunnen gaan zitten, maar ook dan is het niet uitgesloten dat ze toch nog komen. Plaatsnemen in een geheel ander vak is lastig. Bij elke ingang staat er iemand die je controleert, hetzij je naar je plaatst dirigeert. Over 4 weken begint het seizoen weer!