PDA

Bekijk Volledige Versie : Duck Tours



van der Steen
05-08-09, 05:43
Wie weet er of er toevallig coupons zijn voor de Ducktours in Miami???
Zo ja....waar kan ik die halen...

Wij willen morgen met de ducktours gaan ;)

BEdankt

JKG
05-08-09, 10:30
Op TripAdvisor.com (wel een bericht van anderhalf jaar terug) zegt iemand dat een coupon in een reisfoldertje stond daar op de balie. Maarja, dan moet je daar wel heen. Maar voor een paar dollar meer of minder ga je toch ook wel? :)

Ik heb gewoon het volle pond betaald, geen coupons ergens gezien -ook niet naar gezocht-.

kzweis
06-08-09, 11:12
Ik heb vorig jaar een coupon gevonden in een reisfoldertje over miami die je kan vinden in bijv. je hotel

Dr. Phlox
07-08-09, 17:55
Vorig jaar geen coupon gevonden, maar wel gegaan.
Grz
Ton

wenske
25-10-09, 10:05
Hoi allemaal,

Wij vertrekken morgen naar Miami en ik ben heel benieuwd of ik kaarten moet reserveren voor de Duck Tour. Op hun website kan ik maar tot en met morgen reserveren en wij komen maandag pas aan... Of is het niet zo druk dat wij op de dag zelf gewoon heen kunnen lopen en in kan stappen?

Groetjes Wenske

Chicco68
25-10-09, 10:56
is het niet zo druk dat wij op de dag zelf gewoon heen kunnen lopen en in kan stappen?
Wij zijn zelf vorig jaar ook gewoon 30 min voor aanvang naar de balie gelopen en hebben daar de tickets gekocht.
Moet wel zeggen dat het daarna vrij snel druk werd. Dus zorg gewoon dat je op tijd daar bent (tegenover hun zaak ligt een grote parkeerplaats) en je kunt gewoon mee.
Oh ja, in dit --> http://floridaforum.nl/showthread.php?t=328&page=4 topic wordt er ook over gesproken...

Have Fun !

Keizertjuh
07-02-10, 17:25
hoi kan iemand mij vertellen hoe laat ze beginnen of doen ze er meerdere per dag kan het echt niet vinden?! alvast bedankt

Teleton
08-02-10, 13:21
kan het echt niet vinden?! misschien even mailen info@ducktoursmiami.com (info@ducktoursmiami.com) of bellen 1-877-DUCK-TIX of
786-276-8300 ?

Dr. Phlox
08-02-10, 13:51
hoi kan iemand mij vertellen hoe laat ze beginnen of doen ze er meerdere per dag kan het echt niet vinden?! alvast bedankt

Ze gaan meerdere malen per dag in het hoogseizoen.
Grz
Ton

moonlight91
01-04-11, 14:21
wij willen graag in miami de ducktour doen
is het verstandig om de kaarten op voorhand te kopen via internet?
of is het daar wel te doen om ze ter plekke te kopen, (let wel dat we op 1 ste pasen miami passeren)
ik heb ze met deze vraag gemailt maar krijg geen antwoord ....

vind het wat `onhandig` om ze thuis te bestellen omdat ik nog geen flauw idee heb hoe laat we daar zijn... maar als het niet anders kan gok ik maar op de laatste tour om 3 pm ,want ik wil die ducktour echt heel graag doen.......
we komen die dag vanuit westpalmbeach,waar we na ontbijt vertrekken en wil even een stop maken in fort lauderdale
(we overnachten in florida city om de dag daarna door te reizen naar key west),dus dan is aankomst voor 3 uur in miami B toch wel te doen?

JKG
01-04-11, 23:21
Vooraf kopen is wel handig, heb ze niet online geboekt maar ik geloof dat ik een dag van te voren ben langsgelopen of op de dag zelf en toen 's middags meegegaan... ik weet het niet meer.

Duck Tours is best aardig hoor, je komt wat dingen over de stad te weten, maar als het niet in je schema past is het ook weer geen doodzonde om het te hebben gemist.

moonlight91
02-04-11, 10:39
het lijkt me een leuke manier van miami B zien
we zijn daar maar alleen omdat we daar passeren
op die paaszondag,dus een leuke tijdsbesteding voor die beperkte tijd daar
ik zag gisteravond dat er een tour om 5pm bijgevoegd is die dag
die moet zeker haalbaar zijn, dan hebben we tijd genoeg om miami B te bereiken die dag
en na de tour om 6.30 gelijk door naar het hotel ,das 40 min. rijden kunnen we daar voor 8 pm nog inchecken.(dat tijdstip willen we ongeveer dagelijks aanhouden om rond 8 uur bij de hotels aan te komen)

Tinkerbell
02-04-11, 12:52
Volgens mij kun je daar zo opstappen. Vorig jaar zitten kijken naar de agressieve manier waarop ze op het laatste moment klanten proberen te werven.
Veel geschreeuw en weinig wol zo te zien. (oorverdovende luidsprekers :cry:)

sonja
02-04-11, 20:20
Vorig jaar zitten kijken naar de agressieve manier waarop ze op het laatste moment klanten proberen te werven.
Veel geschreeuw en weinig wol zo te zien. (oorverdovende luidsprekers :cry:)

Veel gekwaak dus:D

Tinkerbell
02-04-11, 21:07
@ Sonja. Nou ik weet het niet maar wij vonden het een vrij agressief gebeuren. Grote luidsprekers aan de buitenkant van de bus en maar gillen.
Er was niks aantrekkelijks aan in onze ogen maar aangezien wij al tot de "snowbirds" beginnen te horen zal het vast aan ons gelegen hebben.:D

corrus
03-04-11, 04:38
Veel gekwaak dus:DEendenwol???

JKG
03-04-11, 17:04
Tinkerbell, dan hebben jullie waarschijnlijk op Ocean Drive een drankje gedaan en kwam dat amifibie voertuig langs? waren ze toen daadwerkelijke mensen aan het ronselen of vertelden ze wat over Ocean Drive en zochten ze contact met de mensen op straat? Ocean Drive is namelijk het laatste stukje voor ze terugrijden naar het 'hoofdkwartier' en dan zoeken ze echt contact op met mensen die er zitten, spuiten ze mensen nat, lachen ze macho's uit op het strand die aan het trainen zijn etc. etc.

Tinkerbell
03-04-11, 17:36
@ JKG. Dat durf ik echt niet meer te zeggen maar nogmaals het zal vast en zeker aan ons gelegen hebben zonder enige twijfel.:lol:

moonlight91
03-04-11, 20:39
Ojee, word er al bijna bang van ....
zie het al helemaal voor me :-k
we gaan het zien haha ... denk dat ik er toch maar op gok om daar terplekke de kaarten aan te schaffen dan zie ik wel of het 3 pm of 5 pm word of NOT!

pumi1000
04-04-11, 12:53
@moonlight91

Waarom wil je perse die tour doen? Als je van te voren weet wat de hotspots zijn kun je het makkelijk met tomtom zelf rijden. Je kunt dan ook zelf bepalen hoe lang je ergens blijft. Aanraders zijn natuurlijk Ocean Drive - Holocaust Memorial - Bayside Marketplace waar je ook een boottocht kunt nemen langs de rijken. Maar zo zijn alle leuke plekjes in Miami van te voren op te zoeken.

Wij hadden ooit eerder zo'n stadstour gedaan (incl. boottocht) en vorig jaar waren we dat ook van plan, maar toen we daar reden viel het reuze mee om het zelf te rijden en hebben we het zelf gedaan.

moonlight91
04-04-11, 13:10
het gaat er vooral omdat onze zoon(9jaar) het natuurlijk heel stoer vind om in
een bus rond te touren die dan ook nog in het water rijd en verder vaart
mochten we de tour niet kunnen doen als hij volgeboekt is zullen we zeker die alternatieven in gedachten houden voor onze middag miami beach

JKG
04-04-11, 21:05
Het is wel leuk om idd het water in te gaan en de dure huizen van Star Island zo te bekijken, met natuurlijk een verhaaltje erbij. Daarnaast leuk om tussen de (woon)bootjes door te varen die links liggen van Hibiscus Island en Palm Island. Hoef je geen belasting te betalen als je daar woont. ;)

daisywiebe
13-08-12, 12:30
Wij zijn begin dit jaar naar Miami geweest en hebben deze Ducktours gedaan, echt heel erg leuk! Wij hadden een hele leuke vrouw die wat vertelde over Miami en ook grapjes maakte. Absoluut een aanrader, wij hebben de kaartjes via internet gekocht scheelde een paar dollar maar niet heel erg veel!

nettie
13-08-12, 15:15
Even een vraagje, ik ben benieuwd of je met de Duck Tour ook langs een plek [misschien meerdere plekken] vaart waar je mooi uitzicht hebt op de skyline van Miami...

Iris02
13-08-12, 17:22
Daar rij/vaar je wel langs, maar door de snelheid is het moeilijk om goede foto's te maken. Overigens vonden wij de Duck Tours grappig maar niet voor herhaling vatbaar. Voor ons hoeft het varen langs de woningen van filmsterren e.d. niet zo. Dat is natuurlijk heel persoonlijk, wij voelen ons hier ongemakkelijk bij. Wij houden niet zo van het in onze ogen "gluren" naar binnen.
De kinderen vonden het leuk, maar waren ook niet laaiend enthousiast. De route van de tour is met de auto ook heel goed zelf te rijden. Je mist dan alleen het stukje waarbij ze door de baai gaan. Maar ja, genoeg rondvaartboten die hier ook komen !

nettie
13-08-12, 20:13
Ik twijfel ook een beetje of we het nu wel of niet gaan doe. Wat ik hier zo aan reacties lees geeft mij het idee dat het allemaal wat "schreeuwerig" is en ik denk dat ik me er ook wat ongemakkelijk bij zal voel. Eerst dacht ik misschien leuk voor mijn meiden [12 & 13 jaar] maar ze vertonen af en toe toch wel puber gedrag dus weet niet of ik hun er een plezier mee zal doen. Misschien dan toch voor de Gocars gaan?

Iris02
13-08-12, 20:53
"Schreeuwerig" is het zeker ! Als je niet mee kan doen in het "toneelstuk" van de Duck Tours dan kan je deze rit beter skippen. Wij hadden ons voorgenomen om ons volledig onder te dompelen in het hele gebeuren. Dat wil zeggen op regelmatige basis moeten kwaken en lollig zijn. Na een uur hadden we het hier wel mee gehad!
Maar het is natuurlijk ieder zijn ding. Ik kan mij voorstellen dat andere mensen het ontzettend leuk vinden. Dit blijft toch altijd heel persoonlijk.
Misschien is het leuk om gewoon te fietsen in Miami?

Zuiril
14-08-12, 22:59
Via Groupon een aanbieding gehad...20 dollar korting....heb de Pirate Duck Tour maar geboekt en dat voor 12 dollar (2 personen). Voor zo'n prijs wil ik nog wel een paar keer een eendegeluidje loslaten......

moonlight91
15-08-12, 10:08
wij hebben in 2011 de ducktour gedaan
vond hem erg leuk ,leuke gids toch wel ..en ja `schreeuwerig` , dat was het zeker
met voor mij ook echt wel van die pfff..... momenten
het is af en toe wat over de top ..(goh amerikaans)
maar buitenom dat is de tour erg geslaagd, en vooral kinderen genieten er van

Kimmeke
08-03-13, 13:46
Dag allemaal,

Een vraagje, wilde reserveren bij Duck Tours, maar kon enkel de tickets laten opsturen. Was, via hun site, blijkbaar niet mogelijk als 'will call'. Iemand reeds ervaring hiermee? Heb hen meer dan een week geleden een mail gestuurd en een reminder... maar geen enkele reactie mogen ontvangen.
Wat ik toch ook raar vind, persoonlijk...
Bedankt!
Groetjes,

Kim

Riv71
22-05-13, 14:15
Gewoon je tickets daar kopen. Niks moeite hoor. Vaak kan je een coupon vinden in een folder voor de korting.
http://img.photobucket.com/albums/v399/Riv71/Florida2006/bth_DSC04676.jpg