PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Simone en Ton



Simone en Ton
01-08-09, 00:13
Wij die het hardste riepen; wij maken geen schema.... hebben hier voor de lezers van het forum; ons schema..:oops:

Tips en advies/aanvullingen zijn welkom hoor....

Dag 1; Vertrek van Brussel via Washington naar Miami, dit hotel is al geboekt. We gaan 2 nachten naar het Hilton (klinkt duur, kostte 58 euro per nacht via AE... :-$, dus kom maar op met die bezemkast...)
Dag 2; Beetje rondkijken op Miami Beach, art deco e.d.
Dag 3; Vertrekken vanuit Miami naar de Everglades voor een airboattour.. (nu nog uitzoeken waar dat precies is.. komt goed..) Daarna doorrijden richting FT Myers, Sarasota of iets in die richting..
Dag 4; Van waar we uiteindelijk zijn beland, rijden we door naar Crystal River om de dag erna te gaan zwemmen met Manatees.
Dag 5; Crystal River (oja, dat zwemmen met Manatees zal ik ook maar eens gaan bespreken..#-o) en daarna rijden we (terug) richting Tampa.
Dag 6; Tampa. Laten we eens een soort van rustdag (lees; winkeldag) invoegen..
Dag 7; Busch Garden bezoeken en daarna 's avonds naar een ijshockeywedstrijd (dit is oa de reden van 'een schema maken" :-o)
Dag 8; Vanuit Tampa rijden we door naar Orlando. Gezien de reistijd proberen we in Orlando al een beetje rond te gaan kijken..
Dag 9; Een van onze pretpark-dagen. Proberen we oa naar Universal Studio's te gaan of Sea World.
Dag 10; Laten we hier maar weer eens een winkeldag van maken... Uitrusten van een pretpark doe je natuurlijk in een Mall.. (En hoe vullen we anders de lege plekken in onze koffers? )
Dag 11; Dit is weer zo'n pretpark-dag voor waarschijnlijk Sea World. (of U. Studio's natuurlijk..)
Dag 12; Vanuit Orlando gaan we richting Cape Canaveral. (Is niet ver dus misschien eerst nog wat winkelen :-$ )
Dag 13; Een bezoek aan KSC. (jahaa, Ton heeft ook wat te zeggen deze vakantie..) Daarna vervolgen we onze reis richting eeh... laten we zeggen, iets op weg naar Miami. Fort Lauderdale ofzo.
Dag 14; Waar we zijn beland, proberen we wat dagen te blijven.. Dat word dus het eerste hotel waar we een zwembad wél belangrijk vinden..
Dag 15; Zwembad aan het hotel in eeh... ergens tussen CC en Miami..
Dag 16; Helaas, we moeten nu echt naar Miami, het vliegveld wel te verstaan... :mad: om terug te vliegen naar Brussel
Dag 17; Proberen niet te chagerijnig te landen op Brussel...

Ja, toch wel veel in zo'n korte tijd... En dan hebben we dus al wat 'wensen ' laten varen...

Maar zoals ik al zei, adviezen en tips zijn welkom...
Ik weet het, nogal volgepropt met alles en nog wat, maar wij geven er ook weinig om, om veel dagen in een Mall of pretpark te zitten..


Groetjes

Simone en Ton

Mickey99
01-08-09, 08:20
Het schema ziet er goed uit en ik neem aan dat de vliegtickets al geboekt zijn? Je had er anders voor kunnen kiezen om vanaf Orlando terug te vliegen en dat had je weer een ritje naar Miami gescheeld op de terugweg.

Slaan jullie Walt Disneyworld helemaal over? Jammer hoor ;) Maar het blijft moeilijk om een keuze te maken en zo heb je in ieder geval een goede reden om nog eens terug te gaan. Want 1 ding is zeker na een eerste bezoek aan Florida wil je zeker nog een keer terug :mrgreen:

Veel plezier!

Sonja http://img408.imageshack.us/img408/7759/wave2yr3.gif (http://imageshack.us)

S@skia
01-08-09, 10:16
Ik ben nu wel benieuwd welke wedstrijd jullie gaan zien (ik weet niet wanneer jullie dag 7 is?)

Simone en Ton
01-08-09, 13:42
Oeps..
het was ook laat geworden vannacht..;-)
We vertrekken op 4 oktober. De wedstrijd is die van de Panters tegen de New Jersey Devils.. Deze is op zaterdag. Op donderdag ervoor en maandag erna zijn er ook wedstrijden, maar voor deze van zaterdag proberen we vanuit thuis kaarten te bestellen... Op safe spelen dus..

Groetjes