PDA

Bekijk Volledige Versie : Villaervaring: Tuscan Ridge



SjonnieM
31-07-09, 11:48
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een villawijk die minstens van hetzelfde niveau (zowel financieel als accomodatie) is als Highlands Reserve. Op dit moment hebben we Tuscan Ridge op het oog. Is er iemand die meerdere keren in deze wijk is geweest?

Groeten.

corrus
31-07-09, 11:59
Een echt fantastische wijk, verscheidene malen daar gezeten op Moscato Drive...

Highland Reserve is trouwens een Golf community, Tuscan Ridge niet

SjonnieM
31-07-09, 20:36
bedankt voor je reactie, heb jij in al die keren ook een internetverbinding tot je beschikking gehad? Dat staat namelijk redelijk hoog op m'n verlanglijstje.

corrus
31-07-09, 21:15
Ach, vond ik niet zo belangrijk, sterker nog, op vakantie wil ik niet eens internet...
Dus, nee...

SjonnieM
31-07-09, 22:04
Oke ieder z'n ding, maar ik moest de vorige keer echt internet hebben en dan is het behoorlijk vervelend als je eerst met je laptoppie naar een Panera Bread toe moet gaan. Eenmaal daar is het geen straf meer, lekker ijskoffie bijv.. =P~

reneefrankrijk
06-08-09, 19:26
Wij hebben 1 x op Tuscan Ridge gezeten. Corvina Drive. Geen internet in deze villa die we via American Estates hadden gehuurd. Geen prettige villa overigens.
Tuscan Ridge is ons qua ligging goed bevallen hoewel wij in het deel zaten waar de villa's dicht op elkaar staan.

SjonnieM
07-08-09, 12:37
Hallo Renee,

Wat vond je niet prettig?
Heb vorig jaar in Highlands Reserve gezeten, vond de villa prima maar toch een beetje afgelegen.

robisjo
27-09-10, 19:35
Heeft iemand al een keer op 513 dolcetto drive in Tuscan Ridge gezeten?

Zo ja, wil degene zijn ervaringen en of foto's met ons delen.

Alvast bedankt.

Groet,

Sjon, Bianca en Romy