PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Bruce Rossmeyer verongelukt met motor



Ta2 Gerrit
31-07-09, 11:07
Bruce Rossmeyer, eigenaar van diverse Harley Davidson zaken in Florida, waaronder Destination Daytona, de grootste ter wereld, is gisteren op weg naar de Sturigis Bike Rally met zijn motor verongelukt in Wyoming.

Hij was de grote promoter van Daytona Bike Week, en een held in Daytona Beach, ook vanwege zijn vele activiteiten voor liefdadigheid. Hij is 66 jaar geworden.

Bron; Michael66 en WFTV.com (http://www.wftv.com/countybycounty/20229734/detail.html)

Njit
31-07-09, 11:17
Kende hem verder niet maar zal wel een schok zijn voor de Harley/Motor community.
Foto:

http://www.thebeachcruiser.com/blog/Bruce_20Rossmeyer_small.jpg

FloridaVerslaafde
31-07-09, 11:19
Nou nou, wat een slecht nieuws. Gestorven in het harnas. Maar hopen dat z'n opgebouwd imperium niet ten onder gaat.

:-(

Eddy76
31-07-09, 22:15
Damn inderdaad slecht nieuws voor de Harley/motor community.
Dan moet ik straks als ik in Daytona toch maar een bezoek brengen aan o.a. Destination Daytona.

mattrob
01-08-09, 02:36
Wauw, verschrikkelijk zeg ... Wij komen hier net in Rapid City aan, vlakbij Sturgis en het zag al zwart van de motor-rijders. Hadden geen idee wat er aan de hand was, tot ik het aan een vrouw bij de benzinepomp vroeg. De Sturgis Motor Week inderdaad ... Hotel zit ook vol met bikers :razz: !

Syllvia
01-08-09, 08:12
Nee toch! Wat erg! Weet verder niet hoe het ongeluk is gebeurd, maar kwetsbaar ben je wel op een motor.
Toen we vorige week over de A4 reden richting Schiphol (ff Starbucksie drinken) kwam er ook een auto die ineens van baan verwisselde en ons waarschijnlijk niet zag. *schrik*. Vooral Aak schrok, want er zou op zijn Streetrod maar een krasje komen!

M'goed, alle gekheid op een stokje, het is balen voor de man en zijn familie. Hopelijk gaat de bikeweek gewoon altijd door.

Teleton
01-08-09, 08:13
Schiet mij onmiddelijk de Earring-song door het hoofd die ze schreven na dat hun vriend Eddy bij een motorongeluk omkwam. Mooiste zin: 'heaven and hell came together that night....'



Going to the run

He's going to the run run angel
going to the run run angel
and heaven and hell came together that night
only for you this time
going to the run forever angel

One summer at the festival
holdin' on real tight
on the back of a harley
he took me for a ride in the sky
Ed's got the looks of a moviestar
Ed's got the smile of a prince
he rides a bike instead of a car
i'll aways be his friend

Going to the run run angel
going to the run run angel
and his wings started to shine so bright
like a fire in the night
he's going to the run forever angel

van der Steen
07-08-09, 17:49
wij zijn nog in de grootste hd winkel geweest tijdens onze vakantie....

:(