PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ellen



Cruella
23-07-09, 20:35
Hallo iedereen,

mijn naam is Ellen uit Pijnacker. Ben getrouwd, heb 2 dochters en ga overmorgen voor de 4e keer naar Florida. We gaan voor het eerst met z'n tweeen, omdat onze dochters (en schoonzoon) in februari/maart naar Florida zijn geweest.:lol:

Normaal gaan we altijd rondtrekken door Florida en dit keer is geen uitzondering. Zaterdagavond landen we in Tampa, hier blijven we overnachten en gaan direct door naar Orlando. Hier blijven we een aantal dagen. We gaan wel héél even naar disney maar onze dochters zijn er niet bij en is het dus niet zo interessant als vroeger toen ze nog jong waren.
Dit keer gaan we genieten van de sfeer van disney village, de outlet malls en de atmosfeer (en stiekem toch wel even naar disney).

Hierna gaan we naar Daytona Beach. Vanuit hier gaan we st. Augustine, Daytona beach, Cassadaga en poince inlet verkennen. Uiteraard gaan we ook de Nascar Experience bekijken en genieten van de vele leuke kroegen daar.

Van hieruit gaan we een dagje reizen naar Naples (ft. myers) Dit is de perfecte uitvalsbasis voor tripjes naar Sanibel Island, Marco Island en uiteraard de Everglades. :wink:

Hierna gaan we naar onze favoriete plek: Key West. Dit magische eiland voor gezelligheid, goede snorkelgelegenheden, mooie geschiedenis en uiteraard SLOPPY JOE'S. Vooral mijn man had liever daar gewoond dan Nederland... (wellicht ooit)

Na 4 dagen key west gaan we nog even naar Miami en dan jammergenoeg weer naar huis.](*,)

We houden van de sfeer van Florida, vanwege de relaxte sfeer, het mooie weer en de hoosbuien #-o

Ik hoop dat we vele leuke ideeen en berichten kunnen versturen over Florida en zo de beste plekjes ontdekken daar!

groetjes
Ellen

Ta2 Gerrit
23-07-09, 21:03
Hallo Ellen, en welkom op dit prachtige en informatieve Florum.
Het is altijd leuk om weer een Fla-junk te verwelkomen, want die kan ons allemaal weer voorzien van allerlei informatie en tips. Ieder heeft zo zijn eigen invulling, dus verras ons maar :-).

Het wordt een echte rondreis deze keer, dus. Met Key West als hoogtepunt, nog wel.
Vroegâh kwamen wij daar ook wel, zowel bij de ouwe als de nieuwe Sloppy Joe's.
Veel plezier, en laat wat van je horen, reisverslagje of zo ;-)

mineke
23-07-09, 22:13
welkom Ellen, op dit prachtige Florida forum,
de reis die jullie gaan maken ziet er fantastisch uit, dat wordt weer genieten voor jullie ik hoop ook dat je wat van je laat horen.
grtjes Mineke