PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jean wout



Jean wout
20-07-09, 17:44
Hallo wij zijn Fam Wouters, mijn vrouw en ik zijn twee keer eerder naar Florida geweest ( de eerste keer vielen we met de neus in de boter want toen kregen we gelijk Andrew voor de kiezen) De tweede keer toen we daar waren kreeg ik last van een zenuw onsteking in mijn kies, we wilden daar langs de tandarts gaan, maar het was Thanks Giving dus geen tandarts die aan het werk was. Gewoon doorgelopen met de kiespijn tot wij weer terug waren in Nederland toen langs de tandarts ( zenuw inmiddels al dood ) . Dit wordt de derde keer sinds jaren, we hebben er erg veel zin in samen met onze zoon en dochter om naar Orlando te gaan. De Hopper tickets zijn al binnen, en we hebben een family suite en auto geboekt. We vinden het erg leuk om al jullie belevenissen en tips te lezen.
Tot schrijfs,
Fam. Wouters

mineke
20-07-09, 18:01
Welkom Fam.Wouters op dit fantatisch Florum,
ik denk wel dat je hier allerlei leuke tips zult vinden.

grt. Mineke

Teleton
20-07-09, 18:20
Dit wordt de derde keer sinds jaren, we hebben er erg veel zin in samen met onze zoon en dochter om naar Orlando te gaan.

Welkom, familie Wouters! Jullie neuzen en kiezen staan al helemaal in de Floridastand, het virus is vast al per gen aan de kids overgebracht, dus kan er eigenlijk al niets meer fout gaan. Wanneer vertrekken jullie, dan zullen we duimen voor een goede gezondheid en lekker weer!

pascalbrouwers
20-07-09, 18:24
Welkom Fam. wouters.
Dit is the right place to be \\:D/


1 ding weet zeker, Andrew komen jullie niet meer tegen.
Have fun in the sun.
Greetz,
Pascal