PDA

Bekijk Volledige Versie : Handdoekservice



Nadine De Neef
20-07-09, 12:27
Hoi

Wij vertrekken 3 augustus. Vraagje : kunnen wij in de verschillende hotels handdoeken voor het zwembad/strand gebruiken of moeten wij die zelf meebrengen (hopelijk te gebruiken van de hotels want die nemen veel plaats in de bagage)
Hotels die we hebben :
Orando : Best western lakeside inn
St. Petersburg : Holiday Inn Sunspree
Naples : Holiday Inn of Naples
Key Largo : Hilton
Miami : Deauville Hotel

Alvast bedankt :lol:

Michael66
20-07-09, 12:34
M.i. hebben al die hotels pooltowels. Ik heb alleen bij de laagste klasse hotels meeegemaakt dat die er niet waren, dus bij Days Inn, Motel6 etc.

En mochten ze ergens geen handdoeken hebben, dan gebruik je toch gewoon de handdoeken uit de kamer of ga je ter plaatse een leuke toeristenhanddoek kopen.

Als je in Orlando naar één van de zwemparken gaat kun je daar handdoeken huren. Kost bij Disney geloof ik $1-2 per handdoek. Neem wel slippers mee >> grond is vaak niet te harden heet!

Als je persé heel zeker wilt weten, stuur dan even een mailtje naar de hotels: "Are there complimentary pooltowels available or do I have to bring my own?"

Teleton
20-07-09, 12:51
kunnen wij in de verschillende hotels handdoeken voor het zwembad/strand gebruiken

Wanneer er een zwembad bij het hotel is, tref je in een aantal gevallen zelfs speciale badlakens in het zwembad aan, plus kleinere handdoeken om je mee af te drogen. In de ***+ luxere hotels, zoals jullie hebben, hadden we dat vrijwel altijd. Na afloop mik je de gebruikte handdoeken in de wascontainer. Zijn er geen handdoeken bij het zwembad, dan gebruik je die uit de badkamer en vraag je bij housekeeping schone, droge handdoeken. Waar vind je het nog...;-) Wij mochten de handdoeken overigens niet meenemen naar het strand en dat vonden wij wel logisch. Eens houdt de service op. Misschien dat de hotels die direct aan het strand liggen, hier soepel in zijn.

Ah, Michael was me voor, maar antwoord komt op 't zelfde neer, min of meer.....

Tinkerbell
20-07-09, 13:07
Een briefje met de tekst :'Dear housekeeping-ladies, would you please leave some extra towels for the pool? Thank you".

Leg dit briefje bij de tip voor housekeeping en je zult geen enkele moeite hebben :grin: