PDA

Bekijk Volledige Versie : The art of Disney



Ieniminie
19-07-09, 12:24
Hallo,

Vorige maand hebben wij in een van de Disney parken, volgens mij was het Epcot, een heel mooi schilderij zien hangen bij The Art of Disney. Omdat we niet wisten hoe we het thuis moesten krijgen, hebben we het niet gekocht. Ik hoopte ook dat ik het nog terug zou kunnen vinden op internet, maar tot nu toe zonder succes.
Weet er iemand of The Art of Disney ook ergens online te koop is??

Groetjes, Ingrid

Njit
19-07-09, 12:26
Misschien hier? http://eu.art.com/gallery/id--b26232/disney-art-prints-prints.htm

Michael66
19-07-09, 13:15
Ik kom de komende weken zeker nog in DownTown Disney, waar ook zo'n winkel staat. Ik zal voor je kijken of ze daar iets van een website hebben aangegeven.

Ieniminie
19-07-09, 14:57
Michael, bedankt dat je dat wil doen! Ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan dat ik het niet even heb nagevraagd.....

shockblade
19-07-09, 16:22
Check Ebay eens! Enorm veel dingen die je op WDW-terrein kunt vinden, kun je ook op Ebay aantreffen. Er zijn zelfs diverse mensen die hun spullen rechtstreeks op WDW-terrein kopen nadat ze een order via Ebay hebben ontvangen. Je even verdiepen en je krijgt al heel snel onder de knie hoe je echt van fake kunt onderscheiden.

Prijzen variëren van goedkoper tot gelijk aan of duurder dan op WDW-terrein, en dan praat ik hier even alleen over de orginele producten. Zo scoor ik zelf mijn Jim Shore Disney beeldjes. :-D

cindy74
21-07-09, 11:03
sommige zijn in beperkte oplage gemaakt dus het zal niet zo simpel zijn ze te vinden als dit het geval is . En ze zijn meestal verschrikkelijk duur ( Ligt eraan welk schilderij het was en hoeveel ervan gemaakt zijn ) . Heb zelf het goedkoopste gekocht het is er 1 van sneeuwwitje en dit koste 15 jaar gelden 250 euro . Zelf spaar ik WDCC beeldjes en ik koop ze in antwerpen in een winkel waar ze ook schilderijen verkopen

toyata
22-07-09, 17:15
Ik weet dat er in Alkmaar een winkel zit die ook deze schilderijen verkoopt.
Misschien moet je daar eens kijken. http://www.fi-donc.nl/
Heeft ook de orginele sericellen van disney.
Prijzen verschillen inderdaad van 250 euro tot 5000 euro.

Ieniminie
23-07-09, 19:20
Bedankt voor de tips! Weet iemand misschien ook of er een Art of Disney in Euro Disney zit?

Mike Wazowski
23-07-09, 20:27
Hier is de website:
http://psc.disney.go.com/eventservices/artofdisneyparks/

Echter worden daar alleen dingen aangekondigd en kan je zelden iets kopen.

DLRP heeft wel een winkel op chic maar geen Art Of Disney. Het lijkt er niet op.

Verder wat al gezegd is. Ebay en de winkel in Alkmaar hebben bijna alles (behalve wat Park Exclusive is) voordeel is dat het goedkoper is. Art Of Disney is echt veel duurder.

Ieniminie
23-07-09, 21:25
Wij hebben een schilderij bij Art of Disney gezien voor 400 dollar, en dat staat op ebay voor 1300 dollar.....

Mike Wazowski
23-07-09, 21:30
Laat ik het beter formuleren.

Ebay is wat de gek ervoor geeft. En die prijzen zijn niet altijd reeel. Tegelijk als je een limited edition hebt die niet meer te krijgen is in een winkel zal de prijs flink stijgen.

De prijzen van alle Disney collectibles staan vast. Zijn adviesprijzen. Echter bij veel winkels kan je korting krijgen en bij Disney heb ik dit nooit gezien.
Wat The Art of Disney duur maakt zijn de lijsten, deze zijn zeker 2 keer zo duur als in Nederland.

Overigens is fi-donc niet de enige dealer in Nederland. Collectors Closet en Acme Moviestore verkopen deze schilderijen ook.