PDA

Bekijk Volledige Versie : Meerdere vluchtnummers



van der Steen
18-07-09, 20:07
Beste forummers,

Aanstaande maandag vliegen wij met United Airlines naar Washington.

Wij hebben echter 2 verschillende vertrektijden/vluchten gekregen.

Het is erg stom van ons dat wij er nu voor de 2e keer achterkomen (1e keer wel ontdekt, maar niets ondernomen), maar wie kan mij helpen welke vlucht we moeten nemen?

Kan je bijvoorbeeld op de site van United Airlines iets invullen, zodat wij wat informatie over de vlucht krijgen?

Misschien is het een stomme vraag, maar wij willen graag met alle zekerheid op vakantie gaan.

Alvast bedankt,
Ed

ps: het gaat om de vluchten UA 804 (hier gaan wij van uit) en UA 1259 van aanstaande maandag vertrek 12.00 uur van Brussel

liesje1967
18-07-09, 20:18
Misschien kun je dit telnummer bellen 020-2013708 (is van UA )
Ik heb hier ook een keer gebruik van gemaakt, werkte in mijn geval prima.
Sus6.

Riverwood
18-07-09, 21:52
Vlucht UA 804 is de vlucht van Washington naar Orlando
Vlucht UA 1259 kijk even na of dit nummer juist is, dit moet zijn met vertrek uit Brussel om 12.00 uur vlucht UA 951

Laat even horen of dit juist is, anders zoek ik verder.

Groetjes Henke.

Neem zelf altijd deze vlucht.

van der Steen
18-07-09, 23:53
Vlucht UA 804 is de vlucht van Washington naar Orlando
Vlucht UA 1259 kijk even na of dit nummer juist is, dit moet zijn met vertrek uit Brussel om 12.00 uur vlucht UA 951

Laat even horen of dit juist is, anders zoek ik verder.

Groetjes Henke.

Neem zelf altijd deze vlucht.

Je heb helemaal gelijk! Bedankt.

Wat ons opviel is dat we erg veel tijd doorbrengen op Washington. Daarbij komen we dus rond 20.30 uur aan op Orlando.

Heb jij dat ook altijd al gehad?

Ed

Riverwood
19-07-09, 12:07
De wachttijd in Washington is bij ons meestal zo'n 3 uur, je moet wel 1 uur tot 5 kwartier rekenen voor passeren van de douane, wij vliegen in de winter of najaar en dan wijken de tijden van washington naar Orlando af van in de zomer.

Goede reis en fijne vakantie.

Groetjes Henke.

Michael66
19-07-09, 13:04
In Wahington moet je zo rekenen:
De aangegeven aankomsttijd op je ticket is de tijd waarop het vliegtuig landt. Dan nog taxiën naar de gate, wachten tot je aan de beurt bent met uitstappen (als je achterin in economy zit kan dat wel even duren) en via een heel gangenstelsel naar de wachrtruimte voor Immigrations. Reken voor dit deel zeker 20-30 minuten.
Dan de wachtrij voor Immigrations. Ik ga uit van een uur, dat heb ik tenminste steeds gehad. Ik hoor soms geluiden van mensen die meteen aan de beurt waren, maar in het hoogseizoen ... meestal niet.
Dan je koffers ophalen, witte formulier afgeven (daar heb ik ook al eens een rij van een half uur meegemaakt), koffers afgeven, door de veiligheidscontrole (alles door de scanner, zelfs je schoenen) en dan roltrap op en naar de gate van je volgende vlucht.

Gezien de drukte in het hoogseizoen neem ik via Washington dan ook altijd een ruime overstaptijd van zo'n drie uur. Dat geeft mij de rust dat ik in ieder geval me niet druk hoef te maken over haasten en zo. En ik houd dan ook tijd over om wat lekkers en een kop koffie te scoren.

Meer hierover in het topic Vliegen via/vanuit Washington (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=4208).

Teleton
19-07-09, 13:23
Kan je bijvoorbeeld op de site van United Airlines iets invullen, zodat wij wat informatie over de vlucht krijgen?

Je kunt ook 24 uur (nu dus) voor vertrek op de site van United inchecken en je stoel reserveren (als je dat nog niet hebt gedaan).