PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema knabbeltje: Orlando - Miami



knabbeltje
14-07-09, 21:23
Hoi hoi,

Zoals ook bij het voorstellen al gemeld, hierbij toch nogmaals het reisschema wat voor mij en mijn vader is samengesteld voor 10 dagen.

25/9 - 28/9 Orlando, met excursies naar Seaworld (26/9), verplicht bezoek aan M&M store (ivm zakelijke reis) (27/9) en Kennedy Space (28/9)

28/9 - 30/9 Disney met verbijf in Animal Kingdom Lodge

30/9 - 1/10 Naples

1/10 - 3/10 Key West, met excursie naar Everglades met privé gids

3/10 - 4/10 Miami Beach

4/10 naar huis

Wat ik me nu afvraag is of Kennedy Space Center echt de moeite waard is of dat ik bijv. beter kan voorstellen om 1 dag Orlando in te leveren voor 1 dag extra Miami Beach?

Ik vind het lastig, ruimtevaart klinkt vaak een beetje suf vandaar ;-)

Orangedevil
14-07-09, 22:38
Kennedy Space center is een soort groot museum. Voor de echte freaks natuurlijk een must. Voor de niet echte freaks kan het ook leuk zijn. Je moet voor jezelf nagaan of je dit soort dingen leuk vind of niet. Ik ben er nu 2 keer geweest en das voorlopig genoeg. Je kan op het visitor center rondlopen en je kan een bustour nemen langs verschillende uitstappunten. Op zich vind ik dat als je een grote rondreis maakt en voor de eerste keer in Florida komt dat het er wel bij hoort. Als je tijd tekort komt kan je het ook overslaan. Als je op hun site kijkt zie je wat er te doen is.

http://www.kennedyspacecenter.com/

Voor die ene dag word het kiezen. een extra dag pretpark of extra dag strand.