PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Martin



vrolijkm
14-07-09, 11:59
Goedenmiddag iedereen, ik ben Martin, 39 jaar en ik ga in augustus 2 weken naar Kissimee Florida. Het is de eerste keer voor mij en mijn gezin dat we de Amerika bezoeken. We, lees mijn dochter van 6, kijken vooral uit naar de bezoeken die we gaan brengen aan de Disney pretparken. Iedereen die nog goede tips heeft voor dit bezoek vraag ik om me dat te melden. Uiteraard kijk ik iedere dag op deze mooie forum om me maar zo goed mogelijk voor te bereiden op wat ik denk onze mooiste vakantie gaat worden.

Njit
14-07-09, 13:05
Welkom op dit gezellige FLorum. Twee weken Disney, da's een mooie tijd! Ruimen jullie ook nog tijd in voor de andere pretparken (Universal Studios, Seaworld, Busch Gardens), een waterpark en shoppen?

Lees eens wat reisverslagen door. Dan krijg je snel een indruk van hoe het allemaal werkt.

FloridaVerslaafde
19-07-09, 19:18
Hallo Martin,

Ook namens mij welkom op dit gezellige en informatieve FLorum. 2 weken Kissimmee is niet zo lang dus mijn advies is om elke dag zo vol mogelijk "te proppen" met leuke dingen. Naast Disney zijn er zoveel andere leuke dingen te doen en te zien. Als je iets minder druk dan de mega attractieparken wilt bezoeken ga dan eens kijken in Gatorland (http://www.gatorland.com). Ook als je wilt shoppen is er genoeg te doen. In de reisverslagen kan je genoeg vinden.

Veel plezier op het FLorum en natuurlijk heel veel plezier in Florida.

Groetjes,
Walter :cool:

cloggie68
19-07-09, 19:39
Hoi,

Onze kids waren afgelopen meivakantie 5 en 6 en we hebben 10 dagen Orlando gedaan... Op ons blog (2009) kun je erover lezen. We zijn zo enthousiast teruggekomen dat we besloten hebben om in 2010 weer teruggaan maar nu met opa en oma erbij. Disney was natuurlijk helemaal super voor de mannen maar vooral ook Seaworld en Discovery Cove vonden ze super! Verder is winkelen niet echt aan hun besteed maar met de M&M store en nog een Disney Store in de Florida Mall en lekker lunchen in de Food Court gingen ze wel overstag :)

Zoek in ieder geval een lekker huis uit met een zwembad, dat is toch wel het meest relaxed!

ettol
21-07-09, 22:00
Hoi Martin
wij vertrekken 3 augustus naar Kissimee, voor 3 weken. Wij hebben ook een dochter van 6 jaar. Any chance dat jij ook die dag reist?
groetjes Ettol

disney fan
22-07-09, 09:21
Hoi Martin,
Welkom op dit leuke en informatieve forum!
Wat geweldig dat jullie je eerste reis naar Florida gaan maken.
Ik weet zeker dat Disney goed in de smaak zal vallen bij je dochter.

Mijn nichtje was 5 toen ze de eerste keer mee ging en zei vond het ook geweldig.
Wij hadden wel een hopper pas waar we de hele vakantie de Disney parken in en uit konden omdat de kleine echt af en toe aan rust toe was.
We gingen vaak 's ochtends naar de parken en om een uur of 3 terug naar de villa.
De kleine ging dan even slapen en wij lagen lekker in het zwembad van onze villa.
Na het slaapje konden we dan weer terug om vuurwerk, Fantasmic ed te kijken.

Ook de zwemparken van Disney waren bij mijn nichtje erg populair.
Moet er wel bij zeggen dat ze toen ook al kon zwemmen.

In ieder geval een hele fijne vakantie!

Groetjes Disney fan.