PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Natasja



knabbeltje
10-07-09, 20:32
Hoi mijn naam is Natasja en eind september zal ik voor het eerst naar de USA gaan en wel 10 dagen naar Florida. Mijn vader krijgt een reis aangeboden van het bedrijf waar hij werkt voor 2 personen en ik mag mee en we hebben voor Florida gekozen. De reis wordt door het bedrijf samengesteld en is nog niet bevestigd. Het voorstel wat we ontvangen hebben, zag er goed uit, voor zover ik het kan beoordelen.

25/9 - 28/9 Orlando, met excursies naar Seaworld en Kennedy Space

28/9 - 30/9 Disney met verbijf in Animal Kingdom Lodge

30/9 - 1/10 Naples

1/10 - 3/10 Key West, met excursie naar Everglades met privé gids

3/10 - 4/10 Miami Beach

4/10 naar huis

Ik heb er onwijs zin in en het is heerlijk om hier alvast wat voorpret op te doen. Enige nadeel is dat mijn vriend en dochtertje (14 maanden) thuis achterblijven dus ik neem wel mijn laptopje mee om contact te houden met het thuisfront, want ik zal ze wel missen.

Susie One
10-07-09, 21:23
Hoi Natasja,

Super dat je deze reis aangeboden krijg.

Op deze manier kan je kennis maken met florida. Wie weet wordt je "besmet" met het floridavirus en ga je met je vriend en dochter de volgende keer zelf naar florida.

Heel veel plezier met de reis voorbereidingen.

Susie One

[verwijderd]
10-07-09, 21:28
Dat is even mooi zo'n werkgever wil iedereen die hier rondhangt wel hebben. ;-)

Maar zoals net ook al gezegd, begin maar vast met sparen voor de volgende trip naar Florida die je vast en zeker zal gaan maken. :lol:

En kijk ook vooral rond op dit forum om je alvast op te warmen voor de mooie trip in Florida en schroom niet om dingen te vragen welke je niet direct terug vind op dit forum.

knabbeltje
11-07-09, 15:43
Bedankt voor jullie reacties, leuk dat dit forum zo leeft :-) En ja mijn vader heeft er ook wel 40 jaar voor moeten werken haha, maar het is zeker super zo'n aanbod! Na het lezen van wat berichten en verslagen ben ik ook bang dat ik moet gaan sparen voor een trip met mijn gezinnetje naar deze bestemming, alhoewel mijn vriend niet zo'n Disney ganger is, althans dat denkt hij ;-)