PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: a en m



a en m
09-07-05, 00:27
Dag Florida-fans
Bij het informatie-verzamelen over Florida kwamen wij terecht op dit forum. We hebben al een heleboel gelezen en ideetjes opgedaan, erg leuk is dat!
wij gaan in augustus 2 weken rondreizen in Florida. We beginnen in Miami en doen de Key's aan, Ft Myers, Naples, Sarasota en eindigen met een paar dagen in Orlando. We hebben er enorm veel zin in!!
Het is voor ons de eerste keer buiten Europa, dus ook voor 't eerst lng vliegen. Maar dat zal het allemaal zeker waard zijn, denk ik! :D

Window
09-07-05, 00:34
Welkom!

Het is het vliegen zeker meer dan waard, en ik ben ervan overtuigd dat jullie het ontzettend naar je zin zullen hebben. Met de dingen die jullie noemen, zul je je zeker niet vervelen, dat staat vast! :)

Mocht je nog vragen hebben bij het informatie-vergaren, schroom dan niet om die te stellen, ookal lijken ze nog zo klein of nog zo stom. Veel plezier met plannen ook!

a en m
09-07-05, 00:39
Dankje!
ik voel me hier al helemaal welkom :lol:

Window
09-07-05, 00:41
Haha, goedzo. Daar is het hier ook voor. :lol:

Hoewel et wel een beetje stil is nu....

erik64
11-07-05, 10:04
Wat leuk dat jullie nog gaan dit jaar. Wij zijn in april-mei al geweest. Grote voordeel daarvan is dat het nog niet zo enorm warm is en het stormseizoen nog niet is begonnen.

Ik weet zeker dat jullie je niet gaan vervelen.

Ik zit al te bedenken hoe we het volgend jaar moeten gaan doen.

Veel plezier alvast.