PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Keplah



keplah
09-07-05, 00:19
Hier een berichtje van een Amerika fanaat pur sang, hoewel het alweer 16 jaar geleden is dat we in Florida geweest zijn.

Ondertussen zijn de kids groot genoeg (bijna te groot!) om er weer eens te gaan kijken. We zijn uiteraard zeer benieuwd hoe b.v. Disney er nu uitziet, de laatste keer waren ze net begonnen met de studio's....

De planning gaat nu uit van een bezoek in de kerstvakantie.....duurt nog erg lang dus.....

groetjes, Keplah

Window
09-07-05, 00:30
Hoi! Welkom op het forum!

De kerstvakantie is er sneller dan je denkt, hoewel je natuurlijk het liefst meteen gaat. :)

keplah
09-07-05, 00:56
Hoi! Welkom op het forum!

De kerstvakantie is er sneller dan je denkt, hoewel je natuurlijk het liefst meteen gaat. :)


Tuurlijk....maar dan wel als Dennis weer weg is!!

Fan
09-07-05, 16:15
Hoi,
Ik las net in het andere gedeelte van het forum dat jullie van 26 dec t/m 7 jan. naar florida gaan. Wij gaan dan ook, precies dezelfde tijd. Vliegen jullie ook toevallig met Delta?
En het gaat best snel hoor voordat het Kerstmis is. Voorpret genieten wij ook al van, zeker van alle verhalen hier op het forum. Veel plezier.
Groetjes
Fan

keplah
09-07-05, 17:39
Hoi,
Ik las net in het andere gedeelte van het forum dat jullie van 26 dec t/m 7 jan. naar florida gaan. Wij gaan dan ook, precies dezelfde tijd. Vliegen jullie ook toevallig met Delta?
En het gaat best snel hoor voordat het Kerstmis is. Voorpret genieten wij ook al van, zeker van alle verhalen hier op het forum. Veel plezier.
Groetjes
Fan

De reis is nog niet vastgezet maar aangezien Delta de goedkoopste aanbieding heeft ligt dit wel voor de hand. Gaan jullie dan ook via New York? Begrijp ik het dan goed dat je van Kennedy naar La Guardia moet gaan voor de aansluitende vlucht? Ik mag hopen dat zoiets door Delta geregeld wordt?

Groetjes en wellicht tot ziens dan....Keplah!

Ebelix
09-07-05, 18:19
De transfer wordt niet door Delta geregeld. Je moet dit op eigen gelegenheid doen.

Eric
09-07-05, 19:38
De reis is nog niet vastgezet maar aangezien Delta de goedkoopste aanbieding heeft ligt dit wel voor de hand. Gaan jullie dan ook via New York? Begrijp ik het dan goed dat je van Kennedy naar La Guardia moet gaan voor de aansluitende vlucht? Ik mag hopen dat zoiets door Delta geregeld wordt?

Groetjes en wellicht tot ziens dan....Keplah!

Dat is nogal wat, van de ene naar de andere airport in New York.
Delta heeft ook een hub in Cincinnatti en Atlanta, misschien kun je via die steden reizen.
Eric (vanuit Mexico)

keplah
10-07-05, 01:46
Dat is nogal wat, van de ene naar de andere airport in New York.
Delta heeft ook een hub in Cincinnatti en Atlanta, misschien kun je via die steden reizen.
Eric (vanuit Mexico)

Eric/Ebelix,
Bedankt voor jullie reactie.
Als je de overstap dus zelf moet regelen wordt dat nogal precair, zeker gezien de evt. weersomstandigheden in NY (sneeuw!!??). Dan lijkt het inderdaad handiger in Atlanta over te stappen.....even opnieuw inventariseren dan maar.

Ebelix
10-07-05, 09:44
Delta heeft ook vluchten vanaf JFK naar Orlando en Miami. Waarschijnlijk zelfs nog meer bestemmingen. Deze worden uitgevoerd door Song, de low cast maatschappij van Delta. La Guardia is een van de mogelijkheden.

Song vliegt met luxe 757's. Dit is nog beter dan Delta zelf.

Houden jullie er ook rekening mee dat in Amerika 26 december een hele drukke dag is om te vliegen. Iedereen gaat na kerst weer naar huis toe.

Fan
10-07-05, 09:56
Keplah,
Wij vliegen naar Atlanta en daar moeten we drie uur wachten en dan door naar Orlando. Vorig jaar zijn we via JFK gevlogen en vanaf JFK rechtstreeks naar Orlando. Wij hebben die tickets 8 maanden voor vertrek geboekt. Is daar bij jullie geen mogelijkheid meer voor dan?
Groetjes
Fan

keplah
10-07-05, 21:46
Keplah,
Wij vliegen naar Atlanta en daar moeten we drie uur wachten en dan door naar Orlando. Vorig jaar zijn we via JFK gevlogen en vanaf JFK rechtstreeks naar Orlando. Wij hebben die tickets 8 maanden voor vertrek geboekt. Is daar bij jullie geen mogelijkheid meer voor dan?
Groetjes
Fan

Die ben ik nog niet tegengekomen....maar ik maak van de nood (?) een deugd en ben nu iets anders van plan: vliegen naar Atlanta en daarvandaan met de auto lekker toerend naar Orlando en omgeving. Kost je wel wat tijd maar dan zie je ook gelijk iets van het land.