PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeep en shampoo in hotel



Daantje
08-07-05, 21:33
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb hier eigenlijk niets over kunnen vinden.
Is het in Florida ook de gewoonte dat er shampoo, zeep e.d. op de hotelkamer aanwezig zijn?
Ik zie het namelijk niet zo zitten om met grote flessen te gaan lopen sjouwen, zeker gezien het feit dat we elke paar dagen wel ergens anders zitten.
Alvast bedankt weer voor jullie reacties! \:D/

Window
08-07-05, 21:39
In de hotels is er natuurlijk shampoo aanwezig. En anders zijn in target, walmart, publix ook van die miniflesjes te krijgen hoor. Geen nood. :)

monique2331
08-07-05, 21:57
Hoi

Ik ben net terug uit orlando heb daar twee weken in hotel gezeten
en we kregen elke dag nieuwe flesjes shampoo en badschuim en zelfs bodylotion. Er lagen ook drie stukjes zeep en die werden ook elke dag nieuw bijgelegd wat je had gebruikt en het stukje dat er lag werd weggehaald. maar shampoo en badschuim dat is voor een persoon dus als je met meerderen ben is dat niet genoeg. ik had zelf mijn eigen shampoo bij me ik heb liever mijn eigen merk maar dat is persoonlijk. in wallmart of zelfs dollar store heb je plenty soorten shampoo badschuim en dergelijke voor 1 dollar stuk.

groetjes monique

Window
08-07-05, 22:15
In de dollar store zou ik wel een beeeeetje uitkijken, dat is net zoals hier in de euro surprise of zoiets: goed op de houdbaarheidsdatum letten. Ik heb ook liever mn eigen merk, door mn huidtype, dus ik gebruik in de VS altijd suave. Maar je kunt in je hotel ook altijd vragen naar een extra shampoo of wat dan ook, als het goed is krijg je het dan gewoon.

Njit
08-07-05, 22:19
** OFF TOPIC **

Af en toe lach ik me gek om die Google Ads.. Bij dit topic over Zeep komt dus prompt reclame over Soaps :)

http://img235.imageshack.us/img235/7931/soap4ud.png

** OFF TOPÏC **

Daantje
09-07-05, 10:52
@Njit: :lol: :lol: :lol: :lol: Soms weet je echt niet waar je terecht komt via die ads!!! :D

Weer weer even on-topic: Daar hoef ik me dus verder niet druk om te maken, hartstikke goed!!! Bedankt voor jullie antwoorden en verhalen!

Harm
09-07-05, 16:38
Hoe duurder het hotel des luxer de zeep etc.. Het blijft natuurlijk hotel
zeep. Ik gebruik altijd mijn eigen stukkie zeep met mijn eigen luggie.
Mijn vrouw wil nog wel eens de hotel zeep gebruiken. Dan loop ik bij het
winkelen lekker 2 gangen verder.
Harm

loef1900
10-07-05, 00:30
Je kan ze natuurlijk ook meenemen als verzameling, aan het eind van onze vakantie had m'n vriendin een plastic zakje vol! :lol:

pyca
10-07-05, 07:05
misschien typisch hollands: maar ik neem altijd de zeepjes, shampoos, en conditioners mee. Ook de kladblokjes en pennen (en vroeger lucifers) Niet om geld uit te sparen, maar meer voor de herrinering. Thuis gebruik ik deze dan weer voor m'n boodschappen lijstjes enz, en dan ben ik steeds weer ff terug in de VS (toch leuk tijdens de dagelijkse sleur) En de shampoo en zeep is nog wel eens handig wanneer ik dit telkens vergeet op het boodschappenlijstje te zetten.
groetjes
Carin

Window
10-07-05, 10:34
Wij nemen ze ook mee, omdat we zelf altijd onze eigen shampoo enzo bij ons hebben. Inderdaad voor de herinnering, maar het komt ook goed van pas als je een keer ergens anders heengaat waar ze dat misschien niet hebben.
Zo was ik in de meivakantie met school naar Rome. We verbleven in een klooster, en ik was héél erg blij dat ik nog Best Western zeep en shampoo meehad. Ookal was het water koud. :P

a en m
10-07-05, 13:15
zijn er standaard in elk hotel handdoeken aanwezig???

Njit
10-07-05, 13:39
zijn er standaard in elk hotel handdoeken aanwezig???

Tenzij je een heeeeeeeeeeeel goedkoop hotel geboekt hebt zou ik er wel vanuit gaan ja..
Een bed en beddengoed is ook standaard aanwezig, evenals stromend water, WC en WC-papier. Meestal heb je ook een lampje..

Ooit eerder in een hotel geslapen????

loef1900
10-07-05, 14:45
Let tegenwoordig wel even op dat als je nieuwe handdoeken wilt je je gebruikte handdoeken op de grond gooit; vanwege het milieu (lees de financien) krijg je niet standaard nieuwe meer.

a en m
10-07-05, 16:19
Ooit eerder in een hotel geslapen????

:oops: :oops: :oops: :oops:
dat toch wel.........
ach...zullen wel zenuwen zijn.. :wink:

SpaceAce
10-07-05, 16:50
ach...zullen wel zenuwen zijn.. :wink:

Die zenuwen worden alleen nog maar erger: de nacht voor vertrek!

(tenminste dat is mijn ervaring :? zonder pen en papier naast m'n bed, kom ik de nacht niet door. "Oja, morgen ook nog even dit doen, morgen ook nog even dat doen, even dit na kijken, oja, dit moet ook nog ingepakt worden....")

loef1900
10-07-05, 18:27
En op de dag van vertrek: 'ben ik niks vergeten?!'
Dan heb ik zelf ook altijd weer de vlieg kriebels, altijd weer blij vaste grond onder de voeten te hebben !

knaapje
10-07-05, 19:18
En op de dag van vertrek: 'ben ik niks vergeten?!'.............


Een troost:
In de US verkopen ze:

alles
langer (winkels langer open)
meestal goedkoper
en je vindt het meestal mooier.

Knaapje

Window
11-07-05, 10:53
Haha, hoe herkenbaar allemaal. De zenuwen kunnen rare dingen met je doen ja, maar gelukkig is de VS het land van de koopzucht. Alleen, als je nou net je paspoort vergeten bent, willen ze wel eens lastig doen. :wink:

Riv71
15-07-05, 14:20
In onze reis van de Jong Intra zat het hotel San Juan (Maimi Beach) in het pakket. Helaas hebben wij hier niet van die goede herinneringen aan.
Om even over de zeep etc... vraag te beantwoorden... DIE WAREN HIER NIET AANWEZIG. Verder was het niet schoon in de badkamer en de airco was niet regelbaar zodat je het verschrikkelijk koud had op bepaalde plekken in de kamer. Zo kan ik nog wel even door gaan.... (hebben meerdere mensen ervaring met dit hotel?)
Maar wij nemen altijd zelf van het Kruitvat kleine flesjes mee. Makkelijk en voldoende!

a en m
16-07-05, 12:29
mmmmzzz, onze eerste overnachtingen in florida zijn in dit hotel...... :oops: :? ik hoop dat 't een beetje meevalt..... :shock: :)

Riv71
18-07-05, 23:33
mmmmzzz, onze eerste overnachtingen in florida zijn in dit hotel...... :oops: :? ik hoop dat 't een beetje meevalt..... :shock: :)

Sorry?! :oops: Ik heb de Jong Intra aangeschreven hierover en zouden het gaan uitzoeken. Mijn collega is ook net geweest en ben benieuwd wat zijn bevinden zijn.
Als het niet goed is moet je aan de receptie gaan klagen.... is het advies geweest voor hem.
Voor ons was het 2 nachten in de verkeerde film. Maar wel van de rest genoten in Miami.
Hebben jullie soms ook de reis Beautiful Florida van D-reizen (de Jong Intra)?
2 overnachtingen in Miami San Juan
1 overnachting in Ft. Myers in Quality Inn
3 overnachtingen in Orlando (Kissimmee) in Quality Inn
1 overnachting in Ft. Lauderdale in Sea Club Resort

a en m
19-07-05, 15:29
Hebben jullie soms ook de reis Beautiful Florida van D-reizen (de Jong Intra)?

nee, wij hebben zelf een route gekozen en daarbij via resibureau hotels geboekt. We zullen zien.....

Window
20-07-05, 08:21
Ik hoop voor jullie dat het meevalt. :)

Michael66
22-03-08, 18:06
>> effe dit topic "kicken <<

Tijdens mijn laatste tripje heb ik toch ook wat ervaringen opgedaan met de zeepjes en zo in hotels. Aangezien ik licht wilde reizen heb ik alleen een deo meegenomen van thuis (wel zo fris onderweg) en een kleine tube tandpasta. Voor de rest heb ik me laten "verrassen" in de hotels.

Heel goed:
Four Points by Sheraton City (Orlando). Goede zeep, mooie "bolle" vorm, in tegenstelling tot de "holle" zeepjes die je elders krijgt. Goede shampoo. En vooral: geen (te) kleine verpakkingen. Erg fijne bodylotion, rook lekker fris, citroenachtig. Op mijn verzoek kreeg ik daar een paar tubetjes extra van (wel zo prettig op licht aangebrande armen en nek). Ook erg netjes op een leuke tray geplaatst.

http://img507.imageshack.us/img507/5745/200803020473aui8.jpg

Goed:
Tradewinds Island Grand (St. Pete Beach). Fris en neutraal geparfumeerd. Leuk zeepje in schelpvorm erbij. Wel wat klein formaat en heel harde flesjes, waardoor het er moeilijk uitkwam.

Matig:
Orlando Sun Resort by Lexington (Kissimmee). Standaard, reukloos, miniminimini-flesjes. En erg kleine zeepjes.

Slecht:
Radisson Inn Clearwater Central (Clearwater). Gatverdamme! Zal wel persoonlijk zijn, maar zeep waar je klef van wordt als je die gebruikt ... niet mijn ding. Iets ginseng-achtigs of zo, met creme of iets goors als dat. Bah, bah, driewerf BAH! Ik was een kwartier kwijt om die rotzooi weer van me af te krijgen (met de zeep die ik van het Four Points had meegenomen). Yugh!@@!#$!~~~!!

Tot zover mijn ervaringen. Het kan dus goed te doen zijn om de verstrekte badartikelen te gebruiken, maar soms ook erg .... ERG!

Gelukkig is er altijd wel een supermarkt in de buurt.

Meer ervaringen met hotelzeepjes e.d.?

Njit
22-03-08, 18:10
Goede review Michael. Je kan zo Editor worden voor de Viva :)

corrus
22-03-08, 18:14
Ervaring met zeepjes... nee...

Ik zal eens op de handdoeken en badmatjes kijken... \\:D/ROTFLMAO

Michael66
22-03-08, 18:17
Goede review Michael. Je kan zo Editor worden voor de Viva :)Wie zegt dat ik dat nog niet ben ....? :---):-P

Michael
22-03-08, 22:08
Een discussie over zeepjes? whahahahahahaa

Michael66
22-03-08, 22:38
Zoveel mensen die de hotels bezoeken. Durf eens te zeggen dat je ze nooit gebruikt!!!!!!!! =; You'll be the laughing stock!!

En niet reageren is net zo erg. Watjes!

Tinkerbell
23-03-08, 08:25
Zoveel mensen die de hotels bezoeken. Durf eens te zeggen dat je ze nooit gebruikt!!!!!!!! =; You'll be the laughing stock!!

En niet reageren is net zo erg. Watjes!

Nee ik gebruik ze idd niet maar alleen omdat ik mensen ken die ze sparen.
Dus ik stop ze netjes in mijn koffer en maak er iemand blij mee.:mrgreen:
De meest populaire zijn overigens de zeepjes uit de Disney Hotels.

Connie
23-03-08, 11:31
Ik neem ze de laatste jaren ook mee naar huis dan kan ik zien in welke hotels ik allemaal heb geslapen. Je kan ook zien aan de zeepjes hoeveel sterren een hotel heeft. Als iemand misschien ooit zeepjes en schampoo van Disney mee zou willen brengen zou ik dat erg leuk vinden. Ik nam ze nog niet mee toen wij daar gelogeerd hebben.

Connie

mattrob
23-03-08, 12:20
Ik gebruik ze al enkele jaren niet meer hoor[-X ! Ik neem altijd alles zelf mee voor eigen gebruik. In het verleden nam ik altijd overal alles mee. Aangezien ik nogal veel reis (voor mijn werk) had mijn vrouw op een gegeven moment zoiets van "Wat moeten we met al die zooi". We hadden bakken vol thuis. In 1 keer alles weggegooid :p ! En ik neem NOOIT meer iets mee ;) ! Alleen laatste keer uit Ventian, voor dochter van Paula.

Michael66
23-03-08, 12:28
Alleen laatste keer uit Ventian, voor dochter van Paula.Voor haar heb ik ook nog een zak vol flesjes, tubetjes etc. klaar staan.


We hadden bakken vol thuis. In 1 keer alles weggegooid :razz: !Zonde trouwens dat je dat allemaal hebt weggemikt. Daar had je op Marktplaats nog een leuk zakcentje voor kunnen krijgen. Of iemand erg blij mee kunnen maken.


Ik gebruik ze al enkele jaren niet meer hoor[-X ! Ik neem altijd alles zelf mee voor eigen gebruik.Da's het fijnste natuurlijk. Wordt alleen een beetje lastig als je wat langer weg bent en alleen handbagage meeneemt. Dan loop je al snel tegen de beperkingen van het ene doorzichtige zakje op.

mattrob
23-03-08, 13:06
Da's het fijnste natuurlijk. Wordt alleen een beetje lastig als je wat langer weg bent en alleen handbagage meeneemt. Dan loop je al snel tegen de beperkingen van het ene doorzichtige zakje op.

Inderdaad, maar ik heb alles in speciale maten, past precies in het doorzichtige zakje :lol: ! Ik ben vaak 1 of 2 nachten weg, dat gaat prima zo. En als ik langer wegga, red ik het niet met alleen handbagage .... Dus dan gaan de grotere verpakkingen mee :-).

Ta2 Gerrit
23-03-08, 17:33
Zoveel mensen die de hotels bezoeken. Durf eens te zeggen dat je ze nooit gebruikt!!!!!!!! =; You'll be the laughing stock!!

En niet reageren is net zo erg. Watjes!

:-&:eek: Je moet me niet zo bang maken, Michael.

Ik geef toe, ik gebruik ze ook wel eens. Vorige week nog, in het prachtige Euroborg hotel Noorderpoort, in Grunn'n.

Of ik neem ze mee. Ik heb standaard altijd een pakketje in de toilettas, voor noodgevallen. In Florida kopen we gewoon grote flessen bij de W......

Michael
23-03-08, 22:07
Hahahahahaha:twisted:
groet andere Michael