PDA

Bekijk Volledige Versie : Nog een weekje



clafra92
08-07-05, 11:19
We hebben allemaal thuis de kriebels. Eerst ga ik zaterdag 16/7 met mijn oudste dochter (7) via Phillie naar Orlando om daar een week de parken onveilig te maken. Een week later (ze had te weinig vrije dagen LOL) komt mijn echtgenote met onze jongste dochter (4) ons achterna waarna we naar Miami Beach gaan. Daar blijven we 3 nachten om daarna in te checken voor een korte cruise naar Key West en Cozumel met Carnival. Na terugkomst in Miami vliegen we door naar Phillie waar we naar het Sesame Street Park gaan om uiteindelijk te eindigen in New York, na nog 2 dagen uitrusten in Phillie en naar een baseball game weer naar Nederland. Het aardige van US Airways is dat ze vanuit Phillie om 20:30 vertrekken dus je laatste dag is nog echt een hele echte dag.
Ik ben al vele malen in de US geweest maar iedere keer krijgen we weer de kriebels. Sorry, ik moest het ff kwijt.

petra
08-07-05, 11:31
Ja, ik weet wat je bedoelt!!! Wij zijn zaterdag ook in Disney hoor, msschien zien we elkaar wel :lol:
Lijkt me een super cruise die jullie gaan maken, veel plezier hoor!!!!!!!!!!!!!!

Karin71
08-07-05, 13:59
Hmmm.... jaloers! :shock:

Klinkt helemaal geweldig! Veel plezier, we horen graag hoe jullie het (gehad) hebben!

Daantje
08-07-05, 21:30
Dat klinkt allemaal bijzonder goed!! :wink:
Heel veel plezier allemaal! :) :) :) :) :)

Window
08-07-05, 21:49
Klinkt als een toffe trip!!! Veel plezier he! :D

Willeke
10-07-05, 00:18
Enne....ook van ons!!!

Groet en geniet!!!!!!!!!

Willeke