PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: govolo.nl



ietie
04-07-09, 16:40
Wie heeft er ervaring met de site govolo.nl (http://www.govolo.nl) voor het boeken van een ticket?

Teleton
04-07-09, 17:41
Geen ervaring, wel een leuke site. Goeie tip, dus ook maar aan de favorieten toegevoegd. Altijd handig voor de prijsvergelijkingen.

christiand
12-06-13, 23:03
Wie heeft er ervaring met de site govolo.nl (http://www.govolo.nl) voor het boeken van een ticket?

Wij hebben er onze tickets geboekt en dat liep heel vlot. Tot zover het positieve...

Helaas zitten we nu met een gewijzigd vluchtschema en ik weet nu al dat dit mijn laatste boeking zal zijn via deze site. Hun klantendienst is dramatisch slecht, geen telefoonnummer op hun site (wel op de franse) maar uiteindelijk wel ontdekt in de algemene voorwaarden dat ze een nummer vermelden op de orderbevestiging. Dat blijkt een 0903 nummer te zijn aan 1,5 euro/min en na 10min wordt de verbinding gewoon afgebroken en kan je opnieuw bellen.
Ach ik heb het van me afgeschreven op mijn blog :)

Ook jammer dat ze bij Virgin Atlantic zelf niet kunnen (willen?) wijzigen...

corrus
13-06-13, 08:55
En ook heel jammer dat er niets te vinden is over SGR... (hoewel je die niet écht nodig hebt indien je uitsluitend vliegtickets zoekt. maar toch...)

Esther2013
13-06-13, 18:43
Ach ik heb het van me afgeschreven op mijn blog :)...

Gelijk je blog even gelezen en aangemeld.
Ik hoop dat je het snel opgelost krijgt...!

christiand
17-06-13, 20:49
Ik hoop dat je het snel opgelost krijgt...!

Ziet er niet naar uit. Ik weet echt niet meer wat we nog kunnen doen.
Vandaag nogmaals 4x proberen bellen en twee mails verzonden. Zal nu weer 24u wachten zijn op een reactie, als die er al komt.
Nog niet één keer een concreet antwoord gekregen op mijn vraag, en het frustrerende is dat we via Virgin Atlantic weten dat er betere alternatieven zijn.
Zit nu dus met dilemma (http://floridareis2013.blogspot.be/2013/06/dilemma.html), tickets annuleren en via ArkeFly (meningen hierover zijn blijkbaar verdeeld) boeken zonder veel meerkosten of nog even geduld oefenen waardoor de kans kleiner is dat we alternatieven vinden (zeker betaalbare).

Bosevents
17-06-13, 21:01
Deze site is er ook in het duits..
Daar vind je goed reviews
Goed voor de prijsvergelijing

Esther2013
17-06-13, 21:16
Hi Christian, ik zou toch op safe gaan als ik jullie was en beslissen waar je je het beste bij voelt.
Nu zo vlak voor vertrek met dicht geknepen billen afwachten lijkt me ook niets....
succes!

A.Hofman
17-06-13, 21:22
Annuleren en een alternatief boeken zou ik zeggen. Al was het alleen maar om van het gezeur af te zijn, en met een gerust hart op reis te gaan.

elstars
17-06-13, 21:42
Wij zouden ook annuleren en de boeking bij Arkefly (zagen we in je blog) gaan maken. Dan heb je rust en kan de vakantie lekker beginnen. Succes!

aggie
18-06-13, 09:28
Als ik jou was, zou ik gewoon lekker annuleren en dan de optie van Arkefly boeken, geeft je tenminste rust in het koppie. Kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt zo kort voor je vakantie. Wel jammer van je hotelovernachting, hopelijk heb je niet teveel betaald.
Succes en wijsheid ermee!!