PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hzengerink



hzengerink
02-07-09, 18:57
Hallo fanatieke Florida (forum) bezoekers.

Ik ben Harmjan Zengerink en ben 2 jaar geleden met een citytrip naar New york city besmet geraakt met het USA virus. Helaas nog niet Florida kunnen bezoeken, maar daar gaat van 3 tot 21 oktober verandering in komen. Het is leuk om alle reisverslagen te lezen, wellicht dat wij er ook één bij gaan houden!

groet,

Harmjan

Njit
02-07-09, 19:00
Welkom Harmjan op dit gezellige FLorum. Je hebt de reisverslagen al ontdekt. Mocht je nog vragen hebben dan bied de zoekfunctie bovenin de blauwe balk vaak uitkomst. En anders gewoon vragen - je krijgt dan meestal snel antwoord.

mineke
02-07-09, 20:21
Welkom Harmjan,
waar gaan jullie heen in Florida

FloridaVerslaafde
02-07-09, 22:39
Hoi Harmjan

Welkom hier. Wij gaan ook op 3 Oktober, met welke maatschappij vliegen jullie ?

Groetjes,
Walter :cool:

hzengerink
03-07-09, 09:55
Hoi Floridaverslaafde,

Wij vliegen 3 oktober met een vlucht van continental airlines naar Houston, en nemen dan een binnenlandse vlucht naar Orlando. Wij zouden eerst via Newark vliegen maar onze ochtend vlucht werd verplaatst:-x naar een avond vlucht:-x, hierdoor hebben we gekozen voor een andere vlucht:lol:. Hoe vliegen jullie?

Groet,

Harmjan

FloridaVerslaafde
03-07-09, 14:57
Wij vliegen met United naar Washington en dan door naar Miami. Terug vliegen we vanaf Orlando naar Washington en dan naar Amsterdam.

Wat is jullie reisschema en/of plannen ? En gaan jullie ook een reisverslag bijhouden ?

Groetjes,
Walter :cool:

hzengerink
06-07-09, 12:53
Er zijn altijd meerdere routes die in dit geval naar Orlando leiden:sun:, ik zal vanavond, wanneer ik thuis ben ons reisschema online zetten in het juiste topique.

Het duurt nog maar 88 dagen:-$ stiekem is het aftellen al begonnen

FloridaVerslaafde
06-07-09, 13:18
Het duurt nog maar 88 dagen:-$ stiekem is het aftellen al begonnen

:lol: stiekem ?? Bij ons begint het "stiekem" al na thuiskomst van de vorige vakantie, maar het echte aftellen nadat de volgende reis is geboekt.

:cool:

hzengerink
06-07-09, 19:58
Haha:lol:

zoals ik al zei heb ik die verslaving nog niet??:razz: maar inderdaad eigenlijk moet ik toegeven dat het aftellen al begon op het moment dat we het er met elkaar over hadden tijdens een avondje stappen om eens naar Florida te gaan en we binnen 24 uur de reis hadden geboekt:razz:

FloridaVerslaafde
06-07-09, 20:46
Binnen 24 uur geboekt ?????

Het spijt mij je moeten mededelen dat je besmet bent met het virus. Helaas is nog geen medicijn bekend. De enige remedie is zo veel mogelijk naar Florida te gaan.

:cool:

mineke
06-07-09, 21:02
ik hoop ook niet dat er een medicijn voor wordt uitgevonden hoor hahahahahaha

wij zijn in april/mei vier weken geweest en gaan in november
16 dagen(over verslaving gesproken)

grt