PDA

Bekijk Volledige Versie : Militaire korting



Almereontour
06-03-07, 13:23
Gratis naar een park van Anheuser-Busch (Sesame place, Seaworld of Bush Garden).
Militairen kunnen via de site www.herosalute.com (http://www.herosalute.com) gratis naar één van deze parken.
Deze aktie bestaat al enkele jaren.
Geldt deze aktie alleen voor Amerikanen of ook voor andere militairen. En heeft iemand hiervan al eens gebruik gemaakt en hoe werkt het aan de poort van het park?

Njit
06-03-07, 13:57
Van de site:


Eligibility

Any active duty, activated or drilling reservist, or National Guardsman is entitled to free admission under the Here's to the Heroes program. He or she need only register, either by clicking here (http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp) and submitting his or her information or in the entrance plaza of participating parks, and show a Department of Defense photo ID. As many as three direct dependents of military personnel also are entitled to free admission. Dependents may take advantage of the offer without their service member, though an adult must accompany minor dependents.

Alleen voor US militairen dus...

huismuis
06-03-07, 21:17
heb navraag gedaan bij de organisatie van herosalute.com en seaworld/ busch gardens
omdat NL meedoet in de strijd, krijgen NL militairen 1x "complimentary admission" oftewel gratis toegang tot 4 pers
en op vertoon van mil.leg.bewijs bij andere park(en) van Busch 15% korting=D>
dus wel mil. ID meenemen

marisca
23-07-07, 10:37
Nou even een mededeling en leuk voor gezinnen met papa's of mama's die in het leger zitten.
Mijn man is dus beroepsmilitair en we mogen dus met zijn drieen GRATIS bushgardens in en seaworld.
Nu mijn broer mee gaat hoeven we maar 1 kaart te betalen dus deel door 3 en het kost je nog niets :)
Ik wilde dit even mededelen want je weet maar nooit of hier militairen rond zwerven op het forum.


gr maris

Yvet
23-07-07, 12:58
In Amerika krijg je overal korting als je militair bent.

bv de hotels bij Disney hebben speciale kortingen, zelfs een special militair hotel hebben ze op het terrein.

deh78
23-07-07, 23:15
Nu ben ik zelf ook Beroepsmilitair,alleen wist ik niet dat deze regeling ook voor ons van toepassing is...is anders leuk meegenomen op mijn volgende vakantie naar west-amerika
Dus ik ga dit jaar met mijn militair ID zwaaien

Dennis

Almereontour
24-07-07, 03:34
Gisteren nog korting gehad als militair bij Quality Hotel. Ging 15 dollar af.
Over gratis naar Bush Garden en Seaworld. Je mag een (1) keer per jaar met maximaal 3 gezinsleden(totaal dus 4 personen) gratis in een park van Anheuser. Dus of Bush Garden of Seaworld waar ook in de States. Kijk even op de site van Salute our Heroes.

calypso
24-07-07, 07:48
Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?

Yvet
24-07-07, 15:04
Voor zover ik altijd heb begrepen geldt het niet alleen voor US soldaten maar voor alle militairen.

Er is ook korting voor verpleegsters en leraren, ook deze zou niet US gebonden zijn... Alleen valt dat weer moeilijker te bewijzen want je hebt geen beroepspasjes hiervoor zoals je militair ID.

Syllvia
24-07-07, 16:05
Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?


Zeker weten dat het ook voor buitenlandse millitairen is, soms krijg je ook korting in hotels.

groetjes Sylvia

deh78
24-07-07, 22:04
Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?

Hier een voorbeeld van mijn eigen ID,voor prive doeleinde heb ik enkele gedeeltes zwart gemaakt.
http://img459.imageshack.us/img459/5732/idmg7.th.jpg (http://img459.imageshack.us/my.php?image=idmg7.jpg)

http://img381.imageshack.us/img381/7913/milid2001tj9.th.jpg (http://img381.imageshack.us/my.php?image=milid2001tj9.jpg)

Volgens mijn collega's moet deze ID werken

Dennis

Almereontour
25-07-07, 05:13
Voor het hotel dat ik eerder noemde was de vraag om koeting voor militairen genoeg. Toen ik vroeg of ze mijn pasje wilde zien zei ze dat dat niet hoefde.
Voor het " Salute our heroes" (gratis naar Bush Garden en zo) geldt dat dat voor militairen geldt waarvan de landen in Irak en Afghanistan zitten. Dus ook voor Nederlanders.
Gr. vanuit Florida

ietie
19-11-07, 14:41
als ik het dus goed begrijp heb je als militair alleen aan je id genoeg om de korting te krijgen je hoeft je van te voren nergens aan te melden?

Michael66
19-11-07, 14:48
Ja, daar heb je recht op. Gewoon bij de entree zeggen dat je man samen met de VS-troepen in Afganistan is gelegerd. No problem.

In de FAQ van herosalute (http://www.herosalute.com/) staat namelijk:


"Here’s to the Heroes" is an Anheuser-Busch tribute to the men and women of our armed forces. Active duty and reserve soldiers, airmen, Marines, sailors and Coast Guardsmen, as well as foreign military personnel serving with U.S. units, qualify.

Njit
19-11-07, 14:49
wel in belgie maar hij moet in maart naar afganistan dus dit zal ook wel tellen zeker

Ik zou er even een berichtje richting Busch Gardens aan wagen: http://www.buschgardens.com/BGT/pi_contact_us.aspx

Mocht het namelijk niet kunnen dan kun je beter van te voren kaartjes kopen met korting.

Syllvia
19-11-07, 14:59
Wij zijn afgelopen oktober inderdaad met 4 personen gratis in Seaworld geweest,
mijn man heeft zich van te voren aan gemeld, op de site van Salute our heroes, en kreeg een soort streepjes code waarmee je naar de kassa kunt gaan.
Het ging nog bijna mis want de dame aan de kassa wist niet wat Netherlands was, en of we er wel 'bij' hoorden.
Ze ging even bellen en ja hoor, huppa, voor 4 man een kaart!

(waarom wij andere jaren gewoon betaalden is me nu toch wel een raadsel, maar we hadden nu geluk)

Owja, wel je Militaire ID mee nemen natuurlijk!

ik heb wel gehoord dat ze het af gaan schaffen en dat het alleen nog dit jaar is, maar het schijnt dat ze dat al vaker gezegd hebben, en ieder jaar gaat het gewoon door:)

groeten
Sylvia

cindy74
19-11-07, 15:01
hoe moet je je aanmelden bij die site ? je moet toch die zip code invullen en er staan alleen maar americaanse staten bij geen andere landen

Njit
19-11-07, 15:02
hoe moet je je aanmelden bij die site ? je moet toch die zip code invullen en er staan alleen maar americaanse staten bij geen andere landen

Gewoon langs de kassa bij het park gaan...

Syllvia
19-11-07, 15:06
Cindy ik lees net van Njit dat je gewoon langs de kassa kunt gaan, dus is dat het makkelijkst.
Zipcode...geen idee wat mijn man daar heeft ingevuld, waarschijnlijk NL- en dan je postcode, maar is dus niet nodig.

groetjes sylvia

Njit
19-11-07, 15:12
Cindy ik lees net van Njit dat je gewoon langs de kassa kunt gaan, dus is dat het makkelijkst.
Zipcode...geen idee wat mijn man daar heeft ingevuld, waarschijnlijk NL- en dan je postcode, maar is dus niet nodig.

Dit staat er op de site:

http://commerce.4adventure.com/store/images/txt/instructions.gif

Fill out the on-line form below entirely and then submit.
Print a copy of the form.
Sign the bottom of the printed form on the line provided.
Along with completed registration form, applicant must present valid, active-duty Military/Service ID; dependents ages 10 and over must present valid Dependent ID.
If you are unable to print your registration form, you can pick one up at Guest relations and fill it out upon arrival.Dus even langs Guest Relations (en daarna waarschijnlijk langs de kassa - maar dat zullen ze daar wel vertelen).
En dus niet vergeten je Militaire ID mee te nemen...

Michael66
19-11-07, 15:14
ik heb wel gehoord dat ze het af gaan schaffen en dat het alleen nog dit jaar is, maar het schijnt dat ze dat al vaker gezegd hebben, en ieder jaar gaat het gewoon door:)Bij de voorwaarden op de website van herosalute staat een einddatum van 31-12-2006. Maar ik ken "toevallig" iemand die er afgelopen zomer nog gebruik van heeft kunnen maken. No problem!

Hosalice
10-01-08, 04:16
Wij zijn momenteel in Florida en ik ben Militair. Gisteren zijn we naar Seaworld geweest en dat werkt prima op je militaire smartcard. Ze hebben zelfs een eigen toegang, zodat je de enorme rijen die er meestal staan ook over kunt slaan. Verder heb ik nog geen voordelen voor militairen kunnen ontdekken. maar dat komt ook omdat ik er niet mee te koop loop. Ik ben hier tenslotte op vakantie. Maar als mensen daar wel ervaringen mee hebben horen we dat graag.

Groet, Hosalice.

Syllvia
10-01-08, 07:49
Hallo Hosalice,

Je hoeft er ook niet mee te koop te lopen, maar als je bij een hotel aankomt kun je altijd even vragen of er korting is voor militairen, soms is dat wel zo en soms niet.

Ik denk zelf dat Seaworld, Bushgarden, en die korting bij hotels de enige voordelen zijn, mooi toch?

Groetjes en nog veel fun daar,
Sylvia

jotter
12-01-08, 07:10
hallo,

het klopt, met je NL IDcard krijg je gratis 4 tickets voor Bush Gardens in Tampa of Sea World in Orlando. Het is formeel OF maar omdat eigenlijk geen enkele controle is kan het ook EN ......
Uiteraard moet je bij Sea world als militair zeker de orca show SHAMU niet missen.....
O ja,

en je krijgt als militair veel meer korting, bij restaurants, in winkels, kortom altijd even vragen, nee heb je, ja kun je krijgen en er gaat zomaar 10% van de prijs af

Jan

Syllvia
12-01-08, 08:39
hallo,

het klopt, met je NL IDcard krijg je gratis 4 tickets voor Bush Gardens in Tampa of Sea World in Orlando. Het is formeel OF maar omdat eigenlijk geen enkele controle is kan het ook EN ......
Uiteraard moet je bij Sea world als militair zeker de orca show SHAMU niet missen.....
Jan

Officieel mag je gratis in 1 park met 4 personen, het zal wel niet lang meer duren als mensen er misbruik van maken, en het in 2 parken doen.

Dan is de pret weer over voor iedereen.

Groetjes Sylvia

Simone en Ton
02-07-09, 12:15
Hallo,

enkele jaren geleden waren wij aan de Oostkust van Amerika (New York, Boston) en daar viel het ons op dat militairen korting kregen in diverse winkels. Het was zelfs zo, dat ook buitenlandse militairen korting kregen op vertoon van hun pasje. Nu las ik in een topic dat militairen korting kregen, of zelfs gratis naar binnen mogen bij Seaworld.

In hoeverre is dat nog steeds zo, en geldt dit dus ook van buitenlandse (belgische of nederlandse) militairen ? Op de site van oa Seaworld kom je wel wat tegen, maar echt duidelijk vond ik het niet.

Alle info is welkom...

AlexFL
02-07-09, 12:45
Kijk eens hier

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3818

ietie
02-07-09, 13:04
Volgens mij is het dit jaar ook nog bij seaworld, militair id meenemen en tonen bij een speciale kassa en je mag gratis met max 4 personen naar binnen, geldt ook voor niet us militairen.
Op veel winkels/hotels/restaurants hangt er zelfs een kaartje in de etalage waarop staat dat ze korting geven aan militairen, zoniet gewoon vragen.

cloggie68
02-07-09, 13:46
Hee dat is leuk, ik heb Seaworld zojuist een mail gestuurd... wij gaan in 2010 met opa en oma en opa is 40 jaar beroepsmilitair geweest dus misschien levert het nog wat op :)

cindy74
02-07-09, 15:44
je mag kiezen tussen seaworld en bushgardens het mag 1 maal per jaar met 4 personen

cloggie68
05-07-09, 09:59
Ik heb een berichtje terug van Seaworld en dat kopieer ik even naar hier:
Thank you for contacting our Worlds of Discovery family of parks. We appreciate your questions as they are invaluable in helping us provide you with world class service.

Our Here’s to the Heroes promotion gives active duty Military as well as our active duty coalition forces the opportunity to visit our Worlds of Discovery parks (except for Discovery Cove and Aquatica). However, our parks simply do not have the resources to accommodate the millions of inactive, standby and retired reserve members, military retirees, US Merchant Marine and civilian Department of Defense and Ministry of Defense workers. In recognition for your service and retired military status, you will be able to receive a 10% admission discount by presenting your Retired Military ID at the ticket window, or you may visit www.seaworld.com (http://www.seaworld.com) for more discounted ticket options.

I would also like to recommend you attend our Makahiki Luau on your next visit. As the sun sets over the Waterfront harbor, guests are transported to the Pacific Isles during this authentic dinner show celebration performed nightly at the Seafire Inn. You’ll savor a fabulous and plentiful family-style meal while enjoying fantastic fire dances and memorable live music typical of the islands. Who knows? You might even learn to hula! To make a Makahiki Luau reservation, please visit our website at http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=592 (http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=592) or call 1-888-800-5447. This is one of my favorite ways to end the day at the park!

Thank you again for contacting us at Worlds of Discovery. We hope to see you soon!

Sincerely,

Michael66
05-07-09, 10:34
Oftewel: Gratis toegang voor "actieve" militairen en 10% korting voor inactieve militairen. Maar die 10% korting is via andere kortingsacties vaak te overtreffen.

cindy74
05-07-09, 12:14
Je krijgt ook korting op hotels en sommige restaurants ook dus altijd even vragen

Tinkerbell
05-07-09, 13:08
Je krijgt ook korting op hotels en sommige restaurants ook dus altijd even vragen

De meeste restaurants en hotels geven diezelfde korting aan de ANWB/AAA klanten.

Het is vaak even puzzelen maar als je goed op hun site kijkt vind je het vanzelf.

Voorbeeldje. Hotel in Tampa. Je kreeg om te beginnen 10& korting op de kamers en na nog even verder gekeken te hebben zag ik dat militairen en AAA leden de kosten van de parkeergarage á 25 dollar per dag niet hoefden te betalen.

cloggie68
05-07-09, 13:40
Ja 10% is natuurlijk jammer (in vergelijking met gratis), maar voor gepensioneerde militairen was het bijna te mooi om waar te zijn (gratis naar binnen). Ach ja, we hebben nog krap 300 dagen om te gaan bepalen welke parken we zullen doen :)

Inimieni
21-08-10, 03:34
Weet iemand of voor militairen, op vertoon van hun ID-card, nog steeds gratis toegang wordt verleend tot Sea World? Heb een topic van 2006 gevonden, dus al weer verouderd....
Krijg je ook korting bij bijvoorbeeld Universal studio's en Island of Adventure?
(en hotels, winkels en restaurants)

Hopelijk zijn er hier wat militairen die recent ervaringen hebben opgedaan.....

<<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over kortingen voor militairen.>>

Syllvia
21-08-10, 07:33
Vorig jaar oktober nog gratis in Seaworld geweest, ik zou nu informeren op de site, of even bellen. ("we " zijn tenslotte weg uit Uruzgan :) )
Verder bij andere parken, naar mijn weten, geen korting voor millitairen.
In winkels e.d. maken we er nooit gebruik van, gewoon geen zin om bij iedere aankoop te gaan leuren met je militaire ID.

Guus
21-08-10, 08:18
Hopelijk zijn er hier wat militairen die recent ervaringen hebben opgedaan.....
Dit voorjaar hebben een aantal collega's van mij hier nog gebruik van gemaakt, maar volgens de Seaworld site geldt het nu alleen nog maar voor militairen van de VS. Althans, ik zie nergens meer staan dat het ook geldt voor coalition partners. Dat stond er in het verleden altijd wel bij.


Vorig jaar oktober nog gratis in Seaworld geweest, ik zou nu informeren op de site, of even bellen. ("we " zijn tenslotte weg uit Uruzgan :) ).
Hoewel Nederland het grootste deel van zijn troepen heeft teruggetrokken hebben we nog steeds militairen in zowel Afghanistan als Irak. Mocht dit punt bij Seaworld ter sprake komen kan kun je zonder te liegen zeggen wat we nog steeds meevechten voor de Amerikaanse zaak. Kun je gelijk de ‘thank you for your service’ in ontvangst nemen.


In winkels e.d. maken we er nooit gebruik van, gewoon geen zin om bij iedere aankoop te gaan leuren met je militaire ID.
Ik begrijp dat je wellicht wat schroom hebt om constant om korting te vragen, maar je bent een dief van je eigen portemonnee indien je dat niet doet. Veel bedrijven hebben wel een of andere vorm van 'military discount'. Soms gaat het om een paar dollars soms om tientallen dollars. Over een hele vakantie gezien kan het je soms honderden dollars besparen. Naast de militaire kortingen zijn er nog tal van andere zaken waarvan je kunt profiteren zoals b.v. military lodging in de VS (op basis van beschikbaarheid), vluchten (eveneens op basis van beschikbaarheid), goedkope tickets voor pretparken etc. Voor dit laatste moet je wel wat geluk hebben want in principe heb je met je defensie pas geen toegang op een militaire basis. Echter zoals met alles: nee heb je, ja kun je krijgen.

cindy74
21-08-10, 09:04
ja kijk maar eens op tritube to heroes daar moet je je aanmelden en kan je kiezen tussen sea world en bush gardens met 4 personen
http://www.herosalute.com/cavatx/index.html

Inimieni
21-08-10, 16:34
Heb me net aangemeld. Bij het rijtje state kun je kiezen voor militairen in Europa.
Je kunt nu ook gratis toegang krijgen tot Adventure Island trouwens :-D

Ps: voor de militairen die zich aanmelden. Even een extra 0 voor je postcode zetten, anders pakt hij het niet. (moet minimaal 5 cijfers bevatten)

Guus
21-08-10, 16:51
Bij het rijtje state kun je kiezen voor militairen in Europa.
Met Armed Forces Europe bedoelen ze eigenlijk de Amerikaanse troepen in Europa. Maar zoals ik als eerder zei: nee heb je en ja kun je krijgen. Met een beetje geluk lukt het.

Guus
21-08-10, 19:53
De meeste restaurants en hotels geven diezelfde korting aan de ANWB/AAA klanten.
De echte besparingen op hotels zijn te behalen indien je een kamer kunt krijgen voor de government rate. Deze prijzen zijn gebaseerd op de per diem rates dat het personeel van de Amerikaanse overheid moet aanhouden bij dienstreizen en verschillen per locatie. In principe zijn dit de laagste prijzen (de advance purchase and priceline opties buiten beschouwing gelaten) hoewel het natuurlijk altijd de moeite loont om even goed de alternatieven te bekijken. Meestal hebben de government rates nog een aantal andere bijkomende voordelen zoals b.v. gratis ontbijt, toegang tot de concierge level/lounge, Internet of parkeren.

koenkamphuys
21-08-10, 23:28
Los van de korting die je eventueel kunt bedingen heeft het zwaaien met je militairenpasje volgens mij nog een groot voordeel: aanspraak! Amerikanen zijn dol op de helden die voor hun zaak strijden. Dikke kans op positieve reacties, dat je bewonderend wordt aangesproken, geprezen wordt voor je moed en vaderlandslievendheid, waarden die in Amerika meer waard zijn dan hier. Daarbij komt dat leuren om korting in Amerika veel gewoner is dan hier. Ik ben geen militair, ook nooit geweest, maar ik zou het zeker doen!

kyra
22-08-10, 10:40
\\:D/Ik kreeg ook korting in winkels omdat ik een " nurse" ben. Moest je wel je badge laten zien. Deze zit toch standaard in mijn beurs.
Toch min. 10%, eindelijk waardering voor ons zware en onderbetaalde beroep.

Janneke
12-09-10, 20:49
mijn vriend zit bij de luchtmacht en we kregen idd vaak korting op vertoon van zijn pas

ze vinden het helemaal geweldig haha

wij zijn trouwens juli/aug 2010 geweest

martinm
04-01-11, 15:13
Met Armed Forces Europe bedoelen ze eigenlijk de Amerikaanse troepen in Europa. Maar zoals ik als eerder zei: nee heb je en ja kun je krijgen. Met een beetje geluk lukt het.

Dit lukt zeker, ik werkt op de militaire basis in Norfolk. We krijgen regelmatig Nederlandse schepen op bezoek en zij kunnen met het Salute the Hero programma gewoon gratis met Nederlandse militair ID naar binnen (hier in Buschgardens Williamsburg).

Ik ben ook in Seaworld Orlando (gratis met 3 personen) naar binnen gekomen.

Guus
23-01-11, 04:09
Bij deze een handige link voor diegene die er gebruik van kunnen maken. Niet alles is even interessant, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.

http://blog.bradsdeals.com/2010/09/22/160-stores-with-military-discounts/

Jan & Wilma
05-02-11, 21:44
Ook mijn man is militair. Heb net de coupon uitgedraaid voor gratis toegang tot Seaworld. Is toch weer mooi meegenomen.
Bedankt voor de tip!
Neem aan dat dit soort kortingen niet geldt voor de Disneyparken?
Nog meer tips over kortingen voor militairen?
Groet, Wilma.

Guus
05-02-11, 21:51
Neem aan dat dit soort kortingen niet geldt voor de Disneyparken? Nog meer tips over kortingen voor militairen?

Ik had deze link al eens eerder geplaatst. Bij deze nog een keer. Niet alles is even interessant, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.
V.w.b. de Disneyparken. Tickets zijn zover mij bekend alleen via de MWR (de Amerikaanse WZZ) te krijgen. Hiervoor moet je toegang hebben tot een basis en dat is lastig als je geen Common Access Card (CAC) hebt. Mocht je iemand kennen die wel een CAC heeft, dan kun je weer wel samen met die persoon de basis op om tickets te kopen.
http://blog.bradsdeals.com/2010/09/2...ary-discounts/ (http://blog.bradsdeals.com/2010/09/22/160-stores-with-military-discounts/)


Ik zit nog maar kort op dit forum vandaar dat ik de eerder door jou geplaatste link niet heb gezien.
De lijst is slechts een hulpmiddel. Kijk vooral ook even naar de commentaren op de lijst. Daaruit kun je opmaken dat sommige bedrijven die op de lijst staan niet altijd en overal de toegezegde korting geven. Daar staat weer tegenover dat er genoeg bedrijven zijn die nog niet op deze lijst staan, maar wel een korting hebben voor militairen. Altijd vragen dus. Nee heb je, ja kun je krijgen. Kijk altijd goed waar je het beste mee uit bent. Soms kun je met een coupon meer korting krijgen dan met je military discount. Als je lid bent van de ANWB kun je overigens vergelijkbare kortingen krijgen (show your card).

calypso
06-02-11, 13:07
V.w.b. de Disneyparken. Tickets zijn zover mij bekend alleen via de MWR (de Amerikaanse WZZ) te krijgen. Hiervoor moet je toegang hebben tot een basis en dat is lastig als je geen Common Access Card (CAC) hebt. Mocht je iemand kennen die wel een CAC heeft, dan kun je weer wel samen met die persoon de basis op om tickets te kopen.
(http://blog.bradsdeals.com/2010/09/22/160-stores-with-military-discounts/)
Dan moet het wel een Amerikaan zijn want een Nederlander met een CAC kaart mag niet kopen op de basis, tenminste zo is het bij ons geregeld!.
De Nederlander mag ook niemand meenemen op de basis met de CAC card, maar wel met de IACS card kan ik iemand inschrijven. Alhoewel dit verder geen voordelen geeft.

Guus
06-02-11, 16:23
Dan moet het wel een Amerikaan zijn want een Nederlander met een CAC kaart mag niet kopen op de basis, tenminste zo is het bij ons geregeld!.
Ik ben geen Amerikaan, maar met mijn CAC heb ik wel toegang tot elk Amerikaans defensieonderdeel en de winkels die zich hier bevinden (o.a. Commissary, MWR, BX, MCX ). Zo is het bij ons geregeld (gelukkig maar :D). Overigens staat op je CAC wat je er wel en niet mee kunt doen. Mij is nog nooit naar mijn CAC gevraagd als ik iets koop. Ik begrijp van mijn vrouw dat zij haar kaart wel moet laten zien.
Overigens hebben we deze discussie al eens eerder gevoerd (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11929&highlight=military+discount).

djviola
10-02-11, 12:07
mijn vriend zit bij de luchtmacht en we kregen idd vaak korting op vertoon van zijn pas

ze vinden het helemaal geweldig haha

wij zijn trouwens juli/aug 2010 geweest


Janneke,

Een vraagje hoe was het in de periode juli daar wij gaan begin juli met ons gezin.
Ik zit zelf bij de Marine en zat ook al met de vraag voor korting. Maar het is fijn om te weten dat dat geen probleem is.

http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/ntvqp9xz3wv7lhb1.png (http://www.magicalkingdoms.com/timers/)

Illy
27-02-11, 17:05
mijn man is met het Belgisch leger van 5 jan. 2011 tot 15 mei 2011 naar Afghanistan .Wij ( zijn vrouw en 2 dochters) gaan in april naar de pretparken in orlando.Een collega van mijn man vertelde dat mijn man dan beschouwd wordt als militair van de VN.Weet iemand hier meer over? En wat voor voordelen dit dan zou opleveren?

Guus
27-02-11, 18:17
Volgens mij worden de antwoorden op je vragen al gegeven in dit topic.

Illy
27-02-11, 19:04
Volgens mij worden de antwoorden op je vragen al gegeven in dit topic.
Die collega van mijn man zei dat er nog een verschil was omdat hij echt op missie is op het moment dat wij (zijn familie) in Orlando zijn. Hij zit dus in de oorlog :-( en dan zou je nog een ander pasje kunnen krijgen als dat je gewoon een belgische militair bent.

deh78
27-02-11, 21:13
Ik werk bij de Luchtmacht en ben voor 4 weken in Alaska volgende maand voor werk ik zal zeker bij de PX effe langs gaan of ik iets van kortingen kan regelen voor mijn Florida vakantie in Augustus

cindy74
27-02-11, 21:45
mijn man is met het Belgisch leger van 5 jan. 2011 tot 15 mei 2011 naar Afghanistan .Wij ( zijn vrouw en 2 dochters) gaan in april naar de pretparken in orlando.Een collega van mijn man vertelde dat mijn man dan beschouwd wordt als militair van de VN.Weet iemand hier meer over? En wat voor voordelen dit dan zou opleveren?

Mij werd verteld dat als een land deelneemt aan een missie waarvan de usa ook deel uit makt je de korting ook krijgt bij vertoon van je militaire pas .

deh78
27-02-11, 22:10
Mij werd verteld dat als een land deelneemt aan een missie waarvan de usa ook deel uit makt je de korting ook krijgt bij vertoon van je militaire pas .

Op de huidige NL Defensie ID staat niet in het Engels meer dat je militair bent je kunt het bijna als gewoon bedrijfspas zien.
Vroeger stond in Engels je krijgsmacht onderdeel erop

Dus wordt het voor iemand aan de kassa moeilijk te geloven dat he een militaire ID is.

Gr. Dennis

cindy74
27-02-11, 22:20
Zal jullie iets weten te zeggen in april wij hebben seaworldtickets van het internet deze zijn gratis voor militairen .
.

Illy
27-02-11, 23:22
Zal jullie iets weten te zeggen in april wij hebben seaworldtickets van het internet deze zijn gratis voor militairen .
.
dat is voor mij te laat.Ik vertrek op 8 april.Hoe heb je de tickets van seaworld besteld?

Guus
28-02-11, 01:04
dat is voor mij te laat.Ik vertrek op 8 april.Hoe heb je de tickets van seaworld besteld?
Als je even het topic vanaf het begin leest dan worden alle vragen die je hebt beantwoord. In het kort: je hebt er geen recht op, maar het wordt over het algemeen wel toegekend. Via deze link http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp (http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp) kun je het benodigde formulier invullen en uitdraaien. Je neemt het ondertekende formulier samen met je ID mee naar de kassa en lever het daar in. Werkt over het algemeen altijd. Er kan trouwens niets mis gaan. Ze kunnen het hooguit niet toekennen.

Illy
28-02-11, 07:08
dank je wel, Guus.Dan heb ik wel een probleem, want volgens mij heeft mijn man zijn ID mee.Zal het hem eens vragen als ik hem via skype spreek

Syllvia
28-02-11, 08:19
Hallo Illy,

Jammer maar ik denk dat het niet gaat lukken op die manier, omdat je man er niet bij is. Misschien heb je zelf een militair ID? En kun je het met die pas proberen.

Illy
28-02-11, 08:25
hoi sylly,
ik heb geen militaire ID. Dan zal ik het met een flex- ticket moeten doen.Dit had ik zo al gepland voor ik hoorde van de militaire korting.De lol zal even groot zijn ,hoor.Bedankt voor je reactie.

Syllvia
28-02-11, 08:28
Sja, tis ook wel een beetje sneu, Jan en Alleman krijgt gratis tickets en jou man die daadwerkelijk de US aan het helpen is, krijgt ze niet.

Illy
28-02-11, 09:58
Dat is waar.Had ik dit forum eerder ontdekt, had ik er nog wat aan kunnen doen. Nu zit mijn man en zijn ID ver weg:sad:

cindy74
28-02-11, 10:05
hier is de website
http://www.herosalute.com/cavatx/index.html
Misschien kan je een kopie vragen bij het leger van zijn id .

Guus
28-02-11, 14:00
dank je wel, Guus.Dan heb ik wel een probleem, want volgens mij heeft mijn man zijn ID mee.Zal het hem eens vragen als ik hem via skype spreek
Het feit dat je man is uitgezonden en er dus niet bij is zou op zich niets hoeven te maken. Komt in de VS wel vaker voor en daar gaan de gezinnen ook gewoon door met het normale leven. Dat is dus inclusief op vakantie gaan. In de VS hebben gezinnen echter een military ID (spouse variant). Het idee van Cindy biedt wellicht een oplossing. Wellicht dat je man zijn military ID plus de locale pas die hij momenteel heeft kan scannen. Op die manier kun je in ieder geval aantonen dat hij echt in Afghanistan zit om de Amerikanen te steunen bij hun 'war on terror'. Zijn ze best gevoelig voor.

ietie
28-02-11, 17:21
Mijn man is ook militair, wij hebben van tevoren niks aangevraagd of ingevuld, gewoon aan de speciale balie je militaire id laten zien en wij kregen voor 4 personen gratis entree en voor ons jongste kind ik dacht 50% korting.
Ze nemen wel alle gegevens van je id over zoals naam en nummer, ik vraag mij dus af of ze met een kopie genoegen nemen.
Proberen kan altijd!

Illy
28-02-11, 23:42
Ik heb mijn man gesproken en hij kan zijn ID meegeven aan een collega die begin maart naar huis komt.Hij woont hier een dorp verder en gaat die naar ons komen brengen.Zo speel ik zeker.Ik ga wel proberen of hij nog een locale pas kan doorscannen.Misschien dat ik dan hun gevoelige snaar raak? Ze kennen mij daar toch niet.

cindy74
01-03-11, 08:50
illy vergeet het formulier van seaworld niet in te vullen en mee te nemen

Illy
06-03-11, 14:03
illy vergeet het formulier van seaworld niet in te vullen en mee te nemen
nee, dat vergeet ik niet.Ik hoop dat je lekker weer zal hebben, dan heb ik het ook.Veel plezier!


Mijn man is ook militair, wij hebben van tevoren niks aangevraagd of ingevuld, gewoon aan de speciale balie je militaire id laten zien en wij kregen voor 4 personen gratis entree en voor ons jongste kind ik dacht 50% korting.
Ze nemen wel alle gegevens van je id over zoals naam en nummer, ik vraag mij dus af of ze met een kopie genoegen nemen.
Proberen kan altijd!
moet je dan niet gewoon aanschuiven aan de kassa?Dan ga ik het wel wagen.Anders denk ik dat ik toch een flex-ticket voor 5 parken ga bestellen via undercover tourist en dan gratis naar Busch Gardens ga nemen via here's to heroes. Dan hoef ik nergens aan te schuiven , want ik vermoed dat het druk gaat zijn( van 8-17 april).

Guus
21-07-11, 02:28
Bij deze een handige link voor diegene die er gebruik van kunnen maken. Niet alles is even interessant, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.

http://blog.bradsdeals.com/2010/09/22/160-stores-with-military-discounts/
Stond nog niet op de lijst, maar bij Restoration Hardware krijgt je als militair 15% korting.

sleepwalker
21-09-11, 16:05
in hoeverre geldt dit voor veteranen?
ik ben de dienst uit maar beschik wel over een veteranen pas omdat ik uitgezonden ben geweest met Engelse omschrijving. iemand hier ervaring mee?

Illy
29-01-12, 01:28
in april 2011 zijn we met de militaire pas van mijn man gratis naar Busch Gardens kunnen gaan. Weet er iemand of dit nog steeds kan? We slapen immers een week in Bradenton en dit is niet zo ver van Tampa af. bedankt!

djviola
20-08-12, 18:02
Via here's to heroes kun je nog steeds gratis naar Busch Garden en Seaworld en de andere parken die erbij staan. Wij zijn net terug uit Madeira Beach een 40 minuten van Tampa vandaan. Via de site pakte hij mijn postcode niet. Vorig jaar moest er gewoon een nul voor. Heb ze netjes gemaild met de vraag of alles nog steeds gelde voor buitenlandse militairen. Kreeg netjes de volgende dag mail terug met de bevestiging dat dit ook nog voor buitenlandse militairen geldt. Je moet dan gewoon effe langs bij de balie waar je de entree kaarten koopt en dan netjes je militairen identiteitskaart laten zien en dan kun je gewoon gratis naar binnen.

Ebelix
20-08-12, 21:14
Het is tegenwoordig nog maar 1 keer per jaar en voor 1 park uit de seaworld bushgardens groep.

Syllvia
21-08-12, 09:33
Het is tegenwoordig nog maar 1 keer per jaar en voor 1 park uit de seaworld bushgardens groep.

Dat klopt, dat is al een paar jaar zo. Maar een collega van m'n man is pas terug en hij is naar allebei de parken geweest.
Wij hebben dat niet gedaan, rules are rules!

djviola
21-08-12, 09:44
Wij hebben ook maar 1 park gedaan. Er zat netjes een jaar tussen Seaworld en Busch Garden. Je hoort van meer mensen dat ze gewoon meerdere parken doen. Maar ik heb ook zoiets van dit is al extra voor buitenlandse militairen ze hoeven dit niet te doen en als er te veel mensen misbruik van maken op die manier dan is de kans groot dat ze er een keer mee stoppen voor buitenlandse militairen.

Syllvia
21-08-12, 14:08
Precies, dat is ook mijn idee:)

djviola
27-08-12, 10:13
Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?

Als Nederlandse militair heb je een smartcard die laat je gewoon zien en dan mag je gewoon netjes naar binnen. Zoals Sylvia zegt kun je ook bij sommige hotels korting krijgen wat best leuk kan oplopen hoor. Je hebt ook veel winkels waar je korting krijgt. Ga eens na een outlet dan krijg je bij uitverkoop ook nog eens extra korting met je ID. Soms ook restaurants. Je moet het alleen altijd wel vragen. Maar het is zeker de moeite waard om je ID mee te nemen op vakantie.

Viola

cindy74
26-11-12, 10:32
Weet iemand of deze promo werkt voor militairen
http://www.universalorlando.com/Images/military_salute_offer_tcm13-29423.pdf

martinm
11-12-12, 18:07
Als het goed is wel (heb je misschien niet zoveel aan.....)
Afgelopen jaar zo'n zelfde actie voor Wet & Wild en ben naar ITT geweest om een gratis kaartje te krijgen, deze kreeg ik toen.
Ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis, kost alleen even tijd om een ITT te vinden maar scheelt behoorlijk in dekosten als het wel lukt

Martin

cindy74
13-12-12, 22:59
Heb gemaild met hun en ja het is ook voor onze militairen :)

r1mario
28-12-12, 09:38
Heb gemaild met hun en ja het is ook voor onze militairen :)Bedoel je de free 3 day park to park ticket?

cindy74
30-12-12, 21:07
Ja dat telt ook voor ons en je kan het kopen bij shades of green ....das het hotel voor militairen bij disney .

Michael66
03-01-13, 10:21
Stond deze link al ergens hier?
http://www.militarydiscountscentral.com/walt-disney-world-military-discount-the-ultimate-guide

Volgens mij voor degenen die het betreft een interessante site.

r1mario
22-01-13, 17:32
Ik heb nu 2 tickets voor seaworld op mijn mail gekregen via here,s to heroes. Hoop dat het gaat werken om in maart ermee naar seaworld te gaan.

cindy74
30-04-13, 09:09
Wij hebben militaire korting gehad bij de abercrombie 10 % gewoon vragen

twinmom1995
25-04-18, 04:31
De laatste berichten in dit topic zijn alweer van 5 jaar geleden dus vandaar dat ik het weer eens vraag.
Mijn zwager is bijna 2 weken geleden terug gekomen van een missie van 4,5 maand in Mali.
Hij gaat met zijn gezin in julie naar Florida.
Krijgen militairen uit Nederland ook korting bij de pretparken en misschien ook nog ergens anders?

ietie
25-04-18, 10:52
Pretparken niet meer soms nog wel bij winkels of hotels.

twinmom1995
25-04-18, 16:49
Oké, dank je wel. Daar was ik al bang voor.