PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe wet op autogordels in Florida



vondutchga
26-06-09, 02:30
Vanaf 30 juni een nieuwe autogordel wet in Florida.

Click it or Ticket.

http://www.miamiherald.com/486/story/1036026.html

A.Hofman
26-06-09, 08:49
De discussie in de comments onder het bericht is erg boeiend. Die zelfs zo ver, dat FL al bijna gelijk gesteld wordt aan Nazi Duitsland.

Ta2 Gerrit
26-06-09, 09:47
Hier zijn we al veel verder, de boetes hoger en zelfs de achterbank ingesnoerd.
Maar wij zitten dan ook dichter bij Duitsland ;-)

JKG
26-06-09, 10:43
Buckle up, it's the law! :mrgreen:
Mja, hier zijn we niet anders gewend. Ik draag 'm altijd, maar eigenlijk moet iedereen het zelf weten, zo lang ze maar niet miepen dat het pijn doet als ze de voorruit koppen (of er doorheen gaan). De ene keer kan het een mensenleven sparen, de andere keer kost de gordel juist een leven.

Voor je het weet heeft ook elk kruispunt daar een flitskast. Wat zou Gatso een bak inkomsten krijgen als ze daar aan de bak mochten!

FloridaFrankie
26-06-09, 21:24
Nou ja, we weten eigenlijk niet beter. Zit standaard in m'n systeem!

Marcelg
27-06-09, 03:22
Er is niets nieuw aan de wet, het enigste dat nu veranderd is, is de manier waar op ze je mogen aanhouden voor het niet dragen van de gordel.

Dat je een gordel moet dragen was altijd al zo volgens de wet.

Voorheen konden ze je alleen bekeuren mits je een andere overtreding beging en dan je gordel niet droeg.
Nu mogen ze je aanhouden al is het alleen maar voor het niet dragen van de gordel.

Njit
30-06-09, 09:11
Dan was het ook maar een rare wet :) Goed dat ze het aangepast hebben...

Lindaa
03-07-09, 18:15
Ik vind het een beetje raar want die "buckle up its the law" borden heb ik de afgelopen twee jaar ook al gezien...

Ta2 Gerrit
03-07-09, 22:10
@ Lindaa; dat klopt ook wel, zie dit bericht 2 posts naar boven :-k :-&


Er is niets nieuw aan de wet, het enigste dat nu veranderd is, is de manier waar op ze je mogen aanhouden voor het niet dragen van de gordel.

Dat je een gordel moet dragen was altijd al zo volgens de wet.

Voorheen konden ze je alleen bekeuren mits je een andere overtreding beging en dan je gordel niet droeg.
Nu mogen ze je aanhouden al is het alleen maar voor het niet dragen van de gordel.

Lindaa
04-07-09, 13:58
@Gerrit; tsja jetlag he...