PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bobbie!



Bobbie
25-06-09, 17:14
Hai allen,

bij deze zal ik mijzelf even voorstellen. In oktober zal ik 16 dagen met vriendin naar Florida gaan. Oorspronkelijk was een andere trip (van een maand - juli) door 't noord oosten USA / Canada gepland. Vanwege te weinig vakantiedagen moeten we uitwijken naar Florida ;) :oops:

Nu ik er de afgelopen weken meer over gelezen heb, is Florida echt helemaal top. De reisverslagen en andere info doen de voorpret goed.

Ik zal nu even het reisschema opvoeren, hopend op goede bruikbare tips.

Groet,
Bobbie!

Ta2 Gerrit
25-06-09, 23:43
Welkom op dit fraaie en informatieve Florum.
Wat een pech dat julie je vakantie moesten omgooien en dan uit nood in Florida moeten uitkomen :mrgreen:. Ik krijg bijna medelijden :---).

Je bewandelt direct al de goede weg; het fleurige Floridaforum vinden en je gelijk inlezen. En ook voor vragen kun je hier prima terecht, als je de antwoorden al niet gevonden hebt in de talloze reisverslagen of via de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina.

Het enige wat ik jullie nu al kan meegeven; zorg dat je niet "hooked" raakt aan de Sunshine State (schijnt veel voor te komen ;-)), want anders zie je Canada en noordoost USA nooit meer :lol:.