PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Familie Claeys



ruthytje
22-06-09, 21:55
Hallo
Heb reeds een aantal keren deze forum als gast bezocht, maar het worden net te veel om het anoniem te blijven doen.

we hebben 10jr geleden al eens naar Florida geweest, Orlando onveilig gemaakt, maar toen heeft mijn schoonzuster alles geregeld. Nu al die jaren later, gaan we alleen weg, quality time spenderen als gezin.

We zijn van plan om te gaan in april 2010, met de paasvakantie in belgie, maar heb nog geen vluchten geboekt, het huurvilla heb ik al wel.

We zijn een jong koppel met twee dochters van 9 en 6jr uit Ieper, Belgie

groetjes
Ruthy

Teleton
23-06-09, 08:35
We zijn van plan om te gaan in april 2010, met de paasvakantie in belgie, maar heb nog geen vluchten geboekt, het huurvilla heb ik al wel.

Hallo Ruthy en familie,

Welkom op dit fijne Forum voor de verwende Floridavakantieliefhebber. Leuk dat je, na een tijdje meelezen, nu "echt" Forumlid bent. Let wel op: je bent nu extra bevattelijk voor het gevreesde Floridavakantievirus....

Waar staat de villa en heb je er een met een zwembad? En wat staat er allemaal op het program als jullie daar zijn? Weet je al dat er hier veel informatie over de verschillende parken en de tickets te vinden is?

Jullie gaan in een populaire periode, dus we zullen duimen dat er nog (aantrekkelijk geprijsde) vliegtickets beschikbaar zijn. Veel plezier met de voorbereidingen!

disney-golf
24-06-09, 02:54
Kek, meinschen ut de vlaanders.
Tes aweire vandatte, juste plekke, verkeirde villaa...
GRAPJE! Van harte welkom op dit forum!!!
N.B. Paasvakantie 2010 zitten wij er ook met de kids!:-D

FloridaVerslaafde
24-06-09, 12:32
Gezellig, alweer meer Belgische vrienden. Welkom in ons midden.
Veel plezier hier, en natuurlijk in Florida.

Groetjes,
Walter :cool:

Dr. Phlox
24-06-09, 12:35
Hoi Ruthy,
Welkom op het Forum. Hebben jullie al een idee wat jullie allemaal willen gaan doen / bekijken?
Succes met plannen
Grz
Ton