PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nijn



Nijn
22-06-09, 21:00
Als ik het allemaal goed lees, zijn wij niet de enige enthousiastelingen die komende zomer naar Florida reizen! Leuk om alles te lezen, hopelijk vinden we veel tips en ervaringen op dit Forum.
Wij gaan deze zomer 2 weken met onze 3 tienerkinderen naar Orlando, Sanibel/Captiva (bij Fort Myers), Key Largo en Miami. Het wordt voor mijn man en mij een trip down memory lane: 20 jaar geleden hebben we een jaar in Fort Myers gewoond. En nu dus een kennismaking voor de kinderen. Ik zal nog wel wat uurtjes op dit forum door gaan brengen denk ik zo.....

Teleton
23-06-09, 08:41
Als ik het allemaal goed lees, zijn wij niet de enige enthousiastelingen die komende zomer naar Florida reizen!

Dat is een ding dat zeker is! Van harte welkom tussen de andere aan Florida verslingerde Forumleden. Leuke herinneringen zullen jullie hebben als je een jaar in The Sunshine State gewoond hebt. Mooi om daar nu nieuwe herinneringen met jullie kids aan toe te voegen.

Voor tips en ervaringen moet je hier zijn, maar dat had je al gemerkt. Er is al veel informatie beschikbaar en mocht je toch iets niet duidelijk zijn, stel gerust je vraag want er is hier altijd wel iemand die je verder kan helpen. Veel plezier met de voorbereidingen en... straks in Florida.