PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lia



mistymaria
21-06-09, 14:33
Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en vond het nu maar eens tijd om mezelf een keer voor te stellen.
In april dit jaar zijn we voor het eerst naar Florida geweest. We zaten in een villapark in Kissimmi. Dit is ons zo goed bevallen dat we bij thuiskomst direct weer hebben geboekt voor komende september. We gaan met z'n drieen . Ik , mijn man en mijn zoon (17, die anders nooit meer mee op vakantie met ons gaat).
Ik heb al veel tips van dit forum gehaald, en hoop in de toekomst nog veel meer tips te vinden (en te geven uiteraard!!!)

groetjes Lia

Teleton
21-06-09, 17:45
Ik kijk al een tijdje rond op dit forum

Hallo Lia en familie!

Alsnog hartelijk welkom op dit vrolijke forum voor de fanatieke Floridaliefhebber. Je bent een typisch geval dat hopeloos besmet lijkt door Het Virus. Gelukkig maakt je dat geen slecht mens, integendeel zelfs. Wat staat er in september allemaal op het program? Blijven jullie weer in de Orlando area of trekken jullie er dit keer meer op uit? En wordt het weer een villa? Zo ja, weet je al waar jullie terechtkomen?

mistymaria
23-06-09, 10:28
We hebben in september weer dezelfde villa als in april. Deze villa ligt in het Lake Berkley Resort. Helemaal geweldig, met de Wallmart om de hoek!!
We willen deze vakantie in ieder geval naar busch gardens en een aantal disneyparken en waterparken. Verder nog naar kennedy space center en voor de rest eindeloos shoppen. Wij vermaken ons wel hoor!!