PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Claudiadennis



claudiadennis
20-06-09, 21:25
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje mee aan het lezen in dt forum. Ik ben al ontzettend veel bruikbare tips tegengekomen. Ook de reisverslagen zijn erg leuk om te lezen. Nu heb ik dus besloten om mij (ons) ook aan te melden. Ons gezin bestaat uit Rob, mijn man, Dennis, onze zoon van 15 jaar en mijzelf natuurlijk. In 2000 zijn we de eerste keer naar Florida geweest. 2 weken maar, veel te kort natuurlijk. Dat beviel dan ook niet echt goed. Het was allemaal veel te gehaast. Vorig jaar zijn we in de zomervacanie 4 weken geweest. Heerlijk! We hebben dan ook meteen besloten om dit jaar weer terug te gaan. Nu gaan we 6 weken. Lekker lang. 20 juli vertrekken we en 1 september komen we terug. Ik kan al bijna niet meer wachten tot het eindelijk zo ver is dat we kunnen vertrekken.

Groetjes,

Claudia\\:D/

FloridaVerslaafde
20-06-09, 22:41
Lekker hé 6 weken. Wij gaan ook altijd minimaal 5 weken. Ben je van plan om zelf ook een reisverslag bij te houden ? Er zitten hier namelijk heel veel reisverslagen-verslaafde. Ook ik vind het erg leuk om alles te lezen.

Groetjes,
Walter :cool:

claudiadennis
21-06-09, 10:13
Ja, ik ben er wel over aan het denken om een reisverslag bij te houden. Moet nog even uitzoeken hoe dat moet.
We landen in Miami en blijven de eerste nacht in het Newport Beachside resort. Dan gaan we 3 weken naar Shorewalk in Bradenton en vervolgens 3 weken naar een villa in Orlando of Kissimmee. Die villa krijg je blijkbaar pas toegewezen als je daar bent om de sleutel te halen. Ben benieuwd.

Groetjes,
Claudia