Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Miriam
Hoi,
Ik ben Miriam en kom uit het zuiden des lands.
Mijn eerste reis naar florida was in 1979 vervolgens ben ik er in 1995 en in 1999 geweest.
Dit jaar ga ik in augustus met de jongste zoon erheen en als het goed is 2 vriendinnen (heb der nu al zin in)
Ben nog de op internet aan het rond neuzen voor de goedkoopste tickts, dus nog niks vastgelegd.....hoop dat ik niet te laat ben met boeken.
Groetjes Miriam
Welkom op het forum...
Tja, augustus is het zomervakantie en dan zijn de prijzen nu eenmaal stevig te noemen.
Of je te laat bent..... Het zou zomaar kunnen omdat het toch een drukke periode is.
Hopelijk vind je in ieder geval nog tickets voor een leuke prijs.
Hey Yvet,
Ik heb al een goede deal gezien nl voor 4 pers 1244 incl ....denk niet dat ik nog voor minder kan gaan...nu maar hopen dat een vriendin snel kan beslissen, anders is dadelijk de aanbieding weg.
Ik heb al een goede deal gezien nl voor 4 pers 1244 incl ....denk niet dat ik nog voor minder kan gaan....
Denk het ook niet, Miriam. Het is een uiterst lage prijs, zeker voor die periode. Misschien zijn er wel meer Forumleden die van deze aanbieding willen profiteren. Wil je vertellen met welke maatschappij en bij wie je dit kunt boeken?
Wil je vertellen met welke maatschappij en bij wie je dit kunt boeken?
Dit is met United Airlines....en via de site van reizenpaleis.
Dit is met United Airlines....en via de site van reizenpaleis.
OK, dank je wel. Het Reizenpaleis kende ik nog niet......Van het reizenpaleis word je doorgelinkt naar één van de bekende brokers, zoals cheaptickets, vliegwinkel etc. Weet je ook nog bij wie van de brokers?
Weet je ook nog bij wie van de brokers?
Vliegtarieven.nl
Ik hoop dat je dit bedoelde....ik ben niet zo'n kei op internet, wel met zoeken.
ik ben niet zo'n kei op internet, wel met zoeken.
Prima zo, hoor. Dank je wel voor de informatie!