Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Macy

Macy
15-06-09, 16:37
hallo allemaal,

ik ben Shirley uit Gelderland. Ik vertrek begin augustus samen met mijn man en zijn 3 kinderen voor 3 weken naar Florida. De eerste 7 dagen verblijven we in Florida en gaan dan alle Disney parken bezoeken en Kennedy Space Center. Daarna reizen we verder naar St. Petersburg, Fort Myers, Key West, Miami en Fort Lauderdale. We hebben er zin in, het duurt alleen nog even. Zelf ben ik er al 2 keer geweest dus het is niet helemaal onbekend.

gr. Shirley

oma van tijn
15-06-09, 19:12
Dag Shirley en gezin

klinkt allemaal geweldig..... jullie zullen zien (maar dat weet jezelf hoogstwaarschijnlijk al) dat de tijd vliegt.

veel plezier het aftellen is zeker voor je kinderen al begonnen
tineke

Riverwood
16-06-09, 20:14
Wat geweldig om met kinderen deze reis te maken, wat is de leefdtijd van de kinderen en hoe bereiden jullie je voor op deze reis?

Groetjes Henke.l

F. Kolkman
17-06-09, 14:20
Leuk om te horen dat wij niet de enige zijn die al maanden uitkijken naar een dergelijke onderneming. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Vanaf 26-06 verblijven wij, man, vrouw en twee dochters, in Amerika. Eerst vliegen we naar Orlando in Florida, waar we een villa met zwembad en een auto hebben gehuurd. We verblijven daar 10 dagen om naar de parken toe te gaan en wat rond te toeren. Daarna gaan we naar Miami om een cruise te maken van 5 dagen op de Majesty of the Seas naar de Bahama's en Key West. Vervolgens blijven we 3 dagen in Miami om de Everglades en zuidelijke punt van Florida te verkennen. Ten slotte vliegen we naar New York, om daar nog 5 dagen door te brengen. Mijn dochters verwachten veel van het "shoppen" in New York en de enorme outlets.We trakteren onszelf op deze reis omdat we in augustus 25 jaar getrouwd zullen zijn.We verheugen ons nu en kunnen haast niet meer wachten.

Yvet
17-06-09, 15:27
Van harte welkom op het forum, hopelijk zorgen wij alvast voor veel voorpret.

Macy
21-06-09, 15:14
hallo Tineke,

op dit moment vind ik de tijd langzaam gaan. We moeten nog 1,5 maand wachten en het lijkt wel of de weken nu langzamer gaan dan normaal. Maar voor dat je het weet is het zover en voor je het weet ben je weer thuis maar daar denken we nog maar even niet aan. We gaan zeker veel plezier hebben, vooral de kinderen zien er naar uit :D.

gr. Shirley

Dag Shirley en gezin

klinkt allemaal geweldig..... jullie zullen zien (maar dat weet jezelf hoogstwaarschijnlijk al) dat de tijd vliegt.

veel plezier het aftellen is zeker voor je kinderen al begonnen
tineke

Macy
21-06-09, 15:23
hallo familie Kolkman,

ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. Het lijkt me een super vakantie.
Een nicht van mei heeft in april van dit jaar een cruise gemaakt en is toen ook opgestapt in Miami, zij bezochten meer de caribische eilanden zoals Haiti etc. Mijn zus is een echte Amerika bezoekster. Zij gaat dezelfde periode als ik eerst een week naar New york en dan 2 weken naar Florida.
Ook zij heeft 2 dochters die gek zijn op winkelen en ik kan je vertellen dat ze hun hart zullen ophalen in New york, maar ook in Florida heb je de nodige malls, je moet alleen even weten welke winkels je moet zijn die ook qua prijs aantrekkelijk zijn. Helaas weet ik die niet bij naam maar als je het wilt kan ik het navragen.
alvast van h.g. met jullie 25 jarig huwelijksfeest, het is zeker een mooie reis om te maken met je kinderen.
Veel plezier en hoor graag hoe het geweest is,
vr.gr
Shirley en Chris

Leuk om te horen dat wij niet de enige zijn die al maanden uitkijken naar een dergelijke onderneming. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Vanaf 26-06 verblijven wij, man, vrouw en twee dochters, in Amerika. Eerst vliegen we naar Orlando in Florida, waar we een villa met zwembad en een auto hebben gehuurd. We verblijven daar 10 dagen om naar de parken toe te gaan en wat rond te toeren. Daarna gaan we naar Miami om een cruise te maken van 5 dagen op de Majesty of the Seas naar de Bahama's en Key West. Vervolgens blijven we 3 dagen in Miami om de Everglades en zuidelijke punt van Florida te verkennen. Ten slotte vliegen we naar New York, om daar nog 5 dagen door te brengen. Mijn dochters verwachten veel van het "shoppen" in New York en de enorme outlets.We trakteren onszelf op deze reis omdat we in augustus 25 jaar getrouwd zullen zijn.We verheugen ons nu en kunnen haast niet meer wachten.

Macy
21-06-09, 15:29
Beste Henke,
het zijn 3 jongens, een tweeling van 13 en eentje van 15. Ze zien er enorm naar uit want dit is hun eerste verre reis. Zelf ben ik al 2 keer in Florida geweest en weet zeker dat de kinderen aan hun trekken zullen komen.
Hoe bereiden wij ons voor, door veel op internet te lezen. We gaan 7 dagen de pretparken in Orlando bezoeken en hebben al vastgelegd welke parken we elke dag gaan doen. Daarnaast kijken we ook naar de attracties, b.v. Magic Kingdom daar zitten veel attracties bij voor hele kleine kinderen. Daar zijn zij al weer te oud voor en die kan je dan overslaan. Wij vinden het verstandig om dit vooraf te bekijken zodat je dit niet in het park nog moet doen.
Daarnaast gaan we na die 7 dagen rond rijden door Florida, van St. Petersburg naar Fort Myers, we maken dan een dagtripje naar de Everglades, daarna naar Key West en dan als laatste Miami/Fort Lauderdale.
Voor mij is het bekend terrein dus veel hoef ik niet voor te bereiden, daarnaast gaat mijn zus elk jaar naar Amerika dus die kan me alles vertellen van de prijzen etc.

vr.gr.
Shirley en Chris

Wat geweldig om met kinderen deze reis te maken, wat is de leefdtijd van de kinderen en hoe bereiden jullie je voor op deze reis?

Groetjes Henke.l

bollie
22-06-09, 16:42
ook wij gaan deze zomer naar florida,miami,orlando,fort myers en key west met twee kids, een van 7 en een van 5, is dat een beetje te doen?

Macy
22-06-09, 17:51
hallo Bollie,

ja hoor, dat is prima te doen. De afstanden zijn niet zo groot als b.v. in California dus de reistijden vallen mee als je door Florida reist.

Alvast een fijne vakantie toegewenst,
Shirley

Riverwood
22-06-09, 22:58
Hallo Macy.

Twee jaar geleden hebben wij vrienden met drie kinderen van 10/14/16 jaar uitgenodigd om met ons mee te gaan naar Florida, wij hebben zelf geen kinderen en vonden het leuk om Florida eens te bezoeken met kinderen en het was geweldig, de parken, de everglades, kleding kopen, inmiddels hebben wij een huis in Orlando en hopen dat ze weer een keer komen om die heerlijke vakantie over te doen.
Wij wensen jullie een geweldige vakantie en geniet er lekker van.
Groetjes Henke.

belgske
23-06-09, 21:10
met twee kids, een van 7 en een van 5, is dat een beetje te doen?

Ik denk dat je, zeker in Orlando met zijn parken, op tijd en stond een dagje rust (zwemmen, winkelen, uitslapen,...) moet inlassen voor de kids.
Je moet in principe zo vroeg mogelijk in een park aanwezig zijn, om de grote drukte een beetje te mijden. 's Avonds laat zijn er dan weer de avondshows, èn... je komt er niet elke dag, hè !! ;-)
Mede door de warmte, kan zo'n lange dag je slopen. Dan is het heerlijk als je de volgende dag lekker even tot rust komt aan het zwembad, in de winkels (alhoewel:roll:)

Groetjes,

cloggie68
23-06-09, 21:14
Helemaal eens met wat Belgske zegt... die van ons waren afgelopen mei 6 (bijna 7) en 5 jaar. We gingen vroeg naar de parken (waren ook vroeg wakker door het tijdverschil) en deden eerst de favoriete attracties. Rond 3 uur verlieten we meestal het park van die dag en gingen lekker zwemmen bij de villa. 's avonds waren ze dan wel weer fit genoeg om nog uit eten te gaan, even Downtown Disney, terug naar het park (vuurwerk!) of te gaan shoppen....