PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Nike



Stephan
02-09-05, 19:21
Aangezien ik ergens (weet echt niet meer waar) hier op het forum iets heb gelezen over een nike outlet zou ik willen vragen of mensen hier adressen weten van outlets waar ze sportspullen verkopen.
adres van de nike outlet zou helemaal fantastisch zijn :shock:

alvast bedankt :)

Ebelix
02-09-05, 19:37
In welke regio van Florida? Bijna elk outlet center in Amerika heeft wel een Nike factory store.

Kijk voor de adressen op http://niketown.nike.com/niketown/info/locator.jsp

Succes

Stephan
02-09-05, 22:10
Aha...ok da's duidelijk, kan ik dus op koopjesjacht en gave sportstuff :D

Onze trip komt langs fort lauderdale, orlando, st pete, sarasota, naples + miami dus daar moet genoeg te shoppen zijn :shock:

Bedankt voor de link

gr.stephan

1234
15-06-09, 12:18
Hey,
ik heb een vraagje. in die outlets/malls in orlando, heb je daar veel keus aan nike schoenen? (ik bedoel geen sportschoenen, maar nike dunks etc.)?
En hoeveel kosten ze daar ongeveer?

van der Steen
15-06-09, 14:23
basketbal schoenen dus???

echt genoeg....heb 3 jaar geleden nike shox gekocht voor 50 dollar...in Nederland waren deze 120 euro....

zegt dit genoeg? ;)

N1xz
15-06-09, 17:53
In de outlets moet je een beetje geluk hebben dat er dunks liggen, elke outlet heeft een iets ander assortiment schoenen. Dus verschillende outlet bezoeken verhoogt je kans. In de 'gewone' mall kun volgens mij bij alle ketens: foot locker, champs, footaction, athletes foot wel dunks vinden.

arno
15-06-09, 18:30
hoi koop elk jaar zeker 2 paar(in de bescheiden maat 49) voor gemiddeld zon 45 dollar

Ebelix
15-06-09, 18:55
De grote maten zijn meestal basketballschoenen. Vaak gaan ze tot maat 52. Prijzen vanaf usd 40 per paar.

Sanibel
16-06-09, 14:24
Er zitten ook best wel grote Nike outlets aan de 192(vlak bij de 4) en bij de Lake Buena Vista outlet. voor meer info klik hier (http://www.lbvfs.com/).

naomi84
17-06-09, 00:32
Ik ben net terug en heb echt bijna bij alle malls/outlets bij orlando dus florida mall en premium outlet zat ook een grote!In de buurt van miami bij de saw grass mill en de prime outlet bij florida city je hebt er echt zat zag ik wel een nike winkel meestal ook redelijk groot alleen wel veel hetzelfde weet niet hoe het zit met de nike dunks! Ik had bv bij een prime oulet een paar nikes op de kop getikt voor 24 dollar:D succes!

natascha666
08-07-11, 10:21
Vraagje:
Mijn vraag gaat over nikes maar ik dacht dat dit misschien ook wel ff onder de uggs schoen topic kan :-D

<<Niet dus. Vandaar dat je vraag is verplaatst naar het juiste topic>>

Kan iemand mij vertellen wat een nieuw paar nike air max (liefst classic) kost??
Loont het om te wachten tot ik daar ben of kan het hier net zo "goedkoop"?

Ta2 Gerrit
08-07-11, 12:30
Het zou mij hogelijk verbazen als die bij de Nike Outlets niet goedkoper zijn.
Het ligt natuurlijk aan het model en de uitvoering, maar je moet bij de outlets al zoeken naar Nikes van boven de $100,-, de meeste zitten daar ver onder.

Ik zou dus gewoon even geduld hebben, dat zal zeker lonen :-)

nikie1968
08-07-11, 14:43
het is wel zo dat de nike air max classic daar bijna niet in dezelfde modellen zijn als hier, je ziet ze er wel en dan zijn ze inderdaad ver beneden de prijs van hier maar niet zoals hier...

natascha666
08-07-11, 21:10
dan gaan we nog f wachten; wie weet wat voor n mooie nikies vindt ik daar voor n koopje :-D
Die outlets vindt je in de grotere malls altijd wel zeker?
Ik wilde graag bij st. pete een shop dagje houden :-)

Ebelix
09-07-11, 12:54
De outlets vind je niet in de malls. De outlets zijn hun eigen mall. De dichtste outlet center bij St. Pete is in Ellenton. Dit is een goed outlet center met veel factory stores van onder andere Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Columbia, Levi's, GAP en nog vele andere zaken. http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=92 is de link naar de website.

Verder kan je nog merkkleding voor weinig vinden bij de TJ Maxx, Ross, Marshalls en Burlington. Dit zijn zaken die overjarige partijen opkopen en vervolgens verkopen. Deze zaken zitten ook niet in de malls die jij voor ogen hebt.

Succes met shoppen.

patspoel
10-07-11, 22:31
Kan iemand mij vertellen wat een nieuw paar nike air max (liefst classic) kost?? Loont het om te wachten tot ik daar ben of kan het hier net zo "goedkoop"?Hi,
Ik ben afgelopen november, 10 dagen in Las Vegas geweest (en ga volgend jaar mei weer 10 dagen), en heb daar zat Classics gezien in de outlets. Zeker voor de dames waren er ongeveer 4 a 5 modellen, kostten tussen de $39.99 en $75, hier komt bij de kassa nog tax bij (geloof 6%, verschillend in andere staten geloof ik) Voor heren was er maar 1 model, en die vond ik niet mooi.

Heb zelf toen een aantal paar bij de Footlocker gekocht, kostten me toen $95 ($101 incl tax), als je dit omrekent komt dit op ong. €75 a €80, terwijl ze hier tussen de €130 en €140 kosten.

Ik ga november aanstaande naar Orlando, dus ga eerst weer kijken bij de outlets, en ander haal ik ze wel bij Footlocker....

In de outlets trouwens goed kijken naar de schoenen, zitten regelmatig stikfouten of lijmsporen op (vaak maar op 1 schoen). Zoek je maat en kijk in verschillende dozen, om een mooi linker en rechterschoen te vinden, stop die 2 in je doos en ga naar de kassa, zo heb je voor weinig een mooi paar schoenen.

Veel plezier

nikie1968
12-07-11, 17:50
waar zit footlocker in orlando of in vegas?????

Michael66
12-07-11, 18:50
Footlocker? In de meeste malls wel aanwezig. O.a. Florida Mall en Pointe Orlando.

Adressen in Florida vind je hier: http://www.footlocker.com/content/locator.cfm?address=fl

rotarynette
12-07-11, 20:42
Wat mij geleerd is dat:Nikes gemaakt in china van betere kwaliteit zijn dan de overige landen,let maar eens op zo ook de kleding.
Staat op het label waar de maat vermeld staat.

natascha666
12-07-11, 21:03
van die prijzen wordt ik wel blij! :-D Ik neem een hele koffer mee terug!

Harold
17-12-14, 22:10
Bestaan de 3 nike outlet/factory stores aan de 192 nog?
als ik het me goed herriner, 1 ten westen van de I4, en 2 ten oosten, ongeveer thv Medieval/Walmart?

Ta2 Gerrit
17-12-14, 23:10
De twee ten oosten van de I4 zijn er nog (Old Vineland en Celebration), die ten westen van de I4 ken ik niet, ook nooit gezien trouwens, terwijl we er toch honderden keren gereden hebben.

P9ol
17-12-14, 23:11
Wij zijn afgelopen zomer bij 1 geweest die naast de Twisty treat zit.
Goed daar zitten ook meerdere van maar zijn dus bij Nike geweest aan de 192.
Aan de kant van de community Lindfields als ik het goed heb.
En het was daar rustiger dan de Nike in de outletmalls.

Ta2 Gerrit
18-12-14, 10:25
Waar jullie geweest zijn is die tegenover Celebration (waar ook een Twistee Treat zit) en dat is nog net aan de Oostkant van de I4, al heet de 192 daar West Irlo Bronson Mem. Highway. Daar zal de verwarring wel inzitten, denk ik :cool:

Michael66
18-12-14, 21:10
Kijk even hier op de store locator van Nike: http://www.nike.com/us/en_us/sl/store-locator
Type daar "kissimmee" in, of 34746 (zipcode in Kissimmee) en je ziet alle Nike winkels en andere winkels waar ze Nike's verkopen.

P9ol
18-12-14, 22:23
Ik denk het ook Gerrit. Zaten in de community Rolling Hills en zijn meerdere malen links en rechts de 192 op geweest.
Op een gegeven ogenblik wisten we niet meer wat nou aan welke kant zat en hoe ver. Lijkt ook allemaal best op elkaar daar. Gelukkig doet de TomTom zijn werk.
Die Nike outlet en Twistee treat naast elkaar zijn een gouden combi. :o