PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: rogersmeets



rogersmeets
14-06-09, 17:55
hallo Allemaal,

wij willen met 2 kinderen van 9 en bijna 11 in de meivakantie naar Amerika.
het idee was om ongeveer 4 dagen in New York te verblijven en de andere 10 dagen in Florida. h
Heeft iemand een te gekke ideen waar je in ieder geval heen moet of moet verblijven.

gr Roger:grin:

Yvet
14-06-09, 18:53
Hallo Roger,

Van harte welkom op het forum.
Hopelijk haal je hier erg veel tips en ideetjes vandaan.

Je vraag is erg moeilijk te beantwoorden want hij is te ruim gesteld.
Waar houden jullie van, wat willen jullie gaan doen, wat voor soort vakantie willen jullie ervan maken enz enz zijn allemaal vragen die eerst beantwoord moeten worden voordat wij je gerichte tips kunnen geven.

Misschien een idee om alvast heel veel reisverslagen te gaan lezen, daar kun je heel veel tips uit halen en misschien zo een idee te krijgen van wat er allemaal kan.

Suc 6.

Teleton
15-06-09, 09:59
Hi Roger,

Yvette heeft helemaal gelijk, dus daar valt niets aan toe te voegen. Als tip wil ik je wel meegeven dat het niet echt 'handig' is om je mailadres te gebruiken. Tenzij je graag veel spam krijgt.......Je kunt de Moderatoren vragen of je je naam nog kunt aanpassen.

Njit
15-06-09, 10:02
Als tip wil ik je wel meegeven dat het niet echt 'handig' is om je mailadres te gebruiken. Tenzij je graag veel spam krijgt.......Je kunt de Moderatoren vragen of je je naam nog kunt aanpassen.

ik heb hem dit al voorgesteld per PB op dezelfde dag dat hij zich aangemeld had. Service van de zaak zullen we maar zeggen :)
Helaas kan enkel de Beheerder dit aanpassen. Wij kunnen als Moderator veel maar niet alles :)