PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Simone en Ton



Simone en Ton
14-06-09, 13:44
Hallo allemaal,
net als zo velen hebben wij al redelijk wat uurtjes doorgebracht als lezer op dit forum... Nu toch maar eens aangemeld, aangezien wij van plan zijn om onze verslavingen uit te breiden met het Florida Virus... \\:D/\\:D/
Wij zijn van plan om begin oktober 2009 voor (helaas maar ) 15-16 dagen naar Florida te reizen. We gaan rondtrekken, of eigenlijk moeten we zeggen; rondje rijden. De bedoeling is om in Miami te starten en via de oostkust naar Orlando te reizen en dan weer via de westkust af te zakken, terug naar Miami. Natuurlijk wagen we ons aan een pretpark (hoort er bij...) maar gaan we ook de rest van dit gebied ontdekken. Het zullen wel de 'standaard' plekken worden, maar hee, je moet ergens beginnen...
Wat we zeker willen proberen om een mooie pot Ijshockey te gaan aanschouwen..
Alvast bedankt voor het lezen van 'weer een nieuwe op het forum' en hopelijk treffen we elkaar nog eens bij wat advies over en weer (zal wel meer 'over' dan 'weer' zijn..)

Groeten Simone

FloridaVerslaafde
14-06-09, 13:53
Hallo Simone en Ton,

Welkom hier en ik weet zeker dat je nog vele leuke uurtjes hier zal doorbrengen. Er is hier zo veel te lezen. De route die jullie gepland hebben is erg leuk en er is naast de pretparken nog zo ontzettend veel leuks/moois te zien en te doen dat je elke dag vol gepland zal hebben.

Have fun,
Walter :cool:

Simone en Ton
24-06-09, 23:52
Hallo,

het duurt nog een maandje of 4 voordat we gaan (en als je alles zo leest, lijkt dit eeeeeeuuuwen !!). We reizen van Miami naar Orlando en weer terug, en hebben 15 dagen.
Wij hebben alleen de heen- en terugvlucht en de auto vastgelegd. Binnenkort ook het hotel voor de eerste nacht(en).
Maar voor de rest willen we wel proberen om een bepaalde route aan te houden, maar zonder iets vast te leggen. We willen oa naar KSC en een ijshockeywedstrijd en natuurlijk wat parken.
Nu lezen we vooral berichten over parken en evenementen waar de meeste van jullie vanuit huis al de kaarten voor bestellen.
We hoeven niet te gaan eten met Shamu ofzo ;-), maar is het voor de rest ook goed te doen om ter plekke of uiterlijk de dag van te voren kaarten te kopen?
Ik zou dus graag wat ervaringen/adviezen horen voor de last minute aankopen van toegangsbewijzen.

Alvast bedankt !
enne, voor degene die binnenkort gaan; we geven het toe, we zijn jaloers !! Maar onze tijd komt nog....

pascalbrouwers
25-06-09, 00:30
welkom welkom,
Wat ben ik benieuwd naar die "bepaalde route" :smile:

Kaartjes voor de parken kun je overal kopen, natuurlijk ook ter plekke.
De meeste hotels hebben wel een courner waar ze tickets verkopen.
Is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar je kunt net zo goed naar de parken zelf gaan.
Je staat dan wel effe langer in de rij.
Last minute kopen, moet geen probleem zijn.
Houd rekening met feestdagen, dan kan het behoorlijk druk zijn en sta je lang in de rij om een ticket te krijgen.

Ik persoonlijk geef de voorkeur aan internet, vaak krijg je dan ook nog eens een betere prijs.

Groet,
Pascal