PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: All stars



jacqueline mol
14-06-09, 01:23
Hallo, ik ben de dochter van Jacqueline, Dominique.

Ik ga deze zomervakantie naar Florida, met mijn vader, moeder, en broertje.
Ik heb op advies van mijn vader deze site doorgenomen.
Ik ben bijna 15 jaar, en wil er natuurlijk (heeeel) veel gaan shoppen. Ik ben erg geïnteresseerd in de schoenen All stars.
Weten jullie misschien een mall wat een beetje geschikt is voor mij? & Waar niet alles de duurste prijs is, al hoor ik van heel veel mensen dat alles in Amerika stukken goedkoper is, & Weten jullie misschien ook een plek waar wij een aantal beroemde mensen kunnen tegenkomen? Wat mij heel vet lijkt ;)
Groetjes Dominique.

AlexFL
14-06-09, 03:18
Hoi Dominique,

Voor je All-Stars zit je bij de Converse shop in de Premium Outlet (dichtbij disney) of de Prime Outlet in Orlando helemaal goed een hele winkel vol met all-stars, tal van hele kleurrijke modellen die je in NL helemaal niet tegenkomt!

Ik weet niet wat ze in Nederland kosten maar gok dat ze hier zon 30$ per paar zijn misschien 2 paar voor $40.

Beroemde mensen daar kun je het beste voor naar Miami Beach, daar willen ze zich nog wel eens laten zien, de kans dat je net op het juiste moment daar bent en een beroemd iemand tegenkomt die je kent is echter heel erg klein. Dan willen ze ook nog wel eens met hun familie/vrienden naar Disney maar afhankelijk van hun beroemdheidstatus lopen ze met een tourguide door het park en pakken de fastpassrij of worden ze met een auto backstage naar de attracties gereden.

disney fan
14-06-09, 11:36
Hoi Dominique,

Er zitten verschillende Converse shops in Orlando (ik dacht 3).
Even googelen op Converse Orlando!
Wij slagen hier iedere vakantie voor Alstars van 19.99 dollar!
Mijn zus had een paar lage voor 10 dollar!
Dat komt dus wel goed daar.

jacqueline mol
14-06-09, 13:51
Okee, vet!
En zijn dat dan ook allemaal 'echte' ?
(omdat ik nu in NL ook heel veel mensen met 'neppe' zie)

remon
14-06-09, 16:23
Zijn officiële Converse winkels , dus ga er maar van uit dat ze echt zijn :)

disney fan
14-06-09, 19:00
Het zijn idd de echte maar een "oude collectie" of een heel klein vlekje.
Ik weet niet welke all stars van 2008 of 2009 zijn.
Als ik ze leuk vind en ze kosten 20 dollar (ongeveer 15 euro!) gaan ze lekker mee naar huis!
Ze hebben daar ook all star kleding (shirtjes, spijkerjasjes, broeken, tassen ect) voor weinig!

jacqueline mol
14-06-09, 20:11
Okee ! Bedankt voor jullie snelle reacties ! ;)