PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hans



hanzzjuh
13-06-09, 15:28
Goedemiddag mensen,

Komende zomer, in augustus, ga ik naar Florida met 2 vrienden.
Zelf werk ik bij 1 van Nederlands grootste reisorganisatoren op de afdeling verre bestemmingen, waaronder ook Amerika/Canada.

Uit ons eigen programma heb ik geboekt de rondreis beginnend in Orlando naar Fort Myers naar Key West en dan naar Miami Beach waar we gaan verlengen.

In Orlando zijn we 3 dagen, Fort Myers 1 dag, Key West 2 dagen en de rest in Miami Beach.

Wat zijn jullie tips/ervaringen/to do dingen wat ik sowieso gezien en/of gedaan moet hebben?

Groeten Hans

pascalbrouwers
13-06-09, 16:18
Hans welkom op dit forum.
Tips zul je hier genoeg vinden.
Maar gebruik ook de zoekfunctie eens.
Lees wat reisverslagen etc.

Tips op voorhand geven :-k wordt een beetje moeilijk, hangt ervan af wat jullie allemaal willen.
Zijn jullie pretpark fanaten, willen jullie stappen, bezichtigen etc.

Laat even iets meeer info achter waar jullie interesses naar uit gaan.

Groet,
Pascal

Njit
13-06-09, 18:05
Welkom Hans,

met drie dagen Orlando zul je veel keuzes moeten maken. Je kan er makkelijk twee weken doorbrengen zonder je te vervelen. Ik sluit me dan ook aan bij de tip om eerst wat reisverslagen door te lezen. Dat maakt het maken van een keuze hopelijk wat makkelijker...

corrus
13-06-09, 18:44
Je kan er makkelijk twee weken doorbrengen zonder je te vervelen. Maar dat zou onze Hans toch wel moeten weten, gezien het feit dat ie bij één van de grootste aanbieders voor Amerika reizen werkt... :D

Njit
13-06-09, 19:12
Hij kan er ook de koffie rondbrengen he, weet jij veel :)
Ik werk bij 1 van de grotere pharmaceutische bedrijven maar ik zou echt niet weten wat er allemaal in die pillen zit :)