PDA

Bekijk Volledige Versie : Plaatsen waar je zelf muntjes kunt draaien



Lindaa
10-06-09, 13:57
Weten jullie plaatsen waar je zelf muntjes kunt draaien: je gooit er 1 cent en een quarter Dollar in, dan draaien en dan komt er een cilindervormig iets uit met reliëf van iets.
Ik heb al van Daytona, M&M Orlando en het Manatee Center.

[verwijderd]
10-06-09, 14:10
Disney op vele plaatsen

Ta2 Gerrit
10-06-09, 14:23
Bij Houlihans in het restaurant. En verder bij alle atractieparken en aanverwanten, vermoedt ik.

robisjo
10-06-09, 14:37
Sea World, Kennedy Space Center en Universal Studio's

cloggie68
10-06-09, 16:30
Er bestaan hele sites van alle plaatsen op disney, zoals www.parkpennies.com. Anders even googlen op Pressed Pennies.

kol
10-06-09, 17:50
Ja, Disney heeft er echt heel veel. Er zijn ook veel mensen die er eenbepaald thema sparen. Bijcoorbeeld Mickey of Donald. Er zijn ook genummerde serie's die je kunt sparen.

FloridaVerslaafde
10-06-09, 17:58
Ook in het museum van Don "Big Daddy" Garlits staat zo'n apparaat. En ook het zomerhuis/museum van Henry Ford en Thomas Edison heeft zo'n penny press.

Renske1978
10-06-09, 20:11
Je kunt beter vragen waar niet....nagenoeg iedere plek waar je wat leuks kunt beleven heeft zo'n apparaat.

disney-golf
10-06-09, 20:53
Bush gardens, Gatorland etc, etc. Bijna overal.
Wel genoeg quarters en penny's mee hebben...:razz:

rarossel
12-06-09, 09:05
Ze verkopen ook leuke verzamelmapjes bij Disney. Mijn dochter heeft er een sport van gemaakt: zoek de muntjesautomaten (zoals zij ze noemt). En werkelijk overal kom je ze tegen.

Groetjes Erika

kayla
12-06-09, 22:43
Bij Arabian nights kan je ze ook draaien!!!!!

Michael66
13-06-09, 04:45
Mijn zoon heeft een aardige collectie van geplette muntjes. Niet alleen pennies maar ook quarters. Ik zal eens kijken of ik vandaag of morgen een lijstje met plekken waar hij ze vandaan heeft kan posten.

Je kunt trouwens op verschillende plaatsen ook speciale boekjes kopen waar je ze in kunt verzamelen / opbergen. Da's wel zo gemakkelijk.

En bij Disney kun je bij Guest Services een overzicht krijgen van alle plaatsen waar in het park een plet-automaat staat.

Corrine
14-06-09, 18:58
Ohhh dat is leuk om te weten dat ze bij Disney een plattegrond hiervan hebbben.....heb er inmiddels ook al een hele verzameling van:D

Ze staan ook in de hotels van Disney...ga een keer met de resort monorail en op de tweede etage van contemporary staan er een hele boel!

vondutchga
19-06-09, 14:39
In downtown disney, staan er een aantal.

Als je richting Rain Forest Cafe loopt, en dan linksaf bij de speelgoed winkel (waar Buzz lightyear voorstaat) daar staat er 1 om de hoek. in Het rainforest cafe staan er twee (aan de rechterkant) eergisteren zien staan.