PDA

Bekijk Volledige Versie : Tuscan Hills



cloggie68
10-06-09, 08:47
Ik heb een leuke villa gezien op Tuscan Hills en vervolgens gezocht naar ervaringen hier op het forum met deze community. Kan er helaas nog niet zoveel over vinden. Iemand al hier verbleven en wat zijn de ervaringen? Ik ben benieuwd!

corrus
10-06-09, 09:52
Mooie wijk, echter hoge kosten voor pool heat, ze hebben daar nl. gasverwarming

cloggie68
10-06-09, 09:54
Dat is een goeie om rekening mee te houden... stond nl nog niet vermeld in de quote en na onze laatste vakantie weten we zeker dat we WEL poolheat willen (de enige manier om de kids IN het zwembad te houden haha).

Nijntje
11-06-09, 11:15
Ik ben er afgelopen maand geweest. Idd mooie wijk aan de US27 vlak bij de 192. Wij hadden geen poolheat genomen (gelukkig maar, want het regende de hele week!) Is er wel heel erg rustig heb er in die week bijna niemand gezien.

cloggie68
11-06-09, 11:19
Bedankt voor alle reacties. Ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk dat vooral de afstand ons te groot lijkt, alles is natuurlijk relatief maar dit jaar zaten we bij Windsor Hills en dat vonden we wel een heerlijke plek om te zitten.
Nijntje, dat je er niemand hebt gezien lijkt me ook een rare gewaarwording. Ik merk het overigens nu al aan het aanbod, 1 vraag op een website levert me meer dan 40 villa's op en sommige geven nu al 40% korting!

Nijntje
11-06-09, 16:00
Ik heb er idd alleen de overburen gezien bij vertrek, de buren aan de andere kant misschien 2 keer, en een stel in de andere straat. Verder 2 keer een meneer zijn hondje zien uitlaten. Maar zoals ik al zei, het was in een week met heeeeel veeeeeeel regen, zou er ook mee te maken kunnen hebben. Waarschijnlijk had niemand zin om bij zijn zwembad te zitten!