PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ronaldinhos25



Ronaldinhos25
08-06-09, 18:44
Hellow...


Graag jullie advies. We vertrekken a.s. zaterdag voor 15 dgn naar Florida! We landen op Fort Myers en huren hier voor de volle 15 dgn een auto.

Kan iemand ons adviseren wat voor ons wellicht de echte "moet je geweest zijn dingen" zijn en of dit in dit korte tijdsbestek mogelijk is.

We zijn een gezelschap van 4 personen ( 2 koppels ) in de leeftijd van 22 - 25 jr! We verblijven in een vakantiehuisje in Fort Myers, dus we moeten meestal vanuit hier vertrekken 's ochtends!

Graag jullie advies!

pascalbrouwers
08-06-09, 20:48
Hallo Ronald,
Vlg's mij heb ik jou al ergens anders voorbij zien komen...... of niet :-k.

Advies wordt moeilijk, moet je ons eerst iets meer info geven.
Wat willen jullie
Strand
pretparken
everglades
eventueel voor een paar dagen naar een hotel, dit is qua prijs goed te doen.
De meeste kamers hebben 2 bedden, dus met zijn vieren kun je een kamer delen.
Dan slaap je bijna voor niets...

Geef iets meer info, dan kunnen we jullie wellicht op weg helpen.

Pascal

Ronaldinhos25
08-06-09, 22:10
Beste Pascal,

Thnx voor je reactie.

We willen eigenlijk van alles wat! Beetje zon,zee strand, een pretpark / waterpark ( tips voor leukste voor 22 tot 25 jarigen ), everglades, cape canaveral ( mits dit idd aan te raden is), miami / keys.

Hoe zit het overigens met walt disney, is dit aan te raden? En is het ook mogelijk om gewoon een dagkaart aan te schaffen? 14 dgn is in mijn ogen wat te kort om meerdere dagen een pretpark te doen.

Graag jullie advies, onze dank alvast!

Groet, Ronald

pascalbrouwers
08-06-09, 22:41
Als jullie naar disney willen, dat kan natuurlijk. Neem dan wel een motelletje of zo om te overnachten. In Orlando keuze zat aan pretparken. Dagkaart kopen geen probleem.

Als ik jullie was zou ik voor universal kiezen. Of in disney voor hollywood studios

Everglades is goed te doen om terug te rijden.

Cape Canaveral ook hier geldt neem een overnachting ligt een beetje uit de richting. OP en neer rijden no way.

Ga zeker ook naar Sanibel.

Wellicht nog een idee om met manatees te gaan zwemmen.

Jammer is dat jullie gekozen hebben om op 1 plaats te blijven, anders waren er natuurlijk veel meer mogelijkheden.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Er is genoeg te doen.

Gebruik de zoekfunctie eens van dit forum tipjes genoeg.

Pascal

rob gertsen
09-06-09, 10:50
Ik weet het niet hoor:-k Ik kan me niet voorstellen dat je a.s. zaterdag 2 weken naar Florida vertrekt en dan niet weet wat je wilt gaan doen. Is denk ik toch wat anders dan een midweekje Centerparcs:-? Ik ben een nieuwkomer en mijn eerste trip naar Florida moet nog komen, maar ik ben me inmiddels wel al een jaar aan het voorbereiden. Dankzij dit forum denk ik iets wijzer geworden te zijn:-k

Ronaldinhos25
09-06-09, 16:47
haha, waarom zou dat niet kunnen?

We gaan "maar" 15 dagen hoor en willen gewoon lekker beetje chillen en wat dingetjes zien.

We plannen gewoon een paar dingetjes en zien dan wel hoe en wat! Het moet toch vakantie zijn en geen vol gepland iets!

Groet

pascalbrouwers
09-06-09, 17:41
Ik weet het niet hoor:-k Ik kan me niet voorstellen dat je a.s. zaterdag 2 weken naar Florida vertrekt en dan niet weet wat je wilt gaan doen. Is denk ik toch wat anders dan een midweekje Centerparcs:-? Ik ben een nieuwkomer en mijn eerste trip naar Florida moet nog komen, maar ik ben me inmiddels wel al een jaar aan het voorbereiden. Dankzij dit forum denk ik iets wijzer geworden te zijn:-k

Nou ik kan je vertellen,wij zijn toch al de nodige keren in florida geweest.
Maar de eerste 2 jaar hebben wij nooit iets voorbereid, alleen een globale planning zo van we gaan naar orlando ft lauderdale en key west voor de rst zien we wel.
En niets van te voren resereveren,alleen de eerste paar dagen en de laatste nacht.

Het gaat toch wel, en zeker als je alleen wilt chillen.
Alleen is het jammer dat ze voor 1 plaats geboekt hebben, want er is zo veel te doen in Fl.

Groet,
Pascal