PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema charlottejustin: Orlando-Orlando (26 sept)



charlottejustin
07-06-09, 18:02
Beste allemaal,

onze reis gaat pas :roll: 26 september plaats vinden. we gaan ook proberen om een weblog bij te houden. alle suggesties zijn welkom..

hier ons schema::-k
we hebben geboekt via wrc reizen. duidelijkheid kwa hotels vlucht en auto.(we vliegen met delta en huren een compact car)
Dag 1 Orlando Quality Inn International
Dag 2Orlando Quality Inn International
Dag 3Orlando Quality Inn International
Dag 4Orlando Quality Inn International
Dag 5Sarasota The Helmsley Sandcastle
Dag 6Sarasota The Helmsley Sandcastle
Dag 7Key West Holiday Inn Key Wester
Dag 8Key West Holiday Inn Key Wester
Dag 9Miami BeachHoward Johnson Dezerland Plaza
Dag 10Miami Beach Howard Johnson Dezerland Plaza
Dag 11Miami Beach Howard Johnson Dezerland Plaza
Dag 12Miami Beach Howard Johnson Dezerland Plaza
Dag 13Miami Beach Howard Johnson Dezerland Plaza
Dag 14St. Augustine Days Inn
Dag 15Orlando Quality Inn International


we zijn nu begonnen om de dagen te vullen maar hebben nu al het idee dat we tijd te kort gaan komen. en dan hebben we het niet over pretparken. daar gaat onze voorkeur niet naar uit.(een mooi strand of zwembad wel)
(activiteiten: zwemmen, snorkelen, manatees, shoppen, lekker eten, ocala national forest, wet-n-wild, ybor city,kennedy space center, sharky's on the pier,zeilen op key west, zons ondergang, kanoen everglades, venetian swimmingpool, daytona...enz, enz oja genieten en relaxen) =D>

alle tips zijn welkom.
in het volgende bericht zullen we onze plannen laten zien.

charlotte en justin

Marmeel78
08-06-09, 01:08
Hoi Charlotte en Justin,

Wat leuk om te lezen dat jullie via WRC hebben geboekt, wij namelijk ook. Wij waren erg tevreden over de service en het meedenken. Aanstaande zaterdag vertrekken we, en we gaan 2 weken later weer naar huis.
Belangrijkste verschil is dat wij ervoor hebben gekozen om niet meer terug te rijden vanaf Miami naar Orlando, maar vanaf Miami terugvliegen. Dat leverde ons wat extra tijd op Key West op.

Ik zal tijdens de vakantie proberen om af en toe iets te posten, mocht dat niet lukken dan komt het verslag als we weer terug zijn.

Veel plezier met de voorbereiding in elk geval!

Groetjes,
Marjolein

charlottejustin
09-06-09, 09:04
Beste marjolein,

heel veel plezier!
we zullen je verslag volgen.

justin charlotte

mirjam-p
11-06-09, 13:13
Voor 1 pretpark zou ik dan toch een uitzondering maken en dat is Epcot. Dit park is echt de moeite waard. Een gedeelte van dit park bestaat uit pretattracties maar het andere deel is een wereldtentoonstelling waar ook allerlei optredens zijn. Het ligt om een grote vijver waar 's avonds een schitterende vuurwerkshow is.
Kennedy space center is interessant. Bij Key West kun je ook gaan snorkelen, mooie koraalriffen. Er is genoeg te beleven in Florida. Je noemt zelf al veel op. Af en toe naar het strand is leuk, maar dat kun je hier ook doen.

charlottejustin
13-06-09, 13:06
Bedankt voor de tip!

Heb me er even in verdiept en het ziet er goed uit. ook voor mensen die niet alleen willen gieren in achtbanen.
zag dat je kon epcotten en zwemmen voor $125,-(1 dag ticket per persoon)
even een domme vraag:-k: moet je dan epcotten en zwemmen op dezelfde dag? of kan je dan het tickets beter los kopen?

groeten

pascalbrouwers
13-06-09, 17:14
Weet even niet over welk ticket het gaat, maar ik zou ieder geval niet gaan zwemmen en naar epcot op 1 dag.
Als je meerdere dagen naar de parken gaat zou je dit wel kunnen doen.

De waterparken van disney = eigenlijk een hele dag vertier.

Groet,
Pascal

charlottejustin
17-06-09, 15:07
Bedankt voor de tip,

ik denk dat ik nog maar een weekje erbij ga boeken. ga gewoon tijd tekort komen.

9 jaar geleden in Ybor city weze stappen....is het nu nog steeds zo wild?

groeten

JKG
27-08-09, 10:22
Hojo Dezerland op Collins Ave thv 87th street?
Daar heb ik 1 nachtje geslapen en bijna geen oog dichtgedaan. In de trappenhal een jaren 60 lucht (of is dat schimmellucht?), schroeven en lampen bijv. verroest, ook in de slaapkamer. Kluisje functioneerde qua te kiezen getallen maar voor de helft.
Airco die bijna van de wand valt en daardoor een 'open' verbinding met buiten, m.a.w. je hoort alle geluiden van buiten goed. Ik sliep precies 3 verdiepingen boven de airco-unit die buiten stond te ronken. Wat een herrie. Gelukkig de dag erna moesten we terugvliegen, dus toen we om 5u terug kwamen van het stappen heb ik nog 3 uurtjes een beetje kunnen liggen, maar echt goed slapen? Nee.

Ik hoop voor je (ook als mede-keientrekker) dat je een betere kamer krijgt dan wij destijds kregen. Ook het ontbijt in het hotel valt tegen, te duur voor wat ze aanbieden en weinig keus. Wel leuk dat je in Cadillac booths kan zitten.
Maargoed, je zult voornamelijk toch meer buiten het hotel zijn dan er in.

charlottejustin
11-09-09, 14:54
Beste JKG,

de reis papieren zijn binnen. en tot onze grote verbazing zitten we niet in hojo dezerland op collins. we verblijven nu in days inn oceanside, ook collins ave 4299.
helaas ook wisselende recensies. ach we slapen er alleen.

maar.......we hebben er zin in!