PDA

Bekijk Volledige Versie : Denny's Classic Diner



ella69
06-06-09, 22:35
Hallo,

Wij gaan in juli naar orlando en ik heb ergens gelezen dat er in orlando een denny s classic dinner zit op de s kirkman road.
is deze ook helemaal ingericht zoals in de jaren 50?
Het lijkt ons wel leuk om een keer bij zo een echt amerikaans jaren 50 restaurant te eten. Maar mijn vraag is eigenlijk of hij ook bestaat of dat het een gewone denny s is.

Carlo
07-06-09, 22:01
Volgens mij zijn er meerdere Orlando (op winkelcentrum op kruising John Young Pkwy en Sand Lake Road zit er volgens mij één) maar wil je in 50's atmosphere eten kijk dan ook eens bij Johnny Rockets (o.a. in Pointe mall op I-drive). Is echt in 50's sfeer en bij sommige heb je personal jukeboxes per tafel en zo. En echt wel lekkere burgers en onion rings....

Micktomar
08-06-09, 12:52
Er zit ook een Johnny Rocket in Kissimmee op de 3230 N John Young Pkwy.
Hij staat al in mijn Favorieten lijst om te gaan bezoeken.
www.johnnyrockets.com (http://www.johnnyrockets.com)

Gr Marja

FloridaVerslaafde
08-06-09, 15:19
Denny's is absoluut geen Classic Diner meer. De meeste restaurants zijn verbouwd, counter weggehaald en de muren zijn vies bruin geverfd, en stralen totaal niet meer het klassieke "Diner" uit wat ze altijd wel deden. Dat is erg jammer.
Inderdaad Johnny Rockets is nog steeds, en zal ook altijd wel blijven, de classic diner experience in zowel uitstraling als menu.

Groetjes,
Walter :cool:

ella69
08-06-09, 21:59
Bedankt voor julie antwoord.
Wij gaan dan zeker de johnny rockets doen.