PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Edo



Edo
02-06-09, 15:10
Hoi allemaal,

Ik heb mezelf uiteindelijk hier maar even aangemeld aangezien ik al een tijd tips mee lees en nu zelf toch ook wat vragen heb. Mijn naam is Edo en kom omg. Utrecht. Ben 20 jaar en ga over 1 maand naar Florida met mijn vriendin.

Ik ben zelf al een keer in florida geweest dus ik weet wel wat ik ongeveer kan verwachten. Dit was echter met mijn ouders en met je ouders doe je toch andere dingen dan als je samen met je vriendin bent;). Daarom mijn vraag, zijn er nog dingen die je echt MOET doen? Wat zijn tips? Uiteraard ben ik al op de hoogte van alle outlets en malls dus deze zal ik ook zeker bezoeken.

Het is handig om te vertellen dat ik in de volgende plaatsen kom:

3juli land ik in Orlando tot 9 juli,
6-9juli Miami(beach)
9-10juli Naples
10-14juli Ft. Myers
14-16juli Orlando.

Ik heb een auto (Equinox), dus vervoer is geen probleem. (hoe zijn ze op dit moment met het aanbieden van upgrades? Ik heb al van mijn moeder gehoord dat ik overal een NO op moet zeggen, maar stiekem zal ik toch wel een wat ''mooiere'' auto willen).

Reisverslagen welke ik heb gelezen zijn vaak van wat oudere (21+) mensen, dit ben ik nog niet dus dit zorgt voor wat (nachtelijke) beperkingen. Dit maakt mij niet zo heel veel uit. Ik wil vooral leuke dingen zien en doen. Dus alls iemand nog tips heeft hoor ik deze heel graag. Ook tips voor 1st timers zijn natuurlijk welkom, mijn vriendin is namelijk nog nooit in Amerika geweest.

Nou ik hoor het wel, vragen zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt!!

Aanpassing: Nog even een toevoeging, wat mag ik verwachten van het weer in Juli? Ik weet dat je iedere dag wel een regenbui kan verwachten. Maar de rest van de dag is het gewoon mooi? Dus geen Nederlands klimaat alleen dan 25 graden warmer? Ik heb zojuist op de webcam gekeken en dit ziet er nu mooi uit. Verleden jaar in Mei was het ook gewoon goed. Dus dit zal wel goed zitten toch?

Groeten,

Edo

PS. Ik zal wel enigszins uniek zijn, maar pretparken ga ik niet bezoeken=;!

pascalbrouwers
02-06-09, 17:20
Hoi Edo,
Welkom op dit forum.
Ben wel ontzettend benieuwd wat je in Orlando gaat doen, als je geen parken wilt bezoeken.......
Als ik het goed lees ben je nog wel 6 dagen ter plekke.


Er is natuurlijk genoeg te doen..
shoppen heb je al gepland.
Overweeg eens een ballonvaart boven orlando.
Zwemmen met manatees
Ook Kellypark is leuk ligt in de buurt van Orlando, hier kun je in een echte door de natuur gemaakt lazy River afdrijven.
Onderweg zul je veel dieren tegen komen.

Een uurtje rijden en je bent in Daytona Beach.
Zelfde geldt voor kennedy space center.
2 uurtjes rijden en je bent in clearwater Beach.

Het nachtleven zal wel enigzins tegen vallen, daar je nog geen 21 bent...

Waar heb je de auto gehuurd.. ALAMO zoja dan kun je kiezen uit verschillende modellen in de klasse die je hebt gehuurd.
normaliter keuze zat.
Ik zou ieder geval geen upgrade nemen, kost alleen maar geld, en dat willen ze juist hebben.
kies een auto uit. bevalt die alsnog niet kun je nog altijd voor een upgrade gaan



Waarom hebben jullie eigenlijk voor dit schema gekozen.
Hotels al geregeld...

groet,
Pascal

Edo
02-06-09, 17:34
Hoi Pascal,

Aangezien het nog wel enigszins te betalen moet blijven vlogen wij via orlando (dit was de goedkoopste manier). Ik ben ook al in Orlando geweest en vond er genoeg te doen qua shoppen. Dit is dus wat ik daar ook ga doen. En inderdaad daytona beach wil ik heen en kellypark. Kellypark is toch met dat hele heldere water? Ik zie nu trouwens wel dat ik een typfoutje heb gemaakt. Ik land 3 juli in Orlando en 6 juli ga ik verder, niet 9.

Ik heb de auto gehuurd bij usa reisen.de via Alamo. (unter 25 pakket)

En alle hotels zijn al geregeld ja. Ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd, in Orlando zit ik in ieder geval op international drive. In miami zit ik op Oceans drive (starlite), hier ben ik echt heel blij mee. En in Ft myers volgens mij het holiday inn op het strand en Naples weet ik niet meer.

Er is niet echt een specifieke reden waarom ik dit rondje heb gekozen. Ik wilde heel graag naar weer naar Amerika en mijn vriendin houdt van strand dus ik heb zoveel mogelijk strand proberen te kiezen. Natuurlijk lig ik niet de hele dag op het strand, maar dat terzijde.

Groeten,

Edo