PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Meisje met veel dromen: Miami-Miami 15 dagen



Meisje met veel dromen
28-05-09, 22:08
Hallo dromers,

Het is onze droom (ik en mijn vriend) om een reis naar Amerika te maken. Eerst wilden we naar het westen, maar voor het daar een beetje lekker weer is en we genoeg geld hebben, vonden we te lang duren. Daarom hebben we gekozen om in december naar New York te gaan 5 dagen en daarna aansluitend 15 dagen Florida. Ik heb al een reisschema in elkaar geknutseld en wil graag reacties en tips.

1 jan - aankomst in Miami
2 jan - Miami verkennen (Ducktours en fietsen huren op Miami beach)
3 jan - Miami verkennen (buiten Miami beach)
4 jan - reis naar de Key west (onderweg stop bij 7-mile bridge en Bahia
Honda state Park)
5 jan - verkennen van Key west en stiekum trouwen (ssstttt:-$) op strand
van key west en verblijf in Coconut beach resort.
6 jan - reis naar key largo (snorkelen in John Pennekamp coral reef)
7 jan - everglades (florida city-flamingo-Tamiami trail-everglades city)
8 jan - reis naar sanibel, eventueel via naples.
9 jan - reis naar brandon, via caspersen beach om haaientanden te
zoeken.
10 jan - reis naar kissimmee, seaworld bezoeken
11 jan - Universal studios bezoeken
12 jan - reis naar st. Augustine, langs Juniper springs (kanoeen)
13 jan - naar vero beach, verblijf in driftwood resort. Langs kennedy
space center.
14 jan - naar boca raton, langs west palm beach.
15 jan - terug naar Maimi airport, langs fort Lauderdale.

We beseffen dat het veel kilometers zijn om af te leggen. Maar we willen dit 1 keer doen en willen dus het beste eruit halen.

Graag hoor ik tips en reacties.

Groetjes Meisje met veel dromen

Dr. Phlox
29-05-09, 10:45
Het is in ieder geval een mooie droom (schema). Het rijden gaat vanzelf in Florida. Heb zelf alleen ervaring in Key west, Miami en Orlando. Dus voor die stukjes kan je je aangeven dat dit wel goed zit. Ook het trouwen :-# :-$ :-# Lijkt me onzettend leuk. Wat misschien ook wel leuk is is de Dine with Shamu in Seaworld. Dit is een dinner op een afgesloten stuk met een priveshow van de orka's
Veel succes met de planning en het trouwen :-# :-$ :-#
Grz
Ton

Ebelix
29-05-09, 16:49
Ik zie in de route dat je niet naar Disney gaat maar wel naar Seaworld en Universal. Dan zou ik in plaats van in Kissimmee in Orlando langs I-drive een hotel zoeken. Dat is dichter bij Seaworld en Universal. Vaak hebben de hotels daar ook shuttles naar deze parken en kan je de auto laten staan.

Meisje met veel dromen
30-05-09, 10:50
Dank je voor de reacties. Over Disney... We hebben al zoveel verschillende reacties gehoord over Disney World. De één vind het wel de moeite waard en de ander zegt weer dat het veel lijkt op Euro Disney. Omdat we maar 2 dagen hebben, hebben we voor Seaworld en Universal studio's gekozen. Ik heb inderdaad gelezen over I-drive, dus dat lijkt me zeker een goede optie om daar een hotel te nemen.
En een leuke tip van dr Phlox over de diner with Shamu, klinkt errug leuk. Thanx.