PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Hans51



Hans51
27-05-09, 10:41
Ik ( Hans 51 jaar) ga samen met mijn vrouw ( Marrit 49 jaar) voor de eerste keer naar Florida voor 2 weken.
Ruim van te voren hebben we deze site in de gaten gehouden en tips gebruikt om de reis te plannen.
Ik ben in mijn vrijgezellentijd al eens 5 weken door de staat New York en Canada
Rondgetrokken maar dat is meer dan 30 jaar geleden. Voor mijn vrouw is dit de eerste keer dat ze Amerika bezoekt. We hebben een huisje gehuurd in Haines City dit om een beetje centraal te zitten met betreffende de afstanden. De bedoeling is om Familie te bezoeken in Palm Harbor en eventueel te shoppen en Universal te bezoeken. Dit is voor ons een try-out want mijn vrouw is niet zo happy met vliegen en dan ook nog een overstap……
Als alles naar wens is voor haar dan gaan we volgend jaar voor 3 of 4 weken naar Florida.
Maandag 27 juli (de eerste of tweede vlucht) moet dit alles gaan waar maken en dan ook nog met een overstap in Detroit.
Als alles goed gaat staat daar de auto met navigatie te wachten waarna alles van start kan gaan.

Syllvia
27-05-09, 15:23
Wat leuk, voor het eerst naar Florida, hoe leuk ik het altijd vind, de eerste keer vond ik geloof ik toch het leukst. (of toch de 2e keer, of toch de 3e ???)

Ik houd ook niet zo van lang vliegen, ik verveel me dood, maarja het moet toch om er te komen he.

En ja, ik weet het nu al bijna zeker, de volgende keer gaan jullie vast 4 weken!
groetjes sylvia
(toevallig ook 49 :) )

cant51
27-05-09, 23:19
Welkom op dit geweldige Forum van deze 53 jarige, ik was de eerste
keer dat ik Amerika bezocht net 18 jaar en ben er op slag "verliefd" geworden op het land en zijn bewoners.

Een land met zo veel mogelijkheden om vacantie te houden, steden, natuur, pretparken,strand en zee, Ik heb Amerika de afgelopen jaren
gezien van noord naar zuid en van oost naar west, maar de laatse jaren
gaan we voor de rustige stranden in Florida met af en toe wat aktie in
de pretparken of de malls. (en ja deze semie bejaarden kunnen nog genieten in een ride:razz:)

Ik hoop dat jullie een TOP vacantie gaan beleven in FLORIDA, en pas
voor het beroemde Florida-virus;)

Grtjes Toos