PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bas&manon



bas&manon
25-05-09, 19:16
hallo allemaal,
wij zijn een jong stel van 25/23 en wij willen volgend jaar voor het eerst naar amerika op vakantie gaan en wel naar florida dat trekt ons het meest shoppen,zonnen,en af en toe een leuk park bezoeken, dus vandaar heb ik me aangemeld bij dit forum om zo veel mogelijk info te verzamelen, en antwoord op onze vele vragen te zoeken,:smile: nou in ieder geval alvast bedankt voor de vele antwoorden die we hopen te krijgen
mvg bas&manon

nou zal im meteen me eerste vraag stellen we hebben een beetje rond zitten kijken en we hebben een reis bij exit-reizen gevonden (florida strand vakantie) nou is mijn vraag of deze reizen worden aangeboden met rechtstreekse vlucht van amsterdam naar bijv miami, we zien er namenlijk tegen op om een overstap te maken?

Njit
25-05-09, 19:30
Welkom op dit gezellige FLorum. Er is hier heel veel info te vinden. Met het doorlezen van een aantal reisschema's en reisverslagen ben je al snel op de hoogte van wat er allemaal te doen is in Florida. Voor de vragen die ongetwijfeld zullen komen kun je eerst proberen wat de Zoekfunctie in de blauwe balk je brengt. Mocht je daar niet wijzer van worden dan kun je altijd een vraag stellen - (bijna) gegarandeerd snel antwoord :)

Over de voor- en nadelen van rechtstreeks vliegen is al veel geschreven. De meeste maatschappijen vliegen via een Hub. British Airways vlieg bijvoorbeeld altijd via London, Delta vliegt via Atlanta of een andere amerikaanse stad etc.
Martinair vloog met een directe vlucht naar Miami maar ze zijn hiermee gestopt. Ze gaan wel met een directe vlucht naar Orlando vliegen.
Overigens is overstappen helemaal niet eng. En in het algemeen is het een stuk goedkoper!

Vergelijk ook eens de prijs van een pakket-reis met zelf boeken. Met een beetje rondshoppen kun je 100-en euro's besparen.

naomi84
25-05-09, 19:59
Ik vlieg as vrijdag gewoon naar miami hoor voor 500 euro( was overigens wel een aanbieding gewone prijs was 670 euro) en het is een directe vlucht pas 2 weken geleden geboekt!Of stopt dat binnenkort?

Njit
25-05-09, 20:07
Zie Martinair eind 2009 terug naar Orlando (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9317&highlight=martinair)

bas&manon
26-05-09, 23:33
he bedankt allemaal voor jullie snelle reactie
groetjes bas