PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: aligtenberg64



aligtenberg64
23-05-09, 21:16
hallo mijn naam is annemarie,
wij gaan van de zomer naar florida met 2 jongens van 13 en 16 jaar . nu gaan wij ook een paar dagen naar daytona beach. is daar ook iets leuks te doen?
en heeft er iemand ervaring met autohuur ik heb namelijk gehoord dat je een goedkope auto moet reserveren en dan terplaatse onderhandelen over een grotere auto?
is er heel toevallig iemand die in een mysummer bay resort is geweest in orlando en of fort lauderdale? en hoe heb je dat ervaren?
:???:

ietie
23-05-09, 21:53
Het enige leuke wat ik kan verzinnen in daytona beach is dat je met je auto het strand op kan kosten $5,-.
Voor de rest vind ik dat er weinig te beleven is in daytona.

Teleton
23-05-09, 23:05
hallo mijn naam is annemarie,
:???:

Welkom op dit Forum voor al uw Floridavragen, Annemarie. Marre, als forumleden onder elkaar, zou het niet beter zijn als je de structuur van het forum even bekijkt? Er zijn allerlei rubrieken, over de auto, over hotels enz. enz. Als je je vraag in de betreffende rubriek stelt, blijft het lekker overzichtelijk, vind je ook niet. Net als in de supermart, je zou je toch rot zoeken als de dopwerwten tussen de wasmiddelen zouden liggen?

Verder heeft dit forum een handige zoekfunctie. Dat is meestal de snelste weg naar het antwoord op je vraag. Je vindt de optie 'zoeken' in de blauwe balk, boven aan iedere pagina. Wanneer je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kan je de vraag natuurlijk altijd stellen.

Ik wil je best even op weg helpen. Voor autohuur kijk je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9092). De autoverhuurders zijn superonderhandelaars, die ben je niet zo snel te slim af. Als je immers een auto bij hen hebt geboekt en je wilt perse een ander model, is je onderhandelingspositie niet sterk en wordt het cashen. Kies hier voor de juiste auto. Is die niet voorradig dan heb je recht/kans op een groter model, mooi meegenomen toch? Over Daytona is niet een speciaal onderwerp geopend, wanneer je echter de zoekfunctie gebruikt, zie je dat veel forumleden wel over Daytona in hun reisverslag schrijven. Heb je voor je vraag over de hotels al bij hotelervaringen (http://floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=20)gekeken?

Veel plezier met de voorbereidingen van je vakantie.