Florida Forum

Reisverslag Disney fan: Voorjaar 2009 Ft Myers - Ft Myers

disney fan
21 mei 2009, 04:00
Na een zeer heftige periode van onzekerheid of mijn moeder zou overleven na de gevolgen van een operatie aan darmkanker (ruim 2 maanden op de IC) hebben we nu het allemaal wat beter gaat besloten om er even tussen uit te gaan.
De keus waar naar toe was niet zo moeilijk het werd natuurlijk Florida!
We zouden eerst met z'n tweetjes gaan maar mijn zusje en haar dochtertje (die in het zelfde schuitje zitten) besloten spontaan om mee te gaan.

We hebben in September 3 weken Florida voor de boeg waar we heel veel gaan doen en dit wordt even lekker 9 dagen Shoppen, Strand en Terras!
We hebben ook nog het plan om een boot te gaan huren en dolfijnen te gaan spotten.

Het besluit viel bijna 4 weken geleden en over een paar uur vliegen we de plas over met Delta richting Atlanta.
Daar zullen we een overstap maken naar FT myers dus vanacht (NL tijd) zit ik al op het terras bij The Outrigger Beach in Ft Myers, Florida!

Dit hotel doen we iedere vakantie aan omdat we er heerlijk kunnen genieten van de ondergaande zon, het strand en de oer gezellige Tiki bar!

De laptop gaat mee op vakantie dus ik zal proberen iedere dag een update van het reisverslag te geven.

disney fan
22 mei 2009, 12:41
Donderdag 21 mei,

Vandaag was het zover we gingen vertrekken....
De wekker stond op 6 uur maar ik was al eerder wakker. Ben altijd wat nerveus als we weer gaan vliegen.
We waren om half 8 op schiphol en zouden om half 11 vliegen.
Op schiphol aangekomen zagen we dat de incheck balie zoals we die in oktober nog hadden bij Delta er inmiddels niet meer was.
We checken altijd op schiphol in en niet thuis op internet omdat Jacob die 2 meter lang is daar altijd extra beenruimte kan regelen.

Er was nu geen balie maar een mega lange rij voor zelf inchecken.....
We hadden dit nog nooit gedaan maar alles moet de eerste keer zijn dus wij al balend aangesloten in de rij.
Achteraf viel het wachten heel erg mee en ook het inchecken was een fluitje van een cent.

Op schiphol kwamen we nog twee vrienden tegen die daar werken en hebben we gezellig een kop koffie gedronken.
Ook hebben we nog wat geurtjes en een heerlijke Chanel dagcreme gekocht (we kregen via die vriend 20% extra korting!).

De vlucht is prima verlopen we vertrokken prima op tijd.
In het vliegtuig naar Atlanta zat naast ons een groep met mensen met het syndroom van Down die onderweg waren naar Orlando.
Ze waren echt geweldig!
Ze hadden het constant over Mickey Mouse en Disneyland.
Al het eten en drinken wat ze kregen vonden ze heerlijk en ze hebben vreselijk zitten klappen toen het vliegtuig zijn landing maakten.
Er zaten ook een paar begeleiders bij maar die hebben tijdens de vlucht niet veel te doen gehad.
Ik vind het echt super dat dit soort reisjes kunnen.
Heerlijk om te zien hoe die mensen die toch afhankelijk zijn van anderen de kans krijgen om ook te gaan genieten van Florida!

Op Atlanta airport zijn we om het Florida gevoel meteen goed op te pakken gegeten bij de Chili's!
Wat waren die hot wings weer lekker.

Ook de volgende vlucht naar FT Myers is prima verlopen.
Jacob heeft weer een upgrade gedaan voor de auto en we hebben een of andere Mega Kia!
Alle koffers gingen er met gemak in.
Op weg naar het hotel even gestopt om wat biertjes, rode Fanta en water te halen.
Om 11 uur heerlijk gaan slapen, we voelen ons meteen weer thuis!

Groetjes Lucy

disney fan
24 mei 2009, 11:48
Vrijdag 22 mei,
Vanochtend zoals altijd de eerste dag vroeg wakker.
Na een heerlijk ontbijt met natuurlijk Donuts (die zijn toch echt nergens zo lekker als hier) was het tijd om te gaan shoppen.
We zijn eerst naar de Coconut Point geweest waar de de Old Navy en de Disney Store zo'n beetje leeg gekocht hebben.
Jacob heeft bij de Ross nog een berg ondergoed van Calvin Kein gekocht en hup verder in de auto naar de altijd leuke Walmart!
Wat blijft dat toch een super winkel.
Ook hier hebben we aardig ons best gedaan met shoppen.

Na al dat geshop was het tijd om terug naar het hotel te gaan en lekker te gaan genieten van het strand.
Mandy heeft heerlijk een zandkasteel zitten maken en wij lagen heerlijk van de zon te genieten in het zand.

Om de even wat af te koelen gingen we even de zee in maar daar zwommen net 5 joekels van roggen voorbij.
Ik moet zeggen ik was voor dat moment wel even klaar met de zee en ben verder maar gaan verkoelen in het zwembad.

's avonds heerlijk gegeten Buffalo Wings op het terras.
Er was live muziek en we hebben heerlijk zitten genieten van onze cocktail en biertje.
Dit is echt vakantie!!
Om half 10 was het echt tijd om naar bed te gaan want ik kon mijn ogen niet meer open houden.
Wat een heerlijke eerste dag.

<<te grote fot's eruit gehaald>>

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum