PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Eddy



eddy hamerlinck
20-05-09, 20:04
hallo ik ben eddy hamerlinck ik ben 39 jaar. en volgend jaar (2010) zouden
wij ,dat zijn mijn vrouw mezelf en drie kinderen .( onze kinderen zijn 2 van 11 en een van 15 allemaal dochters) graag op reis gaan naar orlando. graag zou ik wat meer willen te weten komen over vliegtuig tickets,auto verhuur, flex tickets, parkhoppers.slaapplaatsen (huis appartement of motels. we zijn niet zo voor hotels.die zijn meestal duurder en moeilijker voor een gezin van .5 dit forum lijkt mij de ideale plaats om meer te weten te komen over orlando door mensen met ervaring. ik weet het is nog vroeg maar ik begin liever vroeg voor te bereiden op zo een mooie reis .

[verwijderd]
20-05-09, 23:43
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd dus zal ik dat maar als eerste doen.

Heel goed dat je je nu al gaat verdiepen in het avontuur wat Orlando heet, er is zoveel mogelijk zoveel te doen dat je vroeg moet beginnen met de voorbereiding als je alles eruit wil halen.

Voor vliegtickets kan je je verdiepen in het topic van dit jaar daarover, kijk daar goed naar de andere aanbieders die worden genoemd met de actie tarieven en kijk ook eens verder dan vliegveld Orlando. Soms geven kleinere plaatsen nog een groot voordeel qua prijs, ik heb in het topic 1 iemand gezien die daar een zeer goede deal mee heeft behaald.

Autohuur, tja, denk dat het voldoende is om te zeggen usareisen.de en dan goed opletten op de voordeeltjes aan het eind van dit jaar voor vroegboekers. En niet te vergeten de beruchte equinox klasse.

Hotels of een villa, tja, denk dat met 5 het beste is om een villa te nemen aangezien ze wel twee queensize bedden kennen op de hotel kamers maar 5 persoons kamers? ? Tja, dan zullen het er waarschijnlijk 2 kamers worden en denk ik dat een Villa makkelijker is. Ook hierover wordt zat geschreven in de diverse topics en zelf ga ik mijn eerste ervaring hierin dit jaar op doen in de "killervilla" die onder die noemer ook te vinden is op internet.

Schroom in ieder geval niet om vragen te posten in de diverse topics want je kan er erg veel informatie mee vergaren.

Als laatste geldt natuurlijk ook voor jullie de waarschuwing, dat Florida/Orlando erg verslavend is om op vakantie te gaan. :-D

eddy hamerlinck
21-05-09, 22:06
ok bedankt voor de informatie