PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mini



Mini
19-05-09, 23:16
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om 17 augustus, na 30 jaar, weer naar Florida te gaan met 3 kinderen van 13, 17 en 18. Wil met Delta vliegen naar Miami met een tussenstop in bijv. Atlanta. Terug via Orlando. Delta biedt nl. tot nu toe de goedkoopste tickets aan. Wie heeft ervaring met Delta airlines en waar kan ik het beste boeken. Hoeveel tijd heb ik nodig om de overstap te maken. Alle tips zijn welkom, zoals bijvoorbeeld wat zijn de beste autoverhuurmaatschappijen en is het noodzakelijk om vanuit Nederland alle hotels te boeken. Vanaf Miami willen wij de Keys bezoeken en daarna weer richting Daytona Beach om daar de laatste 4 dagen te verblijven.

Heb er wel erg veel zin in.

Alvast bedankt

Ta2 Gerrit
19-05-09, 23:43
Hallo Mini, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum.

Na 30 jaar een hernieuwde kennismaking met de Sunshine State, je zult van je (strand)stoel vallen van verbazing, zoveel is er veranderd.

Wi hebben ook regelmatig met Delta gevlogen, en ze (samen met United) bevallen prima. Voor een overstap op Atlanta zou ik zeker 1.5 uur uittrekken.

De tickets kopen we vaak bij de maatschappij zelf, maar ook bij de online-brokers zoals worldticketcenter, vliegtickets of cheaptickets.nl of .com (een hele andere), al naar gelang waar ze het goedkoopst zijn.
Onze auto komt meestal van usareisen.de, maar in het topic Auto huren (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9092)vindt je veel informatie.

Net zoals je heel veel info op dit hele forum kun vinden, bijv. in de reisverslagen , reisschema's of via de zoekfunctie boven aan iedere pagina.
Of gewoon door gerichte vragen aan de ervaren floridagangers te stellen, natuurlijk.

Door het forum door te spitten, kun je meeen zien dat de één alles van te voren boekt, en de ander bijna geheel op de bonnefooi gaat, met alle variaties er tussen in. En vaak met de toelichting waarom.
Kortom, een schat aan informatie, dat Floridaforum.

Mini
20-05-09, 21:24
Hallo,

Dank je wel voor alle informatie. Ik zal de komende tijd veel info van dit forum weten te halen, dat is zeker.

Denk ook wel dat ik van mijn stoel zal vallen, ben benieuwd of ik nog iets herkenbaars terug zal vinden.

Groeten,