PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: GLEME



GLEME
17-05-09, 20:46
Hallo allemaal,

Wij zijn Gert-Jan, Loes, Eveline, Maaike en Elsemieke en gaan deze zomer voor het eerst naar Florida op vakantie.
Groetjes GLEME:smile:

Njit
17-05-09, 21:27
Welkom met z'n allen. Hebben jullie alles al geregeld?

GLEME
18-05-09, 20:48
Hallo Njit,

We gaan voor het eerst met de kinderen, 7, 9 en 11 jaar, naar Florida. We hebben vlucht en auto eerst geregeld en zijn daarna op zoek gegaan naar onderdak. We verblijven 7 dagen in Spring Hill, 9 dagen in Kissimmee en 10 dagen in Fort Myers. We hebben 3 villa's gehuurd bij een Engels bureau. We zoeken alleen nog 2 nachten onderdak bij de Key's of in de buurt daarvan. We denken zelf aan 2 nachten Homestead of 1 nacht Homestead en 1 nacht Key West. Daarna gaan we door naar Fort Myers.

We hebben er erg veel zin in en lezen momenteel erg veel op het Florida Forum. Erg leuk allemaal.

Groeten, Gert-Jan en Loes

kol
18-05-09, 22:31
Welkom op het forum. Jullie zullen hier heel veel informatie vinden die jullie goed kunnen gebruiken. Ik zie dat jullie twijfelen over de dagen die jullie op de Keys willen doorbrengen. Homestead is echt niets te doen. Ik zou het jammer vinden van mijn vakantiedagen om hier te één of twee nachten te blijven. Als je toch naar Key West willen doorrijden, dan zou ik zeker daar 2 nachten blijven. Key West is erg leuk, zowel het stadje als de watersportmogelijkheden. Als je 2 nachten blijft is het de lange rit ook waard.