PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Filipverheyen: bezoek Florida



filipverheyen
15-05-09, 19:06
Hallo,

Wij zijn volledige Florida-leken, maar plannen volgend jaar in de Paasvakantie met twee families een villa te huren in Florida voor 1 week of max. 10 dagen. Onze kids zijn tussen de 11 en 15j oud.

Kan er iemand ons tips geven over de beste lokatie (Orlano, Miami, ...) voor zo'n eerste bezoek. Lieft met zeezicht en niet te ver van de vlieghaven zodat we er niet te lang over doen om er met de auto naar toe te rijden.
Andere tips ook welkom natuurlijk.

Alvast Merci!

Ta2 Gerrit
15-05-09, 23:17
Een niet te versmaden tip; verdiep je eens in de reisverslagen en/of reisschema's die je in de index van het Florum kunt vinden. Daar staat heel veel informatie om een goede indeling te maken voor de tijd die jullie hebben.

Zeezicht kun je in Orlando vergeten, het ligt precies tussen 2 zeeën in, op zo'n 1 1/2 uur rijden van de kust. Je vindt er wel alle pretparken, en een vliegveld vlakbij.

Kortom, voor al jullie vragen met graagte beantwoord kunnen worden, is het zaak om je eerst af te vragen wat je wilt. Pretparken, strand, winkelen, natuur etc. etc., en dat alles proberen in te passen in de tijd die je gaat.

En nog welkom op dit fraaie en informatieve Florum.

Syllvia
16-05-09, 07:30
Als ik met kinderen zou gaan (die waarschijnlijk pretparken heel leuk vinden :) )
zou ik zowiezo een villa in orlando nemen.
Je zit dan dicht bij pretparken, als je zee wilt zien zou ik er een dagtocht van maken.

Andere optie is natuurlijk de helft van de vakantie omgeving Miami, en andere helft Orlando.