PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marina72 & rcrust



Marina72
14-05-09, 15:38
Hallo allemaal,

Ik ben Marina, ben 36 jaar, getrouwd met Rogier en wij wonen in Pernis bij Rotterdam. 3,5 Jaar geleden (december 2005) zijn wij op huwelijksreis naar Florida geweest. Voornamelijk alle pretparken bezocht alsook een bezoek aan de NASA. We hadden een villa met eigen zwembad gehuurd wat ons meer dan goed bevallen is!
Kennissen van ons hebben onlangs dezelfde reis gemaakt en bij het zien van de foto's werd wat we eigenlijk al wisten veel duidelijker: we willen terug!!! Helaas moet er een badkamer verbouwd worden (en dat moet echt vanwege lekkage) dus op korte termijn kunnen we niet. Wel gaan we proberen om volgend jaar ter ere van ons 5 jarig huwelijk te gaan. We willen dan wel in september (ook al zijn we dan nog net niet 5 jaar getrouwd :-k ), lekker rustig overal en net wat warmer dan in december.
Al zoekende naar hoe en wat kwam manlief dit forum tegen. We gaan ons maar eens goed inlezen en ondertussen sparen, sparen en nog eens sparen!

Dr. Phlox
14-05-09, 16:27
Hoi Marina,
Welkom op dit gezellige Forum. Alles begint met sparen. Ook wij moeten sparen. Maar neemt de voorpret niet weg. Veel leesplezier en succes met het plannen.
Grz
Ton

rcrust
18-05-09, 17:09
En ik ben dus Rogier Rust, de man van Marina. Toevalliger gewijs ook getrouwd op dezelfde dag ;-) Ook maar even aangemeld en begonnen met inlezen... Oh ja, en de avatar van mijn vrouw is haarzelf met de auto die we van het verhuurbedrijf meekregen, een Lincoln Navigator met alles erop en eraan...

Njit
18-05-09, 18:39
Welkom. Leuk dat jullie je beide hebben aangemeld.

rcrust
24-05-09, 21:17
Hoewel nog ver weg.... hebben we nu echt de stoute schoenen aangetrokken en zijn langzamerhand begonnen met plannen. De planning is dat we in totaal 18 dagen in begin September 2010 gaan. Tijdens onze huwelijksreis hebben we een huisje gehuurd en dat is zo bevallen dat we dat deze keer ook weer gaan doen.